Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker sånne peelinghansker fra body shop nå, men ser at det selges børster til å buke på kroppen. Gjør dere det? Er det ikke ubehagelig? Er resultatene man får, hvis man får noen, verdt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker bare den børsten på ryggen, siden jeg ikke kommer så godt til der med henda.. Tar litt såpe på børsten og skrubber. Får renere hud på ryggen:)

Skrevet

Nei, jeg bruker kun hampvott eller vanlig peeling på kroppen. Børste blir for sårt for min sensitive hud.

Skrevet
Bruker bare den børsten på ryggen, siden jeg ikke kommer så godt til der med henda.. Tar litt såpe på børsten og skrubber. Får renere hud på ryggen:)

jeg tenkte å kjøpe en sånn børste med langt håndtak på sånn at jeg kom til på ryggen, men alle er jo så harde:S men passer på å skrubbe ryggen sikkelig når jeg er hos mormor og dusjer der, for hun har en helt helig en! som er akkurat passlig hard/myk=)

jeg bruker hansker nå, men ikke noe lett å komme til på ryggen nei, skulle hatt større dusj sånn at samboeren min kunne vært der sammen med meg, da kunne han ha skrubbet ryggen min :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...