Gå til innhold

Hvor lang tid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en venninne som sier at det ikke trenger å ta mer en ca.7 min før kjæresten er klar til runde nr.2. De har vært kjærester i 4 år og bor sammen.

Jeg synes dette virker litt kjapt, eller er det min mann som er treg? Vet jo selvf at det kommer an på dagsform osv, men alikevel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er individuellt, og kommer selvsagt også an på både dagsform og den generelle formen. I tillegg tar det lenger tid jo eldre man blir, som en hovedregel.

Gjest Gjest
Skrevet

Har nok endel med alder og gjøre også varierer det fra person til person. Jeg bruker rundt 5 minutter og er 20 år.

Skrevet

Jeg er i trettiårene og kan max 1 gang pr. døgn/dag.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har desverre et kjedlig problem, og det er at jeg kommer for tidlig (har faktisk blitt litt bedre nå i det siste da. Så det finnes vel håp hehe). Men den er klar igjen etter 1-3 minutt, og da holder jeg ut lengre også. Slik kan jeg holde på 4-5 ganger (kanskje mere også, aldri prøvd mere) - altså at det går for meg.. 1-3 min pause - så er den klar igjen. Av og til når jeg kommer, så dauer ikke pikken av engang - da er det bare å kjøre på videre med engang :)

Det som derimot kan være et minus med at jeg kommer, det er at pikken ikke er like "stor" etter jeg har kommet (selv om den er stiv og hard) - men så sant jeg er veldig kåt (noe jeg nesten alltid er), eller at dama hjelper litt til med å "tease" meg - så er ikke det noe problem heller.

Jeg er forøvrig 25år, og er (desverre) like kåt som når jeg var 16 :(

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Jeg er 43 år, og klarer kun en sex-runde i døgnet. Slik har jeg alltid vært - bortsett fra i settinger som har vært ekstremt opphissende. Da kan jeg klare to!

Men når det komme til onani, kan jeg fint klare tre-fire ganger i døgnet. For da vet jeg eksakt hva jeg er ute etter for å oppnå orgasme.

Gjest Gjest_Helle_*
Skrevet

Typen klarer bare en runde så er han ferdig:( Litt synd, men sånn har det vært siden vi møttes for to år siden. Vi er begge 28

Skrevet
Jeg har desverre et kjedlig problem, og det er at jeg kommer for tidlig (har faktisk blitt litt bedre nå i det siste da. Så det finnes vel håp hehe). Men den er klar igjen etter 1-3 minutt, og da holder jeg ut lengre også. Slik kan jeg holde på 4-5 ganger (kanskje mere også, aldri prøvd mere) - altså at det går for meg.. 1-3 min pause - så er den klar igjen. Av og til når jeg kommer, så dauer ikke pikken av engang - da er det bare å kjøre på videre med engang :)

Det som derimot kan være et minus med at jeg kommer, det er at pikken ikke er like "stor" etter jeg har kommet (selv om den er stiv og hard) - men så sant jeg er veldig kåt (noe jeg nesten alltid er), eller at dama hjelper litt til med å "tease" meg - så er ikke det noe problem heller.

Jeg er forøvrig 25år, og er (desverre) like kåt som når jeg var 16 :(

Akkurat sånn var x'n min også! Synes det var ..gøy, jeg! :) Han er også 25 år btw.

Samboeren min må ha en liten pause (10 min - 60 min) før runde nr. 2, men etter den klarer han ikke mer. Helt greit for min del - folk er forskjellig!

Vi er 23 år gamle, har vært/bodd sammen i 2 1/2 år og han har vært sånn hele tiden.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kjæresten min kan være klar igjen med en gang, faktisk. Vi har også sex flere ganger i døgnet. Han er 39 og jeg 41.

Men dette er jo forskjellig fra person til person. Noen er bygd for en runde og ikke mer. Andre klarer flere ganger.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min er alltid klar igjen med en gang, max et halvt minutt.

Glad for at jeg fant ham ja :D

Gjest Shelob
Skrevet

At fra 20 minutter til 48 timer. Kommer an på alt...

Gjest Mann 31
Skrevet
Kjæresten min er alltid klar igjen med en gang, max et halvt minutt.

Glad for at jeg fant ham ja :D

Klarer en runde nr. to, men da må jeg ha vært noen dager uten noe form for kos. Jobber i nordsjøen så det er som oftes ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...