*Mocca* Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg skulle sette opp WAP og MMS da jeg byttet abb. Nå er det Chess, bestiller instillingene, får bare beskjed om at instillingene er ugyldige. Jeg har kontaktet Chess, de har bedt meg prøve å installere manuelt, jeg har fått all info, men jeg finner ikke ut hvor jeg skal sette inn disse opplysningene. Jeg har lett overalt, nå blir jeg bare irritert, så da tenkte jeg at det er bedre at jeg spør om hjelp... HJEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLP!!!!
Saga Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Registrèr deg på Inpoc.no og få det gjort der ved at du får en mms til telefonen.
*Mocca* Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Men nå er det det at jeg får ikke mottatt MMS i det hele tatt? Og inpoc, er ikke det stort sett bare dill? animasjoner, ringelyder osv?
Kamikatze Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 (endret) WAP-oppsettet legger du sannsynligvis inn under kommunikasjon eller data, og MMS-oppsettet inn i innstillingene under meldinger, hvis Sony-Ericsson følger sin vante mal. Jeg er redd dette er tiden for å grave frem den forferdelig grusomme BRUKSANVISNINGEN! Endret 18. mars 2009 av Kamikatze
*Mocca* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 Tusen takk! Nå ser det ut til å gå greit, den innstallerte hvertfall innstillingene... Kunne få det tilsendt fra SE sine sider...
*Mocca* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2009 æsj, nei, får fortsatt at det er feil i internettprofil....
Kamikatze Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Hvis du har brukt telefonen tidligere med en annen operatør, kan det være at du ennå bruker den gamle internetprofilen. Da må du inn et eller annet sted i innstillingene for å endre foretrukket profil, enten generelt eller for de ulike områdene (WAP, MMS, INTERNET; E-POST etc.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå