Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fornøyd med bodylotionen jeg bruker nå, men skulle gjerne hatt en skimmereffekt slik enkelte andre lotioner har. Vet noen om et produkt jeg kan blande i produktet jeg bruker, til nød et skimrende body powder til å påføre etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Revlon skinlights! Finnes i både flytende og pudderform.

Skrevet

Takk!!

Men er ikke Revlon kjent for å tilsette diverse lite heldige ingredienser i produktene sine, i likhet med alle billig-merker?

Får man fortsatt kjøpt Revlon på Cubus? Er det kun utvalgte butikker som fører merket?

Skrevet

jeg har netopp bestilt Skinlight i alle tre basic fargene. hørt mye bra om de. kan ellers anbefale Complextion Ehancer fra YSL, gir en nydelig glød (begge til ansikt). det er utrolig mange produkter der ute å velge mellom.. Eyeko cream, Sugarbaby har en- Gleam cream mm.. lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet
jeg har netopp bestilt Skinlight i alle tre basic fargene. hørt mye bra om de. kan ellers anbefale Complextion Ehancer fra YSL, gir en nydelig glød (begge til ansikt). det er utrolig mange produkter der ute å velge mellom.. Eyeko cream, Sugarbaby har en- Gleam cream mm.. lykke til!

Åhh,kan de bestilles? Hvor bestilte du fra?

Skrevet

Har du tilgang til MAC, er Pigments kjekke:) De kan blandes inn med det meste: Bodylotion, hårgele, neglelakk, lipgloss, foundation eller brukes alene:) Har Vanilla og liker denne godt. Fin som higlighter i ansikt og gir en nydelig glød på kroppen også:) Den gir ikke glitterfinish, bare vakker glød når den er blandet inn med bodylotion. De smelter sammen på et vis..

Skrevet
Takk!!

Men er ikke Revlon kjent for å tilsette diverse lite heldige ingredienser i produktene sine, i likhet med alle billig-merker?

Får man fortsatt kjøpt Revlon på Cubus? Er det kun utvalgte butikker som fører merket?

Joda, Revlon er ikke spesielt bra på ingredienser, men du skal vel ikke bruke den på områder hvor du kan få urenheter?

Mener at man får kjøpt merket på Cubus ja, lenge siden jeg har kjøpt noe derfra.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei,sjansen for å få urenheter der jeg smører inn bodylotion er vel små, mn tenkte at det vel ikke var bra for huden på andre måter- at jeg kunne bli tørrere f.eks.

Har ikke tilgang på MAC, men takk for tips!

Skrevet

Bestilte det via Ebay... Du kan også få MAC på ebay men vær forsiktig med hvem du evt. kjøper fra slik at du får autentiske produkter. Har selv bestilt en MAC 187' børste derfra og er 99% sikker på at den er ekte. Hvis det ikke stemmer får jeg uansett pengene tilbake via Paypal-ikke fått den enda. KJøpte strobe Cream for en stund siden (også mAC) og den var 100% genuin - det er en perlemor lotion som gir ren glød, din hud bare bedre produkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...