Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg skal kjøpe et nytt solpudder og tenkte å bestille over nett, men aner ikke hvilket som er bra. Noen tips? Ta gjerne med fargenummer også. Selv er jeg lys i huden og ønsker et som kan få meg til å se litt friskere ut. Takker for alle svar:)
LekeHusmor Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 jeg er veldig fornøyd med Clarins sitt. syns det er passe skimmer/matt, og samtidig ikke tørker ut huden kjekt etui også. ellers har jeg vært fornøyd med Guerlians solpudder tidligere.. husker ingen fargekoder her akkurat nå
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Er det denne du tenker på? http://www.feelunique.com/p/Clarins-Powder-Compact-10g.html
lucy_in_the_sky Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Jeg liker veldig godt Isadora sitt, bruker Terracotta Tan (jeg er helt lys i huden, naturlig blond). Synes jeg ser naturlig og fresh ut med det
Gjest ts Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Takk for tips. det solpudderet jeg ønsker å kjøpe skal egentlig være en gave (skal kjøpe til meg selv også, men da blir jeg sikkert å sjekke ut tipset om Isadora-pudderet.) Men tenkte å kjøpe et dyrere et på nett som kanskje ser litt lekkert ut og som i tillegg er bra. Vil gjerne ha flere tips=)
Pialill Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 http://www.amazon.co.uk/Guerlain-Terracott...s/dp/B000PY0KRY det er det beste solpudderet for blonde/de som er lyse i huden! jeg bruker det MASSE! og jeg blir aldri orange, og det varer i evigheter, kanskje litt dyrt til gave, men jeg ville kjøpt det nåd du skal kjøpe til deg selv:P
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Ser ikke ut som denne selges på noen av de vanlige nettbutikkene, men ellers takk for tips. Den hadde nydelige farger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå