Gå til innhold

Fotograf


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fotograf før vielsen.

Vi skal til fotografen før kirka. Noen andre som skal dette eller som har gjort det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes dette høres rart ut. Da har man jo ikke på seg ringene, også får jo brudgommen se kjolen FØR hun kommer opp kirkegulvet.. Man skal jo ikke se hverandre før dørene går opp er nå min mening! Men hva vet jeg, kanskje dere har en god grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsrålå

Vi skal fotograferes før vielsen. Dette fordi vi har vielse kl 16.00 og skal ha to sett med gjester. Siden vi ikke trenger bruke tid på fotografering etter vielsen, får kaffegjestene komme tidligere.

Det synes jeg er ok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også vies kl.16. Men det hadde aldri vært aktuelt for oss å møtes før vielsen.

Så derfor betaler vi ekstra for at en fotograf kommer dit vi skal ha selskapet, for å fotografere, rett etter vielsen.

I mens er gjestene på en times båttur, der de får servert Champagne.

Hvis dere føler det er ok å sees før vielsen, så er det ok! Men vanlig er det nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Tror vi skal ha fotograf før vielsen. Skal vies borgelig. Syns det er kjipt for gjestene å måtte vente så lenge mellom vielse og middag. Men mulig vi hadde valgt annerledes om vi skulle hatt kirkebryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fotograf vi snakket med sa det var 50/50 hva folk gjorde angående dette.

Jeg for min del vil ha fotografering etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ganske vanlig og valget tar man ut i fra hva som er mest praktisk og mest riktig for en selv.

For vår del var det ikke aktuelt å ta bildene før vielsen. Jeg ville ikke at min mann skulle se meg før det store øyeblikket. I tillegg hadde jeg nok i ettertid tenkt litt på at vi faktisk ikke var gift når bildene ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vår del var det ikke aktuelt å ta bildene før vielsen.  Jeg ville ikke at min mann skulle se meg før det store øyeblikket.  I tillegg hadde jeg nok i ettertid tenkt litt på at vi faktisk ikke var gift når bildene ble tatt.

Ja, dette gjaldt for oss også. Mine foreldre tok bilder hos fotografen før vielsen, og det er litt rart å se på de og vite at akkurat der var de ikke gift..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til fotografen før vielsen fordi det er mest praktisk. Det vil minst ta 4 timer dersom mellom vielse og middagen dersom vi ikke hadde gjort det. Vi syns det er veldig greit å være ferdig med fotograferingen før vielsen, ikke er det noe problem at han ser meg før heller, vi skal alikevel gå sammen opp kirkegulvet. Når det gjelder ringene er det helt greit å ta de på hos fotografen for så å ta de av igjen. At vi faktisk ikke er gift når bildene tas betyr ingenting, det hadde vært noe annet dersom bildene ble tatt en annen dag. Det hadde vært uaktuelt.

Vet at jeg har et noe mer avslappet forhold til bryllupet vårt enn en del andre..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...