Gå til innhold

Dere elskerinner som har fortalt kona.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Huldra_*
Skrevet

Som tittelen sier, jeg er ute etter å få litt råd i en situasjon.

Jeg har selv fortalt kona til min elser om forholdet, vi har pratet og jeg sa at jeg skulle holde meg unna, slik at de kunne prøve å reparere på ekteskapet sitt.

Nå er det slik at han stadig tar kontakt. Jeg har sagt STOPP, jeg svarer ikke telefon.

Bør jeg gi henne beskjed om dette..... Eller har hun fått informasjonen hun trenger? Hun har nr mitt, så hvis hun hadde vært mistenksom så kunne hun ringt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det

kona vet det garantert ikke, og tror vel at de er i ferd med å ordne opp forholdet

dette er helt klassisk

beeen there

Skrevet

hvorfor i all verden sa du det til kona i det heletatt? Jeg syns du burde ha avsluttet det med ham og holde deg unna forholdet, at han har hatt et forhold med deg har nok ødelagt mye, om ikke alt...

Det er ikke ditt ansvar å kontakte kona nå, det eneste du bør gjøre er å fortsette å holde deg unna...

Gjest KateW
Skrevet
hvorfor i all verden sa du det til kona i det heletatt? Jeg syns du burde ha avsluttet det med ham og holde deg unna forholdet, at han har hatt et forhold med deg har nok ødelagt mye, om ikke alt...

Det er ikke ditt ansvar å kontakte kona nå, det eneste du bør gjøre er å fortsette å holde deg unna...

Støtter Pia her... Hvorfor sa du det til kona?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde nok heller aldri sagt det til kona!

Kaaanskje hvis det var slik at han først hadde sagt han var singel og jeg hadde funnet det ut senere. Men om du går inn i et forhold fullt klar over at mannen er gift, så er det klart at en del av opplegget er at du skal holde kjeft om det.

Si til han først at du vil si det til kona hvis han ikke slutter å ta kontakt, og så holder du deg så langt unna som mulig.

Gjest TS Huldra
Skrevet

Jeg sa det til kona, fordi når vi først innledet forholdet så førte han meg bak lyset og sa han var skilt. Det var han ikke. Jeg har masse føleser for han og det var vannskelig å bare bryte, så han fikk en sjanse til å fortelle hva han holdt på med hvis ikke så gjorde jeg det.

Til slutt så gjorde jeg det.

Skrevet
Jeg sa det til kona, fordi når vi først innledet forholdet så førte han meg bak lyset og sa han var skilt. Det var han ikke. Jeg har masse føleser for han og det var vannskelig å bare bryte, så han fikk en sjanse til å fortelle hva han holdt på med hvis ikke så gjorde jeg det.

Til slutt så gjorde jeg det.

Og hva trodde du at du ville oppnå med det?

Gjest TS Huldra
Skrevet
Og hva trodde du at du ville oppnå med det?

Han løy for meg og sa han var skilt, jeg hadde aldri innledet et forhold hvis jeg var klar over at han var gift.

Det jeg ville oppnå var erlighet i forhold til kona, hun hadde ingen anelse.

Gjest KateW
Skrevet

Tydeligvis hevne seg på ham ved å fortelle det til henne...

Jeg forstår fortsatt ikke vitsen med det...

Gjest Gjest
Skrevet

Dere damer som ikke forstår vitsen med at hun forteller det til kona - ville dere virkelig ikke visst om dette selv, hvis dere var kona?

Gjest KateW
Skrevet

Jeg mener det er hans ansvar. Men det er så mange aspekter ved utroskap, som vi som sitter her ikke aner. Hvorfor var han utro, hvorfor løy han? Hva har kona gjort? Har kona gjort noe?

Ved å være en elskerinne som forteller så kan man tråkke oppi et vepsebol man ikke har anelse om.

Skrevet

Selvfølgelig er det ingen fasit svar her om hva som ER typisk riktig å gjøre i denne situasjonen.

Jeg vet ingenting om hvordan konen reagerte da du fortalte om utroskapen hans.

Ble hun glad du ihvertfall kom å sa hvordan det lå an eller ble hun sur fordi du sa ifra?

- Fortell litt om måten hun reagerte og kom deg eventuelt i møte når du fortelte hva som foregikk.

Har du og konen lagd dere en avtale imellom dere to at du skal holde deg unna mannen hennes? Isåfall om dere har det ville jeg tatt det opp til vurderingssak å tipse kona dersom han hele tiden prøvde å komme tilbake til deg.

Som sagt.-.. Husk at det er INGENTING riktig fasit svar på hva som må føles riktig for deg å gjøre i denne situasjonen og eventuelt hva som kan være riktig for dem andre. Noen vil ikke like at du sier ifra, andre vil like at du sier ifra.

Det er som sagt derfor jeg spør hva type knytning du skaffet deg til konen hans etter å ha sagt ifra om utroskapen.

Min mening om dette iforhold til meg selv som har opplevd utroskap er:

Jeg ville vært glad om du eller andre kom å sa det til meg...

Fordi jeg synes jeg fortjener å vite det. p.g.a jeg fortjener ikke utroskapen til mannen.

Ville kanskje ikke tatt det så bra der og da, men når tankene kommer til slutt så vet jeg at jeg hadde vært glad noen sa det til meg.

Har selv opplevd utroskap der både anonyme tipsere og kamerater tipset meg...

Til og med ex dama hans som han lå med mens han var sammen med meg tipset meg.

Jeg er kjempe glad folk sa ifra om utroskapen til meg så jeg kunne skaffe meg noe langt bedre som respekterte mine verdier, holdninger og lignende.

Jeg hadde et godt bilde av gutten min som ikke stemte med dems andre bilde, av hvordan han oppførte seg. Dem synes jeg fortjente å ikke bli ført bak lyset og valgte å si ifra. Da jeg tok dette opp med gutten innrømmet han utroskapen.

Jeg tilgav for å prøve å bygge opp igjen det som var rasert... Og fikk igjen senere tips om ny utroskap.... Spurte gutten igjen og fikk innrømmelsen..... Men denne gangen gråt han og var helt fra seg.. Jeg lot det gå en stund så jeg fikk tenkt... Og skrev et brev til han jeg leverte ansikt til ansikt med avskjedsordene....

Mine følelser, meninger, holdninger, verdier var blitt tråkket på med grovt overtråkk og jeg var ikke blitt respektert på di områdene jeg krevde respekt som med menneske... Ønsket han lykke til videre i livet og ba han ikke kontakte meg noe særlig mer.

Gjest TS Hubro
Skrevet

som nevnt innledningsvis, så sa jeg til kona at jeg skal holde meg unna.

Det gjør jeg også, men han er veldig standhaftig i sine forsøk på kontakt, og NEI blir ikke respektert. Det er derfor jeg spør: Bør jeg på nytt ta kontakt med kona?

Hun satte faktisk pris på erligheten sist, selv om hun ble knust.

Gjest Cipheria
Skrevet

Eg ville definitivt vite det, om mannen min var utro. Hadde satt pris på at folk sa frå.

som nevnt innledningsvis, så sa jeg til kona at jeg skal holde meg unna.

Det gjør jeg også, men han er veldig standhaftig i sine forsøk på kontakt, og NEI blir ikke respektert. Det er derfor jeg spør: Bør jeg på nytt ta kontakt med kona?

Eg trur eigentleg at du har gjort ditt. Trur det er like greit å ignorere han.

Gjest KateW
Skrevet

Jeg ville ikke likt om et menneske jeg ikke ante hvem var kom og fortalte meg at hun var min manns elskerinne...

Hvordan kunne jeg visst at hun snakket sant?

Gjest Gjest_Frua_*
Skrevet
Jeg ville ikke likt om et menneske jeg ikke ante hvem var kom og fortalte meg at hun var min manns elskerinne...

Hvordan kunne jeg visst at hun snakket sant?

Helt utrolig naiv du er, elskerinner har vel ofte bevis, tekstmeldinger, bilder gaver etc.

Men du vil jo for alt i verden heller at han sviker deg bak din rygg en at noen skulle ville fortelle deg sanheten her i livet.

Ja ja mannen din kan jo bare ta for seg da

Gjest KateW
Skrevet (endret)
Helt utrolig naiv du er, elskerinner har vel ofte bevis, tekstmeldinger, bilder gaver etc.

Men du vil jo for alt i verden heller at han sviker deg bak din rygg en at noen skulle ville fortelle deg sanheten her i livet.

Ja ja mannen din kan jo bare ta for seg da

Huh? Jeg sa bare hva JEG ville foretrukket... Jeg ville IKKE ha foretrukket at et fremmed kvinnemenneske fortalte meg at hun hadde pult mannen min.

Og hvis mannen min hadde valgt å ta for seg, så hadde vi tatt den utfordringen når det kom, ikke i forkant...

Endret av KateW
Gjest Gjest
Skrevet

Fortell det til henne. I det minste så hun får se sannheten om hvilken uærlig mann hun er med.

Skrevet (endret)

Jeg hadde uten tvil ønsket at noen hadde sagt ifra om utroskapen og om det hadde vært elskerinnen/elskeren, kompiser, familie etc spiller ingen rolle. Å finne det ut så fort som muligt er vel det mest ideelle for folk flest og jeg tviler sterkt på at ting hadde vært så mye bedre om man gikk rundt uvitende mens partneren din hadde seg med noen andre. Sviket er jo der uansett og om noen vet at jeg ikke vet uten å fortelle meg noe hadde de sveket meg på nesten lik linje som den utro partneren...min mening ihvertfall men den vil avhenge veldig av situasjonen med tanke på at man ikke bare kan buse ut med at noen er utro uten å kunne gi noe til bevis etc :sukk:

Og til ts, si ifra til henne om at han ennå tar kontakt! Hvorfor skal kona måtte sløse bort tid på å bygge opp ekteskapet igjen når mannen hennes ikke gir seg med fa*enskapet sitt?

Endret av Kiyo
Gjest Gjest
Skrevet

Enig med KateW.

Hvis problemet er at han maser så kan du vel bare true med å fortelle det til kona, han vet jo at du ikke tar fem øre for å oppsøke henne så da gir han seg vel. Eller tenker du at hun endelig skal kaste ham ut så du kan overta han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...