Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei skikkelig god dongeribukse. Mørkeblå, myk og god i stoffet. Passer perfekt! Ikke for trang og ikke for vid. Vidunderplagg!!!

Men så er det glidelåsen da. Den sklir opp hele tiden! :evil:

Og jeg kan jo ikke gå ute blant folk og heise på glidelåsen kontinuerlig heller? Ser temmelig mistenkelig ut.

Noen praktiske råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo kanskje prøve å feste sikkerhetsnåler på innsiden (så det ikke vises utenpå ja!).

Skrevet

Men tenk om de går opp - og stikker meg rett i.......! :o

Skrevet

Sant nok! :)

Skrevet

Fest en strikk i glidelåsen, knyt en knute slik at den passer i lengden. Når du drar opp glidelåsen, slynger du løkka på strikken rundt knappen i buksa. Da slipper du å stikke deg, og det tar mindre enn en time å gå på do :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Eller du kan bruke en sånn ring som pleier å være på nøkkelknipper. Du trer den inn på hempa på glidelåsen, så hekter du den rundt knappen og deretter knepper du knappen på vanlig måte. Skjønner?

Har brukt den metoden selv og den funker.

Skrevet

Følg Twigi sitt råd. ;)

(Har du forandret frisyre, Bertha?)

Skrevet
Ja, måtte endre hårfarge for å gli inn i miljøet på Quart'en, Kira. Dessverre virket middelet et par dager for sent.....
Skrevet

Sy på en liten hempe (av typen bh-hempe, sånne små av metall) på innsiden øverst så holder du smekken sammen og unngår at det blir strekk i den og dermed at glidelåsen glir...

Suz :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...