Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Noen uteplasser i tromsø man kan gå på for og finne en kandidat til 3 kant? Jeg og kjæresten skal dit på langhelg og jeg tenkte på og overraske han med en dame til i
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Noen uteplasser i tromsø man kan gå på for og finne en kandidat til 3 kant? Jeg og kjæresten skal dit på langhelg og jeg tenkte på og overraske han med en dame til i Ja, i Tromsø har vi sånt på annenhver uteplass. Du bare ser etter om det er partall på gatenummeret, så er det bare å slå seg løs.
Gjest Pet Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Ja, i Tromsø har vi sånt på annenhver uteplass. Du bare ser etter om det er partall på gatenummeret, så er det bare å slå seg løs. Trodde det var de med oddetall, jeg, i og med at 3 er et oddetall. Da vet jeg hvorfor det aldri har blitt noe trekant på meg i Tromsø, ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Noen uteplasser i tromsø man kan gå på for og finne en kandidat til 3 kant? Jeg og kjæresten skal dit på langhelg og jeg tenkte på og overraske han med en dame til i Rorbua pleier å være bankers.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Det ER mulig og skjule misundelsen litt bedre Jeg vet at det er spurt om her tidligere,men finner det ikke,om dere ikke har noe godt svar er det like godt og la vær. Typisk seriøsiteten hær på KG
Gjest LittErfaring Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Noen uteplasser i tromsø man kan gå på for og finne en kandidat til 3 kant? Jeg og kjæresten skal dit på langhelg og jeg tenkte på og overraske han med en dame til i Tromsø er en av de bedre byene et par kan treffe en tredje for trekant. Oslo er best, men tror Tromsø og Trondheim deler andreplassen. Men jeg ville nok forberedt det litt på en eller annen nettside først, slik at det har vært en viss kontakt med mellom deg og henne på forhånd. Ikke stup uti en litt tilfeldig trekant i småfylla.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Tromsø er en av de bedre byene et par kan treffe en tredje for trekant. Oslo er best, men tror Tromsø og Trondheim deler andreplassen. Men jeg ville nok forberedt det litt på en eller annen nettside først, slik at det har vært en viss kontakt med mellom deg og henne på forhånd. Ikke stup uti en litt tilfeldig trekant i småfylla. Endelig noe seriøst Det kan jo være lurt... Tenkte først på "spontan" metoden,funker kjemien så funker sikkert sex`n. Kanskje man sjekker ut cupido eller no sånn,faren er jo at man ikke finner noe som sier klikk der og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå