Gå til innhold

Hva skjer med meg???

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitter her hjemme, alene..

Var hos legen i dag, og fikk skrevet ut noen vival (valium) For en flyreise jeg skal ha om et par dager. (har flyangst..) Legen rådet meg til å prøve en tablett hjemme siden jeg ikke visste hvordan jeg kom til å reager på de. Først tok jeg en.. ingen virkning etter 1 time. (skal virke etter 15-30 min.) Så tok jeg en til. Plutselig fikk jeg så lyst på et glass vin. (hadde en åpen flaske i kjøleskapet) så en øl, og nå har jeg bare lyst å fortsette med enda en! Føler meg ikke noe særlig beruset, men har lyst til bli det...

hvor farlig er dette da??

Kommer ikke til å ta flere piller, men vil ha meg en øl til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er meget farlig og du bør selvsagt ikke drikke sammen med beroligende medisin.

Det tror jeg du skjønner selv også.

Skrevet

Ikke lurt å drikke på piller i det hele tatt, spesielt ikke blandet med vival og valium. Du kan miste kontrollen fullstendig og finne på ting du ikke ville gjort ellers... Kan ende med at du ikke kommer deg på flyet, jente! :wink:

Så gå heller og legg deg, finn deg et blad eller se en film - få i deg mat. Og for all del - ikke drikk mer!

Det er alvorlig ment.

Har du det slik ellers - tenning på alkohol når du først er begynt å drikke? Valium virker ikke slik at du merker det akkurat - så du må ikke forvente noen rus eller virkning. Men sammen med alkohol, kan du bli lettere sprø... Har hørt folk fortelle - å kun være full er ingenting i sammenlikning - når det gjelder å miste kontroll...

Skrevet

Ja, enig med Vega. Vi setter foten ned og ber deg slutte å drikke umiddelbart!!!!! :fy:

Gjest Anonymous
Skrevet

dere har nok rett... tror jeg skal finne sengen.

Har dessuten funnet ut at jeg dropper pillene til flyturen og. Tar meg heller et par øl, og tar med meg en gameboy og en kortstokk!

Skrevet

Klappe 'Gjest' på hodet! Flinke piken!!

:D

Skrevet

-Det er ikke farlig å fly! :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke lagt meg helt enda... men jeg har lagt vekk ølèn:)

Vet inners inne at det ikke er farlig å fly. Kjenner få som har flydd så mye som meg, så egentlig er det helt absurd at jeg av alle skal få flyangst!!

Men sånn har det blitt... Bare et innenlandsfly, som kanskje rister pitteltt av turbulens er nok til å få meg til å gråte, knipe mannen i låret til knokene er hvite og han er blå. Helt latterlig sier noen, men sånn er realiteten. Men jeg har bestemt meg for at dette ikke skal hindre meg i å reise (det er så mange steder jeg vil reise som jeg ikke nå med annet enn fly). Nå står thailand for tur, og det skal jeg klare!!!

Men det blir nok en øl eller to på veien...

Skrevet

:D

Fornuftig! Det er bedre å ta par øl - de går ut av kroppen igjen ganske raskt. En pille (valium/vival) henger igjen dagen etter, halveringstida er et døgn - så du må være forsiktig med alkohol da også...

Skrevet

hmm - ikke bra. Hva med å kanskje sette ord på (ihvertfall for deg selv) hva som er galt. Hva er det du ikek er fornøyd med? Eller er jeg helt ute på ville veier. Tenker at her har vi ei jente som er lei seg for noe :)

Håper du ikke gjør slik mer da :)

Atmi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...