Gjest Gjest_Mathilda_* Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Mine faste rutiner: Morgen: Opp kl. 6 Re sengen Åpne persienner Dusje, sminke og kle meg Vekke yngstemann Lufte hunden Ha salat i matboksen og ta tran Kjøre til jobb kl 7 Kveld: Sovner ofte foran TV fordi jeg er stuptrøtt etter jobb, trening, tur og middag. Lufte hunden Fjerne sminke og pusse tenner Lese på sengen Sove i minst 6 timer
MissStiles Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Om morgenen: - står opp kl halv 7 (hvis jeg har skole/jobb i 8 tida) - drikker en kopp te - ser på god morgen norge (nyheter) - dusjer - skifter - pakker sekken (om jeg ikke har gjort det morgenen før) - sjekker mailen - spiser frokost Om kvelden: - spiser middag - surfer på nettet (KG/FB) - hører på musikk/leser en bok/blad - smårydder litt - prøver å legge meg rundt kl 23
Celisa Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Om morgenen: - står opp kl 7 - dusjer - setter på god morgen norge - spiser frokost - kler på meg - sminker meg Om kvelden: - tanntråd - tannpuss - i seng til kl 10
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Morningen: Stå opp ca 06:45 til 07:00 Pusser tennene Tar en snus Sminker meg Kler på meg Fikser håret om jeg har tid Løper inn og kysser sambo hade Løper til bussen Kveld: Ser på tv lager middag i 21 22 tiden Ser mer på tv Lekser om jeg har noe til neste dag Sovner på sofaen Drar sambo med meg inn i senga
annamaria8 Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Morgen: Skrue av ringeklokka som ringer 0707 Tisse Vaske meg med klut og såpevann Linser Lage meg frokost Spise foran TVen og NRK nyheter Sminke meg Tannpussen Kjøre Kveld: Surfe nettet Gjøre hjemmearbeid Linser Tannpuss Kryssord og zzz
Gjest *smak* Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 Morgenrutiner - står opp klokka 10 - vasker meg - sminker meg - kler på meg - spiser en god frokost Kveldsrutiner: - renser huden og tar på fuktighetskrem - pusser tennene - smører føttene
Vera Vinge Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 Morgen: *våkne til P1 halv sju *kose litt på min trøtte mann *toalettet *pusse tenner *dusje, hvis jeg ikke har gjort det kvelden før *smører meg i ansiktet *kle meg *fikse hår *sminke *spise frokost mens jeg leser avisa og hører på Alltid nyheter på radioen *kjøre av gårde til jobb halv åtte Kveld: *dusje (hvis jeg ikke gjør det om morgenen) eller vasker ansiktet *smøre ansiktet *pusse tenner *legge fram klær til neste dag *klargjøre lunsj til neste dag om det ikke er klart *evt. lese litt på senga hvis tid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå