Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #1 Skrevet 17. april 2002 Sambo sier at bare å snakke om mens gjør at han får turn off... Han avviste mine tilnærmelser her en kveld fordi han visste at "tiden" var rett rundt hjørnet.. Jeg ble sååå såret når han sa at tanken på at jeg snart skulle ha mens turned him off... Greit nok å ikke ville ha sex NÅR jeg er midt oppi suppeballetten, men å sette begrensninger FØR...... Mannfolk sier jeg bare. Er det noen som har sex under menstruasjon? Finnes det menn som forstår at det er en naturlig del av kvinne kroppen?
Leia Skrevet 17. april 2002 #2 Skrevet 17. april 2002 Ja, er visst heldig. En uke uten blir for lenge å vente for oss begge. men det hjelper jo å være ekstra renslig... Er han litt "jålete"? Alle er jo forskjellig, han har sikkert sine bonus sider også. Er jo ikke "verste" særheten han kunne hatt, da.
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #3 Skrevet 17. april 2002 herregud, for en barnslig mann! det går jo ikke an!! min mann er ikke så veldig begeistret for suppeballetten heller, men han tar det som en mann i allefall han bør skjerpe seg! dette er jo helt naturlig, og en del av kvinnekroppen! neste gang han sier det er turn off, så fortell han hvor barnslig han er du! lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #4 Skrevet 17. april 2002 Det har du jo rett i Men det føles likevel sårt å bli avvist. Hvis det er noen som avviser noen i senga, så er det han som avviser meg, og det gjør at jeg mister lysten til å ta intiativet. Jeg sier alltid ja jeg Selv om jeg ikke alltid har lyst i utgangspunktet. For det får jeg jo etter hvert. I tillegg så vet jeg jo hvor vondt det kan føles å bli avvist Jeg tror jeg er altfor nærtagende!! Men jeg kan ikke hjelpe for det. Jeg tror kanskje jeg innbiller meg at han elsker meg så og så mye hvis han har så og så mye lyst på meg og elsker meg mindre når han ikke har lyst hele tiden. En uheldig sirkel, helt sikkert..
Linnda Skrevet 17. april 2002 #5 Skrevet 17. april 2002 Hei, hei!!!! Syntes det var rart at mannen din setter begrensninger for sex før du skal ha mens. Men når du har mens, er det vell ikke så unormalt. Vi har ikke sex når jeg har mensen. Vi klarer oss fint uten sex de 6 dagene det står på. Det er en fellesavgjørelse da vi begge syntes det er turn off med blod i forbindelse med sex!! Men hver sin smak! Klem fra, _________________ Tuva 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-04-17 20:14 ]
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #6 Skrevet 17. april 2002 Enig med deg der Tuva. Det synes jeg også... Det er det faktum at tanken på at jeg skal ha mens som brukes som et turn off argument. Og det synes jeg er litt sårende, for.. mensen skal jeg jammen ha i mange år til, enten jeg vil det eller ei...
Linnda Skrevet 17. april 2002 #7 Skrevet 17. april 2002 Anonym: Ja, sånn er vi (desverre) skapt. Mensen vil vi ha hver måned i maaange år. Synd at mannen din reagerer sånn. Hva er det han konkret er redd for egentlig?? At det plutselig skal komme blod fossende..? Syntes det var veldig rart å få turn off fordi du skal ha mens SNART..... Du er jo like ren og hygienisk like før mens som like etter mens da. Skjønner at du kan syntes det er sårende. Har du prøvd å sette deg ned å snakke ordentlig med han? 12
Storm Skrevet 17. april 2002 #8 Skrevet 17. april 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Storm den 2002-04-23 21:14 ]
Puma Skrevet 17. april 2002 #9 Skrevet 17. april 2002 Jeg har blødd konstant siden 13. januar nå, av grunner jeg ikke trenger å gå inn på nå. Det mener vi begge er for lang tid å vente, så her i gården kjøres det "brannmann". Men ved "vampyr" går grensa! 12
Nelle Skrevet 17. april 2002 #10 Skrevet 17. april 2002 Så barnslig!! Jeg forholdt meg til en gutt en gang for noen år siden -jeg hadde tilfeldigvis mensen, og han lå i VINKEL vekk fra meg i senga (skulle egentlig godt gjøres -for det var en ganske smal enkeltseng)!!! Såvidt han turde ta på meg -ble så iritert at jeg tilslutt spurte om jeg skulle gå og hente et par gummihansker til ham!! Og det var det. Det forholdet tok ganske fort slutt!! Nelle -bursdagsbarn i dag! Hurra!!!
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #11 Skrevet 18. april 2002 jeg har veldig lett mens, sa gutten min og jeg har sex selv om det er 'den tiden i mnd'. vi bruker selvfolgelig kondom, men jeg har aldri sett noe blodsøl hverken pa kondomet eller pa lakenet. vi er vel heldige tenker jeg. det var faktisk han som foreslo det den første gangen, jeg syntes tanken var litt ekkel. dessuten klarte jeg ikke å forstå at han ikke ble 'turned off'...haha, han trode grunnen til at jeg nølte, var at jeg trodde det ville gjøre vondt for meg..han trodde vi har sår inni oss nar vi har mensen. jeg forklarte hvordan mensen fungerer og han lyttet og ble ikke flau. jeg er veldig glad for at vi kan prate om slike ting, det gjør at jeg føler meg veldig trygg.
Gjest sexysadie Skrevet 18. april 2002 #12 Skrevet 18. april 2002 Neste gang ham prøver seg kan du jo fortelle ham hvilken turn off d er å...velg d som irriterer deg mest m ham i d daglige samlivet.Og at du ikke gidder å ha noe m ham å gjøre
Tiriltunge Skrevet 18. april 2002 #13 Skrevet 18. april 2002 Vi har sex når jeg har mensen, og ingen av oss tenker noe spesielt over det. Nå skal det sies at jeg har veldig lett mens, blør lite og få dager, men det er jo blod der likevel! Og han reagerer ikke negativt på det. Det er jo naturlig! Det har til og med hendt at han har slikka meg når jeg har hatt mensen... Jeg er vel bare heldig, tenker jeg! Vil bare ellers si at jeg kjente meg veldig igjen i det du skriver om det å bli avvist, og hvordan sexlyst avspeiler hvor mye han elsker meg. Det var som om jeg skulle ha skrevet det sjøl! Lykke til! 12
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #14 Skrevet 10. november 2023 Tiriltunge skrev (På 18.4.2002 den 10.29): Det har til og med hendt at han har slikka meg når jeg har hatt mensen... Usj... Det finnes da grenser tenker jeg. Anonymkode: 529ab...32f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #15 Skrevet 10. november 2023 Ja det finnes selvsagt menn som ikke bryr seg om slikt, og som ønsker at ting skal være så naturlig som mulig. Men da må man sjekke det ut på forhånd. Og slike menn er nok litt mer picky på hvilke kvinner de ønsker å kle seg naken med (noe som også er naturlig). Anonymkode: f93f9...0e8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #16 Skrevet 10. november 2023 Min elsker meg, elsker sex, og bryr seg lite om mensen. Jeg sier kanskje nei om det er de to mest sinnsyke dagene da jeg føler det er helt ukontrollerbarw mengder med blod å klumper og styr 😅 Ellers slikker han meg gjerne også, putter bare i en tampong så er vi good to go. Han har forøvrig slikket på slutten av mens uten tampong også. Herlighet som jeg elsker sexen vi har 🤩🤩 Anonymkode: 5809c...961
Goodtimes Skrevet 10. november 2023 #17 Skrevet 10. november 2023 Rolige 21 år senere der altså 😅 lurer på om mannen har endret seg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #18 Skrevet 10. november 2023 Gjest Anonymous skrev (På 17.4.2002 den 19.31): Er det noen som har sex under menstruasjon? Finnes det menn som forstår at det er en naturlig del av kvinne kroppen? Nei vi har ikke sex under mens. Ingen av oss ønsker det i det hele tatt. Vi forstår begge to at mens er helt naturlig ja🙄 Bæsj er også en helt naturlig. Like naturlig som mens. Vi har ikke analsex mens vi bæsjer heller. Anonymkode: 80175...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå