Gjest Fiskelisken Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Kos i farsken får man kjøpt Remington-føneren Spin Curl?? Her i Norge altså.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det står jo noe om denher , men ikek hvor man får kjøpt den. Ser helt genial ut! Vil ha sånt hår jeg og!!!
Gjest VRR Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 dere kan kjøpe spin curl hos Elkjøp eller Lefdal, og snart også hos VITA kjeden......
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 i dag har jeg vært på både elkjøp,vita og på lefdal for å kjøpe den. ingen av dem hadde spin curl, så tror man må kjøpe den på nettet
Gjest spincurl-owner :) Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Igår fikk jeg meg min egen spir curl i posten! var på ALLE elektronikk butikkene i byen (haugesund) i mars, siden det stod på internett et sted, at den skulle komme til norge da. Men ingen hadde den. Men så var jeg på 3 Vita-butikker her i byn, og de hadde hørt om den! men skulle ikke bestille den inn... da var jeg skuffet ja! så jeg styrte på og ringte rundt til Vita butikkene i bergen, og jaggu hadde de tatt inn en bestilling på den på Vita Åsane. Og så hyggelig og hjelpsom som hun butikksjefen var, sendte hun en i posten til meg! snakk om service :D så etter 2mnd på jakt etter den, har jeg ENDELIG fått den, woho :D Så må jeg bare øve meg litt før jeg har de perfekte sommer-krøllene ) Lykke til for dere som også leter! -Førnøyd krølltopp-
nadinice Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Igår fikk jeg meg min egen spir curl i posten! var på ALLE elektronikk butikkene i byen (haugesund) i mars, siden det stod på internett et sted, at den skulle komme til norge da. Men ingen hadde den. Men så var jeg på 3 Vita-butikker her i byn, og de hadde hørt om den! men skulle ikke bestille den inn... da var jeg skuffet ja! så jeg styrte på og ringte rundt til Vita butikkene i bergen, og jaggu hadde de tatt inn en bestilling på den på Vita Åsane. Og så hyggelig og hjelpsom som hun butikksjefen var, sendte hun en i posten til meg! snakk om service :D så etter 2mnd på jakt etter den, har jeg ENDELIG fått den, woho :D Så må jeg bare øve meg litt før jeg har de perfekte sommer-krøllene ) Lykke til for dere som også leter! -Førnøyd krølltopp- Var det lett aa faa til förste gangen? Ser jo lett ut i demoen, eller maa det like mye övelse til som GHD? Tror jeg maa ha denne altsaa..
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Jeg vil også veldig gjerne høre erfaringer med den! Hvor langt hår har du?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Igår fikk jeg meg min egen spir curl i posten! var på ALLE elektronikk butikkene i byen (haugesund) i mars, siden det stod på internett et sted, at den skulle komme til norge da. Men ingen hadde den. Men så var jeg på 3 Vita-butikker her i byn, og de hadde hørt om den! men skulle ikke bestille den inn... da var jeg skuffet ja! så jeg styrte på og ringte rundt til Vita butikkene i bergen, og jaggu hadde de tatt inn en bestilling på den på Vita Åsane. Og så hyggelig og hjelpsom som hun butikksjefen var, sendte hun en i posten til meg! snakk om service :D så etter 2mnd på jakt etter den, har jeg ENDELIG fått den, woho :D Så må jeg bare øve meg litt før jeg har de perfekte sommer-krøllene ) Lykke til for dere som også leter! -Førnøyd krølltopp- >Hvor mye kostet den??
nadinice Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 :vilha: Jeg ogsaa! En venninne av meg i England skal kjöpe den til meg og ta den med til 17 mai! Hihi! Lenge siden jeg har vært saa spent paa 17 mai altsaa!
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #15 Skrevet 13. mai 2009 Har kjøpt denne nå, er litt spent på å prøve.... Andre som har testet den eller?? Kjøpte den på elkjøp så regner med at om jeg ikke er fornøyd så kan jeg vel få pengene tilbake...
Gjest Gjest_Katinka_* Skrevet 20. mai 2009 #16 Skrevet 20. mai 2009 Fremdeles ingen som har prøvd den? Jeg ønsker meg den!
Gjest Gjest_Rebekka_* Skrevet 18. juni 2009 #17 Skrevet 18. juni 2009 Har leita og leita etter denne spin-curl-føneren, men finner den ikke! Noen i sandnes/stavanger- området som vet hvor den er å få kjøpt??
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #18 Skrevet 19. juni 2009 Har leita og leita etter denne spin-curl-føneren, men finner den ikke! Noen i sandnes/stavanger- området som vet hvor den er å få kjøpt?? Har sett den på Vita på Kilden
Gjest Silsig Skrevet 7. august 2009 #19 Skrevet 7. august 2009 Jeg har prøvd den. Tok relativt lang tid å gjøre det første gang, men fornøyd med resultatet:) Et tips er ikke å ha for små inndelinger av håret. Da blir bølgene mindre i tillegg til at håret floker seg mer. Absolutt verdt de 600 kronene! Burde nok anskaffe meg et hårprodukt som gjør håret mindre brusete samtidig som det ikke tynger det ned. Noen som har forslag til et bra produkt?
gladidag Skrevet 8. august 2009 #20 Skrevet 8. august 2009 Digger den:) Bruker bare saltvannssprayen til Bjørn Axen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå