mariekristine Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Er nok en gang sent ute... Kan dere gi meg tips om frisør, sminkør og fotograf i Molde?? Samt butikker med selskapskjoler i Molde, Ålesund eller Trondheim???? Vet dere noen som tar på seg å synge i kirken i Molde og omegn?? Vi skal prøve å snu oss litt rundt og gifteoss i all hemmelighet i mai....
Gjest Papirkurven Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 I Molde er det Fame-fotograf. Det er også flere godt erfarne og kjempeflinke bryllupsfotografer der, Birkeland midt i Storgata og Alvheim ved enden. Luggen hårstudio er veldig erfaren på brudepynting, de har filial både i storgata og rett utenfor sentrum (den er nok mest "brudevennlig" med god plass). Frisørene er også lært opp i sminking. Det florerer også av andre frisørsalonger, f.eks har CanCam salong rett ovenfor storgata sammen med en brudesalong faktisk. På bussholdeplassen er det en brudesalong som sikkert har kjoler. Moldetorget har et par ekslusive kjolebutikker, men ikke nødvendigvis veldig flotte bryllupskjoler. Aandahls kan muligens ha noe. Hør på musikkskolen om noen av lærerne eller elevene vil ha ett oppdrag, både lærere og elever der er kjempedyktige og jeg vet at mange tar på seg slike ting. Så spennnede med hemmelig bryllup!!
mariekristine Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Takk for svar! Det var ikke dumt å høre med musikkskolen. Det har jeg aldri tenkt på. Vet du navnet på den skolen? Bor ikke i Molde shø, men litt unna. Kan ikke ta noen fra hjemstedet mitt siden alt skal være hemmelig. HAr et håp om å gifte oss en fredag, og holde vennefest dagen etterpå. Lurer på om det går..
Gjest Papirkurven Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Høres ut som en god plan for meg det heter Molde Kulturskole, såvidt jeg vet. Het det for et par år siden ihvertfall
mariekristine Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 Høres ut som en god plan for meg det heter Molde Kulturskole, såvidt jeg vet. Het det for et par år siden ihvertfall TAKK!
mariekristine Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2009 Musikkskoleforslaget var topp. De stiller enten med elev eller lærer! Takk takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå