Gjest Gjest_Donna_* Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg skal på en date på fredag og trenger sårt litt hjelp(da pynte -seg- dater ikke er noe jeg ofte er på,vi skal på en finere resturant. Jeg har funnet en kjole som sitter så fint på meg: http://www.onlyshop.co.uk/shop/only-days-party-78408p.html som jeg skal ha svart tights under og sorte støvletter med snøring og høy hæl til. (litt "bestemor "aktige , de går til under knærne. Blir veldig svart og kunne tenke meg ett smykke til. men det er så vanskelig. Føler ett smykke vil avgjøre ganske mye, jeg kan gjøre det til en skikkelig pyntekledning med vakkert smykke , men helst vil jeg ha det litt røft, har tenkt på rødt langt perlekjede Men som sagt er jeg ganske tom på kjedefronten. Har noen ett lite tips til meg hadde jeg blitt glad:) Mvh Donna
Liss Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 (endret) Så spennende at du skal det da! Jeg prøvde å gå inn på linken du sendte for å se på kjolen, men det gikk ikke. Kom meg inn på sia, men fikk ikke sedd den. Men du skal altså ha en svart kjole på deg.. Nå vet jo ikke jeg hvordan stilen din ellers er da, men et rødt perlekjede til en svart kjole blir fort veldig dramatisk da.. Hva med et kult, stort smykke i sølv i stedet?? Store smykker er in og vil jo helt klart røffe den litt opp. Enten langt eller kort, det kommer jo an på hvordan utrigningen på kjolen din er. Eller evt. et smykke i sølv med svarte detaljer på, eller detaljer i farger. Du kan feks. ta igjen fargene i smykket ditt ved å også bruke en veske med de fargene. Og vips, så har du gitt antrekket litt mer kant og farger. http://www.lissmari.blogspot.com/ Endret 17. mars 2009 av Liss
Liss Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Jo, nå så jeg faktisk kjolen, så fin ut den! Blir sikkert kul med det tilbehøret du skal bruke til å, men ville helt klart gådd for et langt smykke i sølv eller noe sånt til den. Velger du et ganske stort smykke så vil det bli røffere enn med et lite. Lykke til på smykkeshopping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå