Gå til innhold

Farget fuktighetskrem med solfaktor

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Er på leting etter en god fuktighetskrem med farge og solfaktor (minimum faktor 15, gjerne over, solsensitiv hud). Har tidligere brukt foundation med solfaktor, men nå begynner huden min å bli så fin at jeg trenger ikke foundation hver dag lenger :D Men litt utjevning må jeg ha.

Er ikke så veldig hypp på å betale 5-600kr++ for dette, men vil heller ikke ha Nivea, Loreal og lignende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har md formulations Total Protector Colour SPF30 da. Den finnes i fargene light tint og medium tint. Den koster £17.99 på feelunique:) Jeg er veldig fornøyd med denne!:)

Gjest Grafica
Skrevet (endret)

Hvor lys er light da? Jeg er veldig blek og foretrekker å holde meg sånn :P

Edit; jeg så det stod på den "gives the skin a radiant glow". Jeg vil ikke ha noe med skimmer i, da må jeg til med pudder.

Endret av Grafica
Skrevet
Hvor lys er light da? Jeg er veldig blek og foretrekker å holde meg sånn :P

Edit; jeg så det stod på den "gives the skin a radiant glow". Jeg vil ikke ha noe med skimmer i, da må jeg til med pudder.

Jeg er veldig lys i huden,og light funker fint til meg. Og det er heller ikke noe shimmer-produkt.

Gjest Gjest
Skrevet

...Eller Jan Marini Daily antioxidant protectant SPF 30 i fargen neutral. Den kan du finne billig billig på ebay og er helt glimrende!! Passer veldig bra til helt lys hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...