Gå til innhold

self-tan.. lukt..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anette_*
Skrevet

jeg sluttet med sol og gikk over til st.tropez self-tan spray. syns den funket greit, ble ok resultat, men problemet er lukta. helt ok der å da.. men den ekle litt intense lukta, blir man varm lukter det... sengetøyet lukter.. jah,overALT.. sambo kommenterte det også.. jeg har blitt så kvalm av den lukta,å den forsvinner ikke før jeg har gått en stund UTEn selbruning.. er det sånn med alle selvbrunere??? da forstår jeg virkelig ikke at dere klarer å bruke det... !!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

sikker på du ikke er gravid?

den lukter, men så ille er det da ikke?

har ikke testet den du har, men den til loreal, dove, og nivea, de lukter ikke sååå ille, men de har den der merkelige self-tan lukten.

Gjest Gjest_anette_*
Skrevet

hehe.. ok jeg overdrev kanskje litt.

men jeg syns den self-tan lukta er helt fæl.. bare fått helt nok av den liksom. brukte mye self-tan før.. for mange år siden.. husker bare den rare lukta når man blir varm å sånn.. off. orker d bare ikke.. neij får nok gå over til å bli rynkete med solarium jeg!

Gjest Gjest
Skrevet
jeg sluttet med sol og gikk over til st.tropez self-tan spray. syns den funket greit, ble ok resultat, men problemet er lukta. helt ok der å da.. men den ekle litt intense lukta, blir man varm lukter det... sengetøyet lukter.. jah,overALT.. sambo kommenterte det også.. jeg har blitt så kvalm av den lukta,å den forsvinner ikke før jeg har gått en stund UTEn selbruning.. er det sånn med alle selvbrunere??? da forstår jeg virkelig ikke at dere klarer å bruke det... !!!

Jeg har prøvd mange, men en som er billig og bra er Garnier sin. Ikke loreal i butikk men garnier sin;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...