Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde en one-night stand med en helt fremmed som jeg møtte ute på byen for ca en og en halv måned siden. Jeg var dritings, og ble med ham hjem. Vi hadde sex flere ganger da og morgenen etter. Jeg tenkte selvfølgelig at jeg sikkert ikke kom til å høre mer fra ham da, og stresset litt med å dra av gårde derfra. Men han var kjempekoselig og ville lage frokost og fulgte meg til t-banen igjen og alt. Før vi skiltes fikk jeg en god klem og baskjed om å sende melding når jeg var kommet hjem (jeg var på besøk i en annen by da enn der jeg bor.)

Etter dette har vi vekslet mye meldinger. Han skriver som oftest først, og er veldig hyggelig i meldingene sine. Jeg tør selvfølgelig ikke ha noen forhåpninger, men jeg var nå nettopp i byen der han bor igjen i helga. Vi avtalte å møtes, og gjorde det. Veldig koselig var det, vi var ute og tok noen drinker og pratet, og jeg ble med ham hjem og vi pratet mye og hørte på musikk. Så lå jeg over og vi hadde sex flere ganger da og samt på morgenen igjen. Trenger vel ikke si at sexen var fantastisk! ;) Og det sa han og flere ganger. Han sa vi matchet bra i senga blant annet. Og dagen etter lagde han deilig frokost og vi var sammen i mange timer før jeg reiste igjen :) Det samme da, han var kjempehyggelig og vi koste oss mye. Han fulgte meg da og, og kysset meg. I tillegg spurte han om når jeg skulle til byen igjen, og spurte om jeg ville komme da han hadde bursdag om noen måneder.

"Problemet" her er at jeg vet ikke egentlig hva han vil, om jeg i det hele tatt bør håpe på "noe mer" enn bare sex. For han virker jo kjempekoselig og høflig og alt sånn, i alle fall i forhold til mine tidligere one-night stands om man skal si det sånn :P Men på den andre siden så er jo på en måte "jakten" over når han har fått meg til sengs med en gang, og jeg tenker at det da ikke er noe spennende? Og jeg lurer på om det er like vanlig for gutter å knytte seg litt til en jente etter man har hatt sex? Jeg føler allerede at jeg begynner å bli veldig betatt, ja kanskje litt forelsket til og med...tenker iallefall myyye på han!

Men vet ikke om jeg tør å møte han enda en gang, så lenge jeg ikke vet noe mer. Kanskje blir jeg mye mer forelsket, og han egentlig kun vil ha sex.

Hvordan kan jeg på en måte finne ut av dette? jeg kan vel ikke bare spørre han heller, da kan djeg jo skremme han helt vekk?

Noen som har noen forslag til meg? :) What to do???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg utrolig godt igjen. Vil bare si; vær forsiktig med hva du legger i dette. Kan fortelle litt om lignende opplevelser

Herr A.

Startet med at vi snakket litt på face og slikt siden han kjente eldste broren min. Var ute med han og broren min en kveld da jeg ble med opp til han, noe som resulterte i sex. Skamfull dagen etter ble jeg overrasket over hvor hyggelig han var. Spiste frokost sammen og hadde sex flere ganger da også. Han ringte til taxi for meg, kysset meg før jeg dro og sendte meg meld om alt var ok osv på kvelden.

Jeg hørte ikke noe hele uken, men ble skikkelig glad da jeg fikk meld neste helg som kom. Fikk da en invitasjon til en øl hos han, noe jeg takket ja til. Den helgen ble helt lik den forrige. Han ville ha meg der til sent dagen etter, ligge og kose, skravle, middag osv. Sånn fortsatte det i lang tid, men jeg fikk til slutt nok, for jeg hadde begynt å like fyren, så ville finne ut om han likte meg eller *kremt* andre deler av meg!

Joda, når jeg tenkte meg om så var nok det siste alternativet mest aktuelt, for meldingene kom til slutt så sent som kl 4 på natten, gikk fra lange, hyggelige meldinger til "komme?". Tror han likte spenningen at jeg var "forbudt frukt" men ikke noe mer.

Herr.B

Havnet til sengs sammen en nyttårsaften. Hadde ikke sex dagen etter, men på mine premisser. Følte meg ikke tiltrukket av han. Han derimot ble kjempe forelsket, til tross for dårlig fyllesex. Han ringer meg nesten hver helg fortsatt, han vil se kino, spise ute sammen osv osv.

Herr.C

Tilsvarende historie som Herr.B

Herr. D

Ja.. trist å tenke på. Hadde det akkurat sånn som du beskrev historien din. UTROLIG bra sex, helt sinnsyk kjemi, ja bare helt utrolig bra sammen. Desverre resulterte dette eventyret på samme måte som Herr.A. Rart egentlig, for fikk den betroelsen om hvor mye han hadde begynt å like meg, så bang! hørte jeg aldri noe mer.

Du kan jo se etter visse likhetstrekk her, hvem som begynte å like meg og ikke.

Typiske faremomenter:

* Meldingene kommer senere og senere, blir kortere og kortere

* Han vil på død og liv møte deg, koste hva det koste vil. Men inviterer deg sjeldent med på noe sosialt, mao steder der dere ikke kan få hatt litt sengekos

* Ringer/sms'er kun i helger

Det kan være gode muligheter for deg her, absolutt! Men ha det notèrt bak øret at uansett hvor hyggelig og nøden han er for å møte deg, det kan alltids være en baktanke da bekjentskapet ble bygget på en ONS. Det kan enten ha ført dere nærmere, eller han vet hvor han har det, å er ikke redd for å ty til botemidler for å få det han vil ha. Mange menn er desverre innebygget med en jakt hunger, har de denne er det liten sjanse for at man kan fortsette å holde på de etter de har fått deg på første kvelden.

Men husk, mange forhold har startet med ONS også, å ordner deg seg ikke kan du jo håpe på at følelsene dine dapper av så dere kan fortsette den flotte sexen uforpliktet;)

Skrevet

Min ex starta som ennattsligg, han var en kompis av en kompis, kom på fest til meg, vi endte i senga på slutten av natta. Neste morgen var han til frokost og vi skravla en del. Så fortsatte han og ta kontakt og vi traff hverandre noen ganger i uka, men hadde ikke sex de første gangene. Vi endte faktisk opp med å gifte oss og få to barn, var sammen i 10 år før det ble slutt.

Skrevet

Ja, det kan skje.. Det skjedde med meg og nå har vi vært sammen i over et år.

Det blir jo litt russisk rullett for man aner jo virkelig ikke om man er en bra match fordi man møtes jo ofte i et miljø der det ikke sies noenting om personen..

Vi dro på dater etter ONS, og vi var veldig klar over at det var en date vi var på. Etter litt over en måned gjorde vi det offisielt.

Bare å spørre eller hinte frem om dere dater eller hva dere gjør..

Skrevet
Jeg hadde en one-night stand med en helt fremmed som jeg møtte ute på byen for ca en og en halv måned siden. Jeg var dritings, og ble med ham hjem. Vi hadde sex flere ganger da og morgenen etter. Jeg tenkte selvfølgelig at jeg sikkert ikke kom til å høre mer fra ham da, og stresset litt med å dra av gårde derfra. Men han var kjempekoselig og ville lage frokost og fulgte meg til t-banen igjen og alt. Før vi skiltes fikk jeg en god klem og baskjed om å sende melding når jeg var kommet hjem (jeg var på besøk i en annen by da enn der jeg bor.)

Etter dette har vi vekslet mye meldinger. Han skriver som oftest først, og er veldig hyggelig i meldingene sine. Jeg tør selvfølgelig ikke ha noen forhåpninger, men jeg var nå nettopp i byen der han bor igjen i helga. Vi avtalte å møtes, og gjorde det. Veldig koselig var det, vi var ute og tok noen drinker og pratet, og jeg ble med ham hjem og vi pratet mye og hørte på musikk. Så lå jeg over og vi hadde sex flere ganger da og samt på morgenen igjen. Trenger vel ikke si at sexen var fantastisk! ;) Og det sa han og flere ganger. Han sa vi matchet bra i senga blant annet. Og dagen etter lagde han deilig frokost og vi var sammen i mange timer før jeg reiste igjen :) Det samme da, han var kjempehyggelig og vi koste oss mye. Han fulgte meg da og, og kysset meg. I tillegg spurte han om når jeg skulle til byen igjen, og spurte om jeg ville komme da han hadde bursdag om noen måneder.

"Problemet" her er at jeg vet ikke egentlig hva han vil, om jeg i det hele tatt bør håpe på "noe mer" enn bare sex. For han virker jo kjempekoselig og høflig og alt sånn, i alle fall i forhold til mine tidligere one-night stands om man skal si det sånn :P Men på den andre siden så er jo på en måte "jakten" over når han har fått meg til sengs med en gang, og jeg tenker at det da ikke er noe spennende? Og jeg lurer på om det er like vanlig for gutter å knytte seg litt til en jente etter man har hatt sex? Jeg føler allerede at jeg begynner å bli veldig betatt, ja kanskje litt forelsket til og med...tenker iallefall myyye på han!

Men vet ikke om jeg tør å møte han enda en gang, så lenge jeg ikke vet noe mer. Kanskje blir jeg mye mer forelsket, og han egentlig kun vil ha sex.

Hvordan kan jeg på en måte finne ut av dette? jeg kan vel ikke bare spørre han heller, da kan djeg jo skremme han helt vekk?

Noen som har noen forslag til meg? :) What to do???

Ikke ha noen forhåpninger, men kos deg så lenge det varer...Kanskje det varer veldig lenge. Ikke legg så mye i alt han sier og gjør, men bare kos deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Klart det kan bli noe seriøst ut av et ONS!

Men det kan jo være litt vanskelig å vite hva greia er av og til. Jeg har hatt gode pulevennforhold hvor sexen og kjemien er fantastisk, hvor vi spiser frokost og ligger og skravler i timesvis. Kanskje til og med tar en tur på kino eller går ut og spiser sammen. Det har likevel ikke vært noe forelskelse eller kjærlighet inne i bildet, men dette har selvsagt blitt avklart.

Jeg har gått på en smell og latt meg lure en gang, hvor jeg var sikker på at vi holdt på med noe mer seriøst utifra signalene han sendte. Det var jo ikke bare hinting eller små tegn heller akkurat, han ringte meg/sendte mld ofte for å si femti ganger hvor godt han likte meg, hvor mye han tenkte på meg og andre søte ting som jeg mener er forbeholdt mennesker man har noe mer enn sex på gang med. Men han droppet meg altså uten å blunke pga en annen dame, og da jeg hisset meg opp så kikket han uforstående på meg og sa "det var da aldri noe seriøst mellom oss?".

Så egentlig er vel det beste å forsøke å avklare hva som er greia ved å spørre. På en snedig og fin måte som ikke skremmer han, selvsagt. Om han ringer deg på dagtid, vil finne på ting med deg som ikke ender med sex og holder deg i hånda etc offentlig (gjerne foran vennene) så er det et godt tegn. Men som sagt ikke helt avgjørende i alle tilfeller. De verste playerne er faktisk flinkest på sånne ting!

Skrevet

Sambo var en ONS ;)

Eg bodde hos ein felles kompis i sambo sin by, og fikk skikkelig god kontakt med sambo, endte med at me havna til køys og var med kvarandre heile dagen etter, helga etter kom han ned til meg og bodde der heile helga, masse fantastisk sex. I dag har vi kjøpt oss hus sammen, er forlova og venter vårt første barn :)

Gjest Gjest_marihøna_*
Skrevet

Ja da, det kan skje. Vi møttes hos en felles bekjent og havnet til køys, var kjærester en periode og samboere, men jeg flyttet ut for noen uker siden.

Vi kjente hverandre ikke godt nok før vi flyttet sammen.

Skrevet

Sambo var et ONS.

Vi traff hverandre hos en felles kompis for 3 år siden.

Siden har vi holdt sammen.

Mitt tips til deg er å kos deg, ha det gøy, la han "jakte" litt osvosv. Det er jo ikke til å sikke under en stol at gutter ikke takler jenter som begynner å "mase" etter en mnd. Dette er vi jenter ganske flink til å gjøre nemlig.

Se deg selv i speilet, tenke for deg selv; Herreguuuud, hvor nydelig jeg er. Pynt deg og føl deg komfortabel og på topp når du skal møte han. Så forelsker han seg nok ;)

Gjest KatarinaD
Skrevet

Sambo var ONS :) Kompis av fyren som dreiv på med min venninne, så når jeg var på besøk hos henne måtte de finne noen som kunne underholde meg mens de flørtet og holdt på. Ble helt overasskende et "one night stand" ut av det, selvom jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre noe sånt. Jeg var helt sikker på at han aldri kom til å ta kontakt igjen (vi bodde i forskjellige land), men dagen etter spurte han meg om vi kunne sees igjen. Vi møttes så lenge jeg var på besøk, sendte en del meldinger etter at jeg kom hjem til Norge, og etter mye lange samtaler kom vi fram til at vi ville prøve på et langdistanseforhold.

Etter 10 måneder med flyturer hver 3 uke eller så flyttet jeg til han (på Island) og her har jeg vært i snart ett år! Tenker hver dag på hvor heldig jeg var :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Samme her, min kjære var i utg.punktet en ONS :)

Vi holdt egentlig begge på med andre på hver vår kant, og var veldig klar på at det var en ONS.

Men så gikk tiden, og vi snakket mye på FB og sms, og det ble etter hvert klart at vi hadde en fantastisk connection.

I dag er vi samboere, vært sammen i ca 2år, og jeg hadde aldri trodd at det fantes en så fantastisk gutt som han :hjerter_rundt:

Selvfølgelig kan det i ditt tilfelle værat det bare er en flørt, men det er håp :)

Skrevet

Min mann var også en ONS. :sengekos:

Han drev å datet en venninne av meg, også kom de på fest hos meg. Var ikke så seriøst mellom han og venninna mi, de hadde møttes kun et par ganger, og var koblet sammen av kompisen hennes.

Kvelden endte hvertfall opp med at venninna mi stakk hjem med en annen fyr, mens han hun var på date med endte i senga med meg. :gjeiper:

Nå har vi vært sammen i 7 år, gift i 2 og har 2 herlige unger. :rødme:

Så en tilfeldig ONS kan også føre til seriøse forhold! :)

Gjest Gjest_Gunnar_*
Skrevet

Alle mine forhold har startet som ONS (det kan jo per definisjon ikke lenger regnes som noe ONS). Synes det er vanskelig å nærme seg jenter på noen annen måte.

Gjest Gjest
Skrevet
Alle mine forhold har startet som ONS (det kan jo per definisjon ikke lenger regnes som noe ONS). Synes det er vanskelig å nærme seg jenter på noen annen måte.

Uffda :fnise:

Skrevet

Tusen takk for mange svar! :) Jeg har fått en melding etter helgen, som kanskje tyder på at han nok ikke ser etter noe mer enn sex, hos meg iallfall. Han skrev at det var veldig hyggelig å møte meg igjen, og at han syntes vi hadde bra sex. Så siden han skrev akkurat det siste, tenker jeg kanskje at det er hans måte å på en måte "advare" meg på at det er sexen han liker. Ellers så hadde han vel skrevet noe annet, som at han liker meg godt e.l. ??

Men jeg tenker at jeg skal la det ligge litt, og kanskje møte ham igjen og se det an. Han kan jo få mere følelser etterhvert. Tross alt har vi jo bare møttes to ganger enda, og det er jo litt lite for å få de store følelsene kanskje. Eller er jeg veldig naiv nå, og bør bare ta den meldinga som et sikkert tegn på at han ikke vil noe mer med meg enn sex..? Hmmm

Skrevet
Tusen takk for mange svar! :) Jeg har fått en melding etter helgen, som kanskje tyder på at han nok ikke ser etter noe mer enn sex, hos meg iallfall. Han skrev at det var veldig hyggelig å møte meg igjen, og at han syntes vi hadde bra sex. Så siden han skrev akkurat det siste, tenker jeg kanskje at det er hans måte å på en måte "advare" meg på at det er sexen han liker. Ellers så hadde han vel skrevet noe annet, som at han liker meg godt e.l. ??

Men jeg tenker at jeg skal la det ligge litt, og kanskje møte ham igjen og se det an. Han kan jo få mere følelser etterhvert. Tross alt har vi jo bare møttes to ganger enda, og det er jo litt lite for å få de store følelsene kanskje. Eller er jeg veldig naiv nå, og bør bare ta den meldinga som et sikkert tegn på at han ikke vil noe mer med meg enn sex..? Hmmm

Kanskje?

Kos deg og bruk han litt da ;) Du ska se han blir avhengig.... hihi

Gjest Jente38
Skrevet

Du spør om: "Forhold etter en one-night stand.., kan det skje??"

Selvsagt! Det er vel slik 99.9% av oss har endt opp i et forhold.

Alle vet jo at et forhold begynner som regel på soverommet :sengekos:

Gjest Gjest
Skrevet
Det blir jo litt russisk rullett for man aner jo virkelig ikke om man er en bra match fordi man møtes jo ofte i et miljø der det ikke sies noenting om personen..

..

Må si meg enig i dette :) Jeg "møtte" samboern min på den måten, dvs at vi visste såvidt om hverandre fra før. Og vi var helt klart tiltrukket av hverandre, men jeg tror personlige egenskaper kom litt i bakgrunnen av det fysiske. Vi er ikke noen 100% match selv om vi har vært sammen noen år. Men sånn kan det forsåvidt bli uansett hvordan man møtes, da...

At det går an er i hvert fall helt sikkert. Ikke alle slutter å interessere seg for hverandre selv om man har sex med en gang. Men fokus kan bli litt feil.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg hadde spurt. Du sier jo du er redd for å falle for han hvis han ikke vil det samme. Og han virker som en real fyr, så jeg ville ha spurt han så vet du hvertfall.

Lærte en gang at det værste du kan få er nei, og sier han nei har du det bedre uten :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi begynte med sex. Kjente hverandre riktignok litt fra før men havna til køys etter en fest. Forholdet utviklet seg og vi er i dag superlykkelige samboere :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...