Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Gjest Folover'n
Skrevet

Jeg skal være forlover og nå lurer jeg på hva jeg skal finne på til utdrikninslaget.. Bruden er ei ganske tøff jente, men hun har uttrykt at hun er litt nervøs for utdrikningslaget likevel..Poenget med utdrikningslaget er jo at bruden skal kose seg, men også være uforglemmelig - så litt utenfor komfort

sonen er vel greit? Jeg vil derfor ikke arrangere et "utdritningslag", men hvor går grensen for hva som er utdritnig?

Tenkte muligens å leie noen til å ha striptease kurs for jentegjengen.. Hva synes dere om denne ideen?

Ville dere syntes det er greit?

Skrevet
Jeg skal være forlover og nå lurer jeg på hva jeg skal finne på til utdrikninslaget.. Bruden er ei ganske tøff jente, men hun har uttrykt at hun er litt nervøs for utdrikningslaget likevel..Poenget med utdrikningslaget er jo at bruden skal kose seg, men også være uforglemmelig - så litt utenfor komfort

sonen er vel greit? Jeg vil derfor ikke arrangere et "utdritningslag", men hvor går grensen for hva som er utdritnig?

Tenkte muligens å leie noen til å ha striptease kurs for jentegjengen.. Hva synes dere om denne ideen?

Tror ikke jeg hadde likt striptease-kurs men kanskje pole-dancekurs?? Ellers vil jeg gjerne at min forlover har noe med action i... paintball, laserskyting, selvforsvarskurs osv

Skrevet

Jeg ville kanskje gått for noe som var litt mindre typisk utdrikningslag? Stripping og alt som har med stripping å gjøre er litt oppbrukt etter min smak. Jeg signerer vel Spent brud sine forslag. Ellers så kan jo minner stå i fokus om gjengen har kjent bruden lenge? Samle inn bilder fra bruden var liten og ligndene og lage et vennealbum ut av det, samle inn videohilsener fra fjern og nær som bruden kan se?

Gjest Forlover'n
Skrevet

Jeg vurderte pole-dance også..tenkte at det kanskje ikke var så stor forskjell..

Skrevet
Jeg vurderte pole-dance også..tenkte at det kanskje ikke var så stor forskjell..

Jeg synes både pole-dance og striptease er litt.. hmmm... tacky?

Skrevet

Striptease går mer på å lære å kle av seg, mens pole dancing rett og slett er dansing på ei stang. Noe som forresten er ufattelig slitsomt om man ikke er trent.

Skrevet
Jeg synes både pole-dance og striptease er litt.. hmmm... tacky?

Du må egentlig se an den som skal drikkes ut.... :gjeiper: Noen er mer for litt aktive utdrikningslag hvor alle gjør noe sammen, noen ønsker en rolig dag sammen med bare forloveren. Vil egentlig råde deg til å høre med bruden om hva hun absolutt ikke vil gjøre. Det skal tross alt være en kjekk dag for henne sammen med deg/dere....

Skrevet
Du må egentlig se an den som skal drikkes ut.... :gjeiper: Noen er mer for litt aktive utdrikningslag hvor alle gjør noe sammen, noen ønsker en rolig dag sammen med bare forloveren. Vil egentlig råde deg til å høre med bruden om hva hun absolutt ikke vil gjøre. Det skal tross alt være en kjekk dag for henne sammen med deg/dere....

Helt enig. Det blir jo egentlig klin umulig å komme med forslag når ingen her kjenner bruden.

Og angående poledancing o.l, så må ingen bli fornærmet - det er bare min personlige smak ;)

Gjest Forlover'n
Skrevet

Hm...trodde kanskje pole dance også ville være med avkledning..? Kanskje det er en bedre idè hvis det ikke involverer avkledning.

Jeg er litt enig at det kanskje er litt tacky, men det er et forslag fra andre i jentegjengen som er ganske populært. Selv om det er litt oppbrukt i sammenheng med utdrikningslag er det noe som er nytt for bruden..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var i et utdrikningslag i sommer hvor vi var på tease dance. Det var skikkelig humor. Ikke like "vulgært" som stripping og pole-dance, men likevel litt vågalt.

Tenk litt på både hva bruden og resten av gjengen vil like. Det blir ikke noe gøy for bruden heller hvis resten av gjengen er skikkelig pinlig berørt og ikke tør å prøve seg. Jeg tror ikke jeg hadde vært komfortabel med stripping f.eks, men tease dance pushet grensene litt uten å bikke over.

Ellers støtter jeg all form for felles aktivitet. Om det er badeland, paintball, dansekurs (salsa f.eks?), matlagingskurs, vinsmaking, teambuilding ute i skauen, båttur med vannsport...ja, mange ting man kan gjøre, litt avhengig av bruden og resten av følget. Spesielt med utdriting trenger det ikke være. Men drar man i badeland eller på spa kan man jo kle bruden opp i en litt kjip badedrakt og badehette, dansekurs med litt stygg kjole eller lignende. Jeg er ikke spesielt glad i type dra bruden i badedrakt nedover Karl Johan eller lignende, men kostymer i mindre sammenhenger kan være morsomt. Det holder det å "drite" bruden ut ovenfor en mindre forsamling.

Skrevet
Hm...trodde kanskje pole dance også ville være med avkledning..? Kanskje det er en bedre idè hvis det ikke involverer avkledning.

Kommer helt ann på hvor du bestiller kurs. Hos f.eks strippelin (ller hva hun heter) så inngår det nok avkledning. Men en del treningstudioer driver jo nå med poledancing. Man har ikke på seg bukse og genser når man trenger men f.eks korte shorts og en tank top slik at man ikke sklir på stangen.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Altså, hva er vitsen med et strippekurs om en ikke skal bruke det!? Som ble nevnt i en annen tråd her: En god ide etter et slikt kurs kan være å få bruden til å drikke en god del og på et utested eller noe annet passende offentlig plass så lar en henne strippe og etterpå aksjonerer en vekk bruden til høystbudene. Sørg for at dette er en flott mann som en kan være sikker på at hun blir glad for at hun våkner opp med.

Lykke til!

Skrevet
Altså, hva er vitsen med et strippekurs om en ikke skal bruke det!? Som ble nevnt i en annen tråd her: En god ide etter et slikt kurs kan være å få bruden til å drikke en god del og på et utested eller noe annet passende offentlig plass så lar en henne strippe og etterpå aksjonerer en vekk bruden til høystbudene. Sørg for at dette er en flott mann som en kan være sikker på at hun blir glad for at hun våkner opp med.

Lykke til!

Eh, hun skal gifte seg? Mao har hun en mann hun kan "bruke det" på.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Eh, hun skal gifte seg? Mao har hun en mann hun kan "bruke det" på.

Mannen er jo subjektiv. Ikke noe er bedre til å bedømme det enn objektive tilskuere som betaler det de syntes det er verdt, og den som vinner auksjonen betaler jo antagelig en riklig sum som bruden kan legge vekk til senere siden 50% av ekteskapene ryker uansett.

Gjest Papirkurven
Skrevet

Vennina mi ble tatt med på sånn Gladiator-event. Der fikk hun prøve bryting i sumo-drakt, sånn strikk-bane og andre morsomme "stuntleker".

Søstra mi var med noen på scrappekurs.

Tremenningen min ble tatt med på paintball og så spa, fine motpoler :)

Bare fantasien som hindrer noe her :)

Skrevet

Hva med andre type dansekurs? Magedans eller salsa? Jeg hadde i allefall satt mer pris på magedans enn poledancing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...