Gjest Cath. Skrevet 8. juli 2003 #1 Skrevet 8. juli 2003 ok, det har seg slik. jeg er litt rundt på nett og surrer, og har "truffet" en fyr jeg nå har "snakket med" to hele netter, altså da via internett. det høres så utrolig dumt ut, og jeg er ganske flau, men jeg tenker mye på ham - vi fikk utrolig god kontakt. satt og lo for meg selv - høyt - det samme gjorde visst han. vi har jo sett bilder - men vet jo det kan være noe annet i virkeligheten. vel... må bare ha ut litt frustrasjon... det verste med slikt er at man ikke kan fortelle andre at man har "truffet en mann" - siden man jo ikke egentlig har det!! :-?
Gjest Evvy Skrevet 8. juli 2003 #2 Skrevet 8. juli 2003 -Jeg har gjort akkuratt det samme som deg- en lang stund, men nå er jeg sluttet med det. Og grunnen er at jeg har blitt så fryktelig skuffa!! Jeg fikk også flotte bilder - men husk at bilder kan lyve. Og vi satt også oppe hele og halve natten og tøyset pr.tlf.- det var moro mens det varte,men da vi traff hverandre, så oppdaget jeg at de fleste var sosialt inkompetente som levde et "lissom-liv" på internett........i virkeligheten hadde de store problemer meg seg selv og enkelte vil jeg karakterisere som sosiale tapere.- Noen var samboere/gift uten å være ærlige når jeg spurte dem rett ut. Selv har jeg ikke spilt noe skuespill eller gjort meg bedre enn jeg er, og synes jeg er altfor god til å bli holdt for narr, derfor er jeg sluttet med å bli kjent med menn på internett. Fra nå av så satser jeg på å kun møte folk i RL. Hilsen en med dårlige erfaringer.
Gjest Cath. Skrevet 8. juli 2003 #3 Skrevet 8. juli 2003 hehe... nå bustet jeg ting opp for mol... dette blir vel riktig, er ikke så flink på dette. vel, poenget er vel at bildene er normale, og slikt, så det er ikke det at jeg svever rundt på en rosa sky her. har også møtt nett-folk før, og har et par gode kamerater derfra faktisk. pleier aldri å legge noe mer i det. men takk for innspill/erfaring
Rapitap Skrevet 8. juli 2003 #4 Skrevet 8. juli 2003 Jeg er gift med min! Han kom helt fra New Zealand....min beste venn, elsker og soulmate! Du kan også være heldig, men om man har guts så kan man også bli brent. Men jeg har stor respekt for dem som tørr å satse! :D
Gjest ny her Skrevet 9. juli 2003 #5 Skrevet 9. juli 2003 Kjenner meg igjen i det dere skriver..har fått så god kontakt med en på nett..vi har chattet i over ett år faktisk. Blitt som sjelevenner liksom. Skulle møtes, men nå har han truffet ei jente..også fra nett. Og det ble visst full klaff. Og jeg savner ham..den daglige kontakten..ikke enkelt dette.
Nabodama Skrevet 9. juli 2003 #6 Skrevet 9. juli 2003 Jeg traff min kjære gjennom internett, og vi fikk god kontakt på samme måte som du har fått nå. Hadde ikke engang sett bilde av ham da vi møttes, og hadde egentlig ingen forventninger til at det skulle bli noe mer enn vennskap. Nå har vi vært samboere i to år, og skal gifte oss om to uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå