Gjest gninnot Skrevet 17. mars 2009 #21 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er svært enig med det den siste gjesten her sa med at singel i denne situasjonen og at det dermed mulig blir feil. Personlig ville jeg ikke likt det om forloveden hadde hatt stripper i utdrikningslaget. Jeg hadde nok slitt veldig med dette i ettertid og alltid hatt tanken gnagende over meg "tenk om noe skjedde som alle holder tett om". Nå vet jeg at jeg er av den litt mer sjalu typen pga tidligere erfaringer og at ikke alle jenter er som meg. Vil nok råde deg til å høre med bruden først. Kanskje hun også har noen tips til alternativer dersom hun ikke skulle være helt happy for tanken med stripper. Hvis jeg skulle valgt utdrikningslaget for kjæresten min, ville nok det vært å få være med i en skikkelig rallybil eller noe i den duren. Harmløst i forhold til bruden og samtidig utrolig gøy og en opplevelse for livet for brudgommen.
Gjest Mann og forlover selv Skrevet 20. mars 2009 #22 Skrevet 20. mars 2009 Stripper i utdrinkningslag? Skjønner ikke hva som er så viktig med å ha det. Det er for det første alt for dyrt, og for det andre blodharry. Altså hadde det vært ubegrenset med penger, så kunne en jo hatt skikklig guttekveld med stripper og alt mulig moro, men jeg tror de fleste setter pris på en once in a lifetime opplevelser som fallskjerm, rallybil som ble nevnt over her, og annet slikt i stedet for å ha en stripper. Jeg mistenker egentlig de guttene som er forlovere som leier inn strippere gjør det kun for sin egen del. Folk er egentlig altfor egoistiske!
Gjest hopeful Skrevet 20. mars 2009 #23 Skrevet 20. mars 2009 Jeg synst gutta skal få kose seg med stripping på utdrikkningslaget jeg! Uskyldig morro spør du meg! Men for å slenge spørsmålet tilbake til oss jenter..... ville vi spurt forloveden om det var greit ? Enig med deg! Jeg har iallefall ikke tenkt å legge meg opp i min kjæres utdrikkningslag. Med mindre det er snakk om FARLIGE ting, eller ting jeg VET han ikke har lyst til. Bare han koser seg, er jeg fornøyd. Man er faktisk ikke singel fordi om en skal ha utdrikkingslag. Min samboers forlover spurte hvilken type strippere han likte og da satte jeg foten ned, det er jeg som må leve med dette etterpå, jeg vil ikke at en annen dame skal gnikke seg opp mot min mann å prøve å få han kåt, det hadde jeg aldri godtatt til vanlig og heller ikke i et utdrikkingslag. Klar han ikke er singel, men jeg stoler på at kjæresten min ikke går over grensen. At han blir strippet for på utdrikningslaget sitt, syns ikke jeg er å tråkke over grensen iallefall. Men vi er alle forskjellig
Neytiri Skrevet 20. mars 2009 #24 Skrevet 20. mars 2009 Eg hadde selv det ønsket om å ha stripper i mitt eget utdrikningslag....så eg naturligvis sa til min samboers forlover at det var bare å bestille i vei til min kommende mann. Eg stoler på at min samboer ikke går over grensen....han har vært på en del gutteturer og eg spør alltid om dem har vært på strippclub....syns det er ikke noe gærnt med det. Eg til og med dro han med meg på en strippeclub i Las Vegas...og ja det var jenter....syns det er ikke noe gærnt med vakre jenter...men så ble det dagen etter en tur til en club med gutter....tror han rett og slett var flau begge gangene...hehehe.... Til slutt så må eg si at eg ikke fikk dette ønsket i min utdrikking, grunnen var at i Norge er dette VELDIG dyrt....men men....eg fikk en KJEMPE kul poster med en deilig cowboy...hehehe
Dr.Grey Skrevet 20. mars 2009 #25 Skrevet 20. mars 2009 Jeg hadde ikke likt at mannen hadde stripper i utdrikkningslaget sitt, så synsgodt du kan spørre bruden, av høflighet om ikke annet
Andale Skrevet 20. mars 2009 #26 Skrevet 20. mars 2009 Hadde jeg vært mannlig forlover og singel; klart jeg hadde skaffa stripper i utdrikningslaget til brudgommen! da hadde jo JEG hatt noe jeg kunne gleda meg til! Men det er jo tross alt brudgommens dag, en dag han skal huske og nyte, en dag han kan være avslappet og ha det gøy med sine venner. Det er en mann som skal gifte seg med kvinnen i sitt liv, hva er da poenget med å friste han med alle andre mulige damer?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #27 Skrevet 22. mars 2009 Tror ikke alle menn synes stripping er super stas. Min mann synes det er blodharry, og det synes de fleste av vennene hans også, og her er mange av gutta single.... Nå er dette ett utdrikkningslag der alderen på de som deltar er 7 år høyere enn det trådstarteren er. Er dette noe den du skal drikke ut synes er stas, go for it, er det noe han har sagt han ikke ønsker, respekter det!!!!!!
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 22. mars 2009 #28 Skrevet 22. mars 2009 Spurt forloveden om hva? Om å ha stripper i brudens utdrikningslag? Hadde jeg fått stripper i utdrikningslaget mitt hadde jeg gått. Syns det er skikkelig harry. Og finner det overhode ikke underholdene. Om å spørre bruden? Det går jo ann å være grei å gjøre det, men det er vel ikke et must Ikke bare hadde jeg gått hjem - jeg hadde skiftet forlover på stedet også for hvis vedkommende ikke visste mer om mitt verdisyn enn dette så hadde jeg ikke hatt bruk for henne på den store dagen heller. Og når det gjelder stripping, spørre bruden om det er ok, osv.: Jeg synes vel egentlig ikke at det er bruden som skal bestemme hva som skal skje i tilkommendes utdrikkingslag. Jeg synes enda mindre om at han allerede går bak ryggen hennes ved at dere er på strippeklubb i utlandet. Hva mer for spennende er det dere holder skjult for partnerne deres? Hvis du vet at hun kommer til å si nei til stripper så har du egentlig to valg: Av respekt for henne lar du vær å invitere stripper eller du driter i henne og arrangerer det laget du hadde tenkt. Ditt valg, din moralske kval.
Gjest Snove Skrevet 5. mai 2009 #29 Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde definitivt spurt om det var greit. Det er stor forskjell på folk, jeg hadda gått fra kjæresten min om han var på strippeklubb/var med på striptease.. Jeg synst det er teit at det skal være lov at en naken dame grafser å viser seg fram for kjæresten min bare fordi vi skal gifte oss. Ser ikke logikken i det? Det hadde jo aldri vært greit visst det var en kveld ute på byen, er det greit siden en betaler for det?Og er det en fin måte å "kose " seg rett før et bryllup? At forloveden får ståtiss av å se rett inni en annen jentes rumpe? Forstår ikke at menn synst det er greit å se på noe sånnt. En annen ting som jeg tror de fleste damene der ute som synst stripping er greit ikke har fått med seg er at det så å si alltid er mer en bare titting, det er veldig mye fysisk kontakt. Det må da gå an å finne på andre ting i et utdrikkningslag?
Gjest sinna Skrevet 5. mai 2009 #30 Skrevet 5. mai 2009 Visst mannen min så på stripping.. hadde jeg personligt gått på byen og strippet for en tilfeldig mann. Kledd av meg, smørt puppene inn med krem og fått han til å slikke det av og gitt mannen en sjikkelig lapdance. All the way! Da skulle min "kjære" fått igjenn med samme mynt.. (menn og kvinner tenner jo på forskjellige ting så det hadde jo ikke blitt hevn om jeg hadde stått å sett på en annen mann.) etterpå hadde jeg gjort det slutt. En mann som sikler etter andre damer, i et forhold ( en så uskyldig som noen av dere merkelige felles folk synst det er) bør ikke være i et forhold. Og hvertfall ikke med meg, det har jeg for mye selvrespekt for! Noe av det mest patetiske jeg hører om er kvonner som synst det er greit at mannen "koser " seg med å se på andre. Da har dere ikke mye selvrespekt. Og ikke respekt for andre kvinner heller. Menn som utaler at strippere er nederst på rangstien og at de ikke vil at kjæresten bør tenke seg litt om. Hvorfor betaler dere for at kvinner skal oppføre seg slik da? Og hvorfor er det gret ayt dere ser på en dame som ikke "betyr noe" istedet for kjæresten visst dere ikke synst noe om denne personen? Det er bare pisspreik av menn som liker å være utro mentalt og fysisk, og som tydeligvis ikke har respekt for kvinner.
Gjest Gjest_sommerbrud_* Skrevet 5. mai 2009 #31 Skrevet 5. mai 2009 Om det var en stripper i min forlovedes utdrikinigslag så hadde jeg bare ledd av det. Hva i all verden er det å ta sånn på vei for?? Jeg stoler på han og vet han ikke ville gjort noe annet enn å se. Dessuten ville han vært ekstremt utilpass. Jeg og forloveren hans dro han med på strippeklubb i utlandet engang, han var utilpass og jeg lo av det. Hvis man er redd for at det skjer noe i utdrikingslaget, så hva med alle de andre dagene. Lar dere mannen aldri gå på byen uten dere, eller gutteturer. Er vel mye større risiko for at noe skjer der, enn at en stripper vil ta seg ekstra betalt for å ha seg med en drita mann?? Men er enig i at det er jo ikke akkurat stilfult, så ville nok gått for en opplevelse. Og dere har jo vært på strippeklubb mange ganger før, så det er jo ikke akkurat noe nytt...
Gjest pastabasta Skrevet 5. mai 2009 #32 Skrevet 5. mai 2009 ts her, tenker at hvis jeg spørr bruden sier hu seff nei, det gjør vel de fleste damer til at mannen skal på stripping, men er jo utdrikking tenker at det er bedre om a evnetult finner det ut i ettertid.. men vil ikke at bruden skal slite med detta heller da.. dersom min kjære hadde fått stripper i utdrikkingslag ville jeg sannsynligvis avlyst hele bryllupet. Uakseptabelt. Omtrent som å være utro (selv om brudgommen ikke valgte det selv). Dersom bg var edru og hadde vett i hodet ville han jo gått, fordi han vet om dette, men på et utdrikkingslag er du sjelden edru og sjelden vanskelig å overtale. Dermed - spør bruden eller brudgommen.
Gjest j25 Skrevet 5. mai 2009 #33 Skrevet 5. mai 2009 øh, kanskje for dere jenter, men vi gutta liker det hehe.. og ja vet at brudgommen vil like detta.. tror faktisk han vil synes det er rart om det ikke blir stripping. har vært på strippeklubber på så og si hver guttetur til utlandet.. mens de har vært sammen? og hun vet ikke om det? Og hun ønsker ikke dette? fy faen for noen drittfolk. Håper brura finner ut om dette før giftemålet. Hadde definitivt gått på flekken om jeg fant ut at kjæresten min hadde vært på strippeklubb/sett på stripping mens vi har vært sammen. Uansett om det er flere år siden eller om det var nylig.
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 6. mai 2009 #34 Skrevet 6. mai 2009 Jeg sitter bare å måper jeg... Er det virkelig så dårlig stelt at stripping blir sett på som utroskap? Til trådstarter: Er dette noe som brudgommen har lyst til, så kjør på. Det er vel et fåtall av profesjonelle strippere som kan sine ting som er ute etter et eventyr med en brudgom... Mange av dem har vel egne menn som venter hjemme etterpå. Stripper og prosituert er to forskjellige ting vet dere. Jeg personlig hadde gitt en lang F om mannen hadde fått en stripper i sitt utdrikkingslag. Det tror jeg han også hadde gjort faktisk. Vi er jo voksne mennesker og med litt livserfaring så vet man at det vil alltid dukke opp pene mennesker som faktisk partneren også vil synes er pen. Skal dere forbli i langvarige forhold så må dere bare innse at partneren vil se på andre damer og tilogmed kanskje synes de er penere enn deg. Men det forandrer ingenting!! Det er fremdeles du som er viktigst, det er derfor du er han utvalgte. Herregud, bli voksne!
Gjest Glør Skrevet 6. mai 2009 #35 Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror jeg ville spurt. De fleste liker det ikke, Rettelse: De fleste bruder som henger på kvinneguiden liker det ikke. Jeg kjenner faktisk ingen i det virkelige liv, som synes stripping er noe annet enn uskyldig moro. Jeg synes at å sammenligne stripping med utroskap høres ganske sykelig sjalu ut, og tror en del her burde investere i kyskhetsbelte til typen som morgengave.
Stillest vann Skrevet 6. mai 2009 #36 Skrevet 6. mai 2009 Jeg ville aldri finne på å spørre bruden om noe annet enn hvor han kom til å befinne seg på et gitt tidspunkt, så han kunne hentes. Jeg ville heller aldri finne på å fortelle om hva som skjedde. MEN: Jeg ville ikke trives i et utdrikningslag hvor noen blir "presset" til å gjøre noe de ikke liker. Poenget mitt er at bruden ikke har noe med hva som skjer, uansett hvor uskyldig det er. I de tilfeller ting går for langt, er det nesten uten unntak på grunn av en idiotisk forlover. Syns nå jeg.
Pronovias Skrevet 7. mai 2009 #37 Skrevet 7. mai 2009 Så lenge du tror at han liker det, og du er rimelig sikker på at bruden ikke er ekstremt sjalu etc. ser jeg ingen grunn til at du skal spørre. Bare ikke finn på å gjør det for din egen del - dette er ikke din dag! Jeg finner det utrolig spesielt å si at man ville gått fra mannen sin om han var på stripping. Jeg tror dere som sier det har et rart bilde av hvordan stripping foregår, og at dette er uskyldig moro for de aller fleste menn... Nå er det jo slik at mange "strippere" gjør litt mer enn et vanlig strippeshow..Men det er en annen sak ;-)
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #38 Skrevet 8. mai 2009 heia, skal holde utdrikkingslag for kameraten min har tenkt å leie en stripper eller 2 bør jeg spørre bruden om det er ok først? dama mi mener nemlig det,men er usikker på om det er meg hu ikke vil skal se strippere hehe.. så hva er vanlig praksis damer? mvh mann 27 Hei, jeg har nettopp arrangert utdrikningslag for en brud og var inne på tanken å ha en mannlig stripper der (eller få en kvinnelig stripper til å holde kurs for henne/oss). Bruden er nemlig av typen som kunne ha syntes at sånt var gøy, og brudgommen fins ikke sjalu. Det ble ikke noe av, for jeg syntes det kostet mer enn det smakte, men bruden prøvde faktisk å finne ut selv på dagen om det kom en stripper eller ikke... Hvis dama di mener at du bør spørre bruden, er det kanskje fordi hun kjenner henne? I så fall kan det være lurt. Og si til bruden at du ikke vil la brudgommen gå over streken.
noffi Skrevet 8. mai 2009 #39 Skrevet 8. mai 2009 Du bør nok spørre brura og eller avlyse dette. Kan faktisk være så sårende å få høre dette å ødelegge en del for dem. Fatter ikke hvorfor man skal ha stripper i utdrikningslag. Har dere dårlig fantasi eller?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #40 Skrevet 8. mai 2009 ts her, nå har utdrikkn ingslaget vært, og et av innslaga ble stripper og det med stor suksse det viste seg at brura ikke bryr seg om slikt, meen min eks kjæreste liket ikke dette helt(hun var min daværende kjæreeste når tråden ble laga..) og ble ikke slutt pga stripping asså hehe.. og spurte ikke bruden føre.. takk for forslag dere, håper selvtillitten til norskke kvinner stiger asså vis dere føler dere så trua av en stripper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå