Gå til innhold

mannlig utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

heia, skal holde utdrikkingslag for kameraten min har tenkt å leie en stripper eller 2 bør jeg spørre bruden om det er ok først? dama mi mener nemlig det,men er usikker på om det er meg hu ikke vil skal se strippere hehe.. så hva er vanlig praksis damer?

mvh mann 27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville spurt. De fleste liker det ikke, og en del strippere som blir leid er av typen som gjerne gjør litt mer for litt mer penger så ikke rart man blir skeptisk.

Bortsett fra det ville jeg heller valgt rafting e.l. istedenfor stripping. Stripping er skitdyrt i forhold til opplevelsen hehe.

Gjest Gjest
Skrevet

ts her, tenker at hvis jeg spørr bruden sier hu seff nei, det gjør vel de fleste damer til at mannen skal på stripping, men er jo utdrikking tenker at det er bedre om a evnetult finner det ut i ettertid.. men vil ikke at bruden skal slite med detta heller da..

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Hvorfor leie stripper i det hele tatt?

Tror du brudgommen vil sette pris på dette, eller er det fordi du selv syns det er kult og spennende?

Finnes vel ikke noe mer harry enn det?

Gjest Gjest
Skrevet

øh, kanskje for dere jenter, men vi gutta liker det hehe.. og ja vet at brudgommen vil like detta.. tror faktisk han vil synes det er rart om det ikke blir stripping. har vært på strippeklubber på så og si hver guttetur til utlandet..

Gjest ¤bella¤
Skrevet
har vært på strippeklubber på så og si hver guttetur til utlandet..

Ja, da er det vel ikke noe problem for bruden da? Om hun er vandt med at brudgommen er på strippeklubb, og det tydeligvis er greit for henne så ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Jeg synst gutta skal få kose seg med stripping på utdrikkningslaget jeg!

Uskyldig morro spør du meg! Men for å slenge spørsmålet tilbake til oss jenter..... ville vi spurt forloveden om det var greit ? :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

vet ikke om hu vet at vi drar på det i utlandet.. greia er, er man "pliktig" til å spørre bruden om opplegget er ok?

Gjest Gjest
Skrevet

Har man litt anstendighet, så arrangerer man ikke noe man vet bruden kan reagere negativt på.

Min manns forlover fortalte meg at de hadde bestemt seg for strikkhopping i utdrikningslaget. Jeg sa nei, og det ble respektert.

Gjest ¤bella¤
Skrevet
ville vi spurt forloveden om det var greit ? :lur:

Spurt forloveden om hva? Om å ha stripper i brudens utdrikningslag?

Hadde jeg fått stripper i utdrikningslaget mitt hadde jeg gått. Syns det er skikkelig harry. Og finner det overhode ikke underholdene.

Om å spørre bruden? Det går jo ann å være grei å gjøre det, men det er vel ikke et must ;)

Gjest Elfrida
Skrevet
Om å spørre bruden? Det går jo ann å være grei å gjøre det, men det er vel ikke et must ;)
Enig. Absolutt ikke noe must, men det er heller ikke noe must at man fremdeles er ønsket som gjest i bryllupet dersom bruden finner ut av det og blir skikkelig sur...det er en sjanse å ta. Jeg har hørt historier om sprell på utdrikningslag som har ført til at man rett og slett har blitt kuttet ut av livet til brudeparet for alltid, for å si det sånn.
Gjest Gjest
Skrevet

Min mann er nettopp drukket ut, og jeg er sjeleglad for at jeg fikk nyss i planene til forloveren hans. Kompisene ville heller arrangere ett utdrikkingslag de kunne rope høyt om i etterkant, enn å tenke på hva brudgommen likte. Fikk stoppet en plan som gikk langt over kanten (hvilket mannen min ble veldig glad for at jeg klarte) men det endte allikevel med en dag han ikke likte.

Stripping derimot hadde jeg lett tilgitt om jeg hadde trodd han hadde noe som helst interesse av det! (Vil vi ikke alle tro at våre menn ikke liker nakne damer oppetter låret? )

Det viktigste for meg var

1: At det ikke var farlig, blir for dumt å ta sjanser på en sånn dag..

2: At mannen min skulle slippe å føle at ingen kjenner han.. Det var vel denne det skortet på i dette tilfelle, og her kunne nok jeg som hans nærmeste med fordel blitt spurt om råd!

Gjest juni10
Skrevet

Nei,vet du hva!! Kjør på!!!

Stripptease,hva har det å si da????? Det hadde jeg ikke blitt sur for.

Og hadde ikke reagert om jeg ikke fikk vite noe på forhånd.

Men sett en grense... Ikke la stripperen klå på han eller sitte kliss naken på han, e.l.

Da ville jeg synest det gikk over grensen ihvertfall.

Skrevet
Spurt forloveden om hva? Om å ha stripper i brudens utdrikningslag?

Hadde jeg fått stripper i utdrikningslaget mitt hadde jeg gått. Syns det er skikkelig harry. Og finner det overhode ikke underholdene.

Jeg sier ikke at jeg hadde ønsket meg en stripper selv :ler:

Men jeg mener at det er en grunn til at det er forloveren som planlegger utdrikkningslaget og ikke bruden :gjeiper: Om det gjelder stripping, strikkhopp, spa, manikyr..... det er siste kvelden med gutta /jentene som ugift, og hva gjør vel litt uskyldig morro da? Om brudgommen/bruden trår over streken og "tabber" seg ut, må jo han/hun stå til rette for det selv!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg sier ikke at jeg hadde ønsket meg en stripper selv :ler:

Men jeg mener at det er en grunn til at det er forloveren som planlegger utdrikkningslaget og ikke bruden :gjeiper: Om det gjelder stripping, strikkhopp, spa, manikyr..... det er siste kvelden med gutta /jentene som ugift, og hva gjør vel litt uskyldig morro da? Om brudgommen/bruden trår over streken og "tabber" seg ut, må jo han/hun stå til rette for det selv!

I vårt tilfelle var det snakk om overraskelsesstrikkhopp til en hjerteoperert brudgom med kraftig høydeskrekk, så jeg angrer ikke ett sekund på at jeg fikk det stoppet.. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
I vårt tilfelle var det snakk om overraskelsesstrikkhopp til en hjerteoperert brudgom med kraftig høydeskrekk, så jeg angrer ikke ett sekund på at jeg fikk det stoppet.. :sjenert:

Ja, det er jo bare helt utrolig. Tror nok mange faktisk har seg selv og ikke den som skal gifte seg i tankene når de planlegger disse tingene.

Jeg ønsket i utgangspunktet ikke noe utdrikningslag, men foreslo heller at alle de unge som skulle i bryllupet gikk ut og spiste og hadde en hyggelig kveld sammen. Alle kjente ikke hverandre på forhånd heller, så det ville blitt en fin anledning til å bli litt mer kjent før bryllupet, sånn at de hadde noen flere å snakke emd under bryllupet.

Men ble det jeg sa hørt? Nei, ikke i det hele tatt, selv omm jeg hadde sagt jeg ikke ønsket utkledning og dumme leker.

Så der gikk jeg rundt i Frognerparken og måtte kle på meg det ene dustet klesplagget etter det andre. For hvert klesplagg jeg fant frem til ved hjelp av rebus, stod det et drikkebeger fullt av sprit og litt brus. Det ble mer og mer sprit for hvert glass, så de mente vel jeg skulle bli mer og mer drita. Men det ble jeg altså ikke, for - ups - jeg var så uheldig å komme borti alle galssene sånn at innholdet rant ut.

Så fikk jeg en plakat rundt halsen med oppgaver jeg skulle løse, helt på trynet. Jeg tok en kjapp runde blant de folkene jeg så, sa at forloveren min var av det bondske slaget og ikke helt forstod at det ikke var så veldig gøy med folk som går rundt utkledd som idioter midt i byen. Så ba jeg dem hjelpe meg ved å fort gi meg det som var oppgavene på plakaten: røyk, penger, ob m.m. Alle forstod og var hjelpsomme, så jeg løste oppgavene på null time. Så det ble endtur for arrangøren det, en klinke edru brud som ikke trengte å gå rundt med den idiotiske plakaten mer enn et par minutter. Nok et eksempel på at det ikke er den soms kal gifte seg som skal ha det gøy og underholdes.

Skrevet

Så lenge brudgommen liker det og bruden ikke tenker noe særlig over de så go for it.. Dessverre har jeg opplevd litt for mange utdrikningslag til gutter hvor deltakerne tenker på hva de selv syntes er tøft enn hva brudgommen liker.

Ikke lenge siden noen jeg kjenner gjorde et opplegg med rafting, brudgommen har vannskrekk og kan ikke svømme, han ble stående igjen og kjørt ned til stopp punktet mens de andre raftet. De viste han hadde vannskrekk o.s.v.

Også en gang hvor de faktisk hadde stripper, forlover var den personen som det ble strippet for og som hadde glede av det mens resten av deltakerne satt og drakk i utkanten av "showet".

Skrevet (endret)
vet ikke om hu vet at vi drar på det i utlandet.. greia er, er man "pliktig" til å spørre bruden om opplegget er ok?

Hvis det er stripping som er opplegget, så ville jeg langt ha foretrukket å ikke vite noe. Rett og slett fordi jeg ikke ville blitt redd eller sjalu på en flekk (det er stripping, ikke organisert utroskap, og jeg føler meg overhodet ikke truet på noen måte), men... beklager å si det, men det er så urharry at jeg mangler ord :ler:

Så mitt råd er å holde gutteklubben hemmelig, hvis det er så viktig. Jeg synes heller ikke at bruden har en prinsipiell rett til å vite om planene, og i hvert fall ikke å "godkjenne" dem. Men det er prinsippet- eksemplene over viser jo litt av hva som kan skje når utdrikningslagene tar helt av, og blir en greie i seg selv, uten tanke på hva hovedpersonen måtte ønske...

Men et lite spørsmål: finnes det ikke noe annet, hva som helst annet, som kunne være moro, rølpete, uansvarlig og festlig, uten å være så uretrolig tacky? Er det ikke noe annet dere gutta kan finne på for å ha det gøy sammen, annet enn å se på den falske blondinen Gro-Jessica fra Jevnaker dra av seg B-H'en? Hvis du tror at bruden kanskje ikke kommer til å like det (det er vel derfor du spør?), så er det vel greit å se etter noen alternativer?

Endret av Nigo-san
Gjest Gjest
Skrevet

Man er faktisk ikke singel fordi om en skal ha utdrikkingslag.

Min samboers forlover spurte hvilken type strippere han likte og da satte jeg foten ned, det er jeg som må leve med dette etterpå, jeg vil ikke at en annen dame skal gnikke seg opp mot min mann å prøve å få han kåt, det hadde jeg aldri godtatt til vanlig og heller ikke i et utdrikkingslag.

Gjest Gjest_Jane_*
Skrevet
Man er faktisk ikke singel fordi om en skal ha utdrikkingslag.

Min samboers forlover spurte hvilken type strippere han likte og da satte jeg foten ned, det er jeg som må leve med dette etterpå, jeg vil ikke at en annen dame skal gnikke seg opp mot min mann å prøve å få han kåt, det hadde jeg aldri godtatt til vanlig og heller ikke i et utdrikkingslag.

Helt enig! Det er viktig at man forsår at folk har forskjellige grenser. Jeg tenker som deg og hadde ikke likt om dette hadde skjedd.

Ts: Er man i tvil om bruden blir såra eller ikke, så betyr det vel at dere ikke bør gjøre det, eller ihvertfall spørre henne. Er det virkelig så viktig at dere får kåta dere opp at dere er villige til å la det gå på bekostning av brudens følelser? Hvis dere uansett trosser det bak hennes rygg i utlandet, klarer dere vel denne anledningen uten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...