Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo
Skrevet (endret)

Noen som har prøvd denne selvbruningen/selvbruneren/hvordan det enn skrives?

Den er ganske billig på feelunique (120,- ca), men ser for meg at den er bedre enn Garnier og lignende, selv om det ligger på samme prisnivå.. erfaringer?

Endret av dalieo
Videoannonse
Annonse
Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg har hørt at den er veldig bra, og skal gå til innkjøp av den nærmere våren :)

Skrevet

Er kjempefan av denne selvbruneren!! Jeg er ganske så blek og fullstendig motstander av orange farge, men denne er herlig. Har skrevet om den her hvis du vil lese.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med den! Gir absolutt ikke oransje farge. Jeg pleier å blande den 50/50 med fuktighetskrem om jeg bare vil ha litt farge. Ublandet syns jeg den gir mye farge.

Gjest dalieo
Skrevet

Et spørsmål til før jeg legger den i handlekurven - er den grei for sensitiv hud? Huden min svir ofte hvis jeg bruker div. billigmerker, eller produkter med mye alkohol og parfyme.

Gjest Løve66
Skrevet
Et spørsmål til før jeg legger den i handlekurven - er den grei for sensitiv hud? Huden min svir ofte hvis jeg bruker div. billigmerker, eller produkter med mye alkohol og parfyme.

Nå har du sikkert kjøpt den allerede - men; no problem - denne er mild og fin.

Skrevet

Elsker denne selvbruningskremen!!!anbefales virkelig :)

Gjest Gjest_Jane_*
Skrevet

Et spm. bare. Hvordan synes dere dekkevnen på denne kremen er? Er endel eksem og småarr jeg pelier å jevne ut med selvbruning. Er bare så frykelig lei av fake bake og vil prøve noe annet.

Gjest Løve66
Skrevet
Et spm. bare. Hvordan synes dere dekkevnen på denne kremen er? Er endel eksem og småarr jeg pelier å jevne ut med selvbruning. Er bare så frykelig lei av fake bake og vil prøve noe annet.

Hmm... tror egentlig ikke det er noe særlig dekkevne på denne. Tvert i mot synes jeg egentlig selvbruning (og da gjerne de med farge) får frem enda flere ujevnheter og den legger seg ned i porer o.l. som da blir mer synlig. Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til at den dekker over noe, men så har jeg da heller ikke eksem eller småarr så mulig det er annerledes på dette.

Gjest Gjest_Jane_*
Skrevet
Hmm... tror egentlig ikke det er noe særlig dekkevne på denne. Tvert i mot synes jeg egentlig selvbruning (og da gjerne de med farge) får frem enda flere ujevnheter og den legger seg ned i porer o.l. som da blir mer synlig. Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til at den dekker over noe, men så har jeg da heller ikke eksem eller småarr så mulig det er annerledes på dette.

Takk for svar. Jeg synes mange selvbruningskremer dekker og jevner ut, men det er som regel de med mye farge i. Har ennå til gode å finne den perfekte selvbruningnskremen. Fake bake er veldig høyt opp på lista, men får mye i minus for lukt og fryktelig ubehagelig og klissete å ha på seg.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Skal denne dusjes av slik som med st.tropez??

Gjest Løve66
Skrevet
Skal denne dusjes av slik som med st.tropez??

Nei - dette er en helt vanlig selvbruningskrem.

Gjest Gjest
Skrevet

Da tror jeg det er noe galt med min.. :( Selv flere timer etter påføring, hvis jeg kommer i kontakt med vann, så går fargen rett av!

Kjøpte den på ebay vel og merke...

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er jeg kjempeirritert! Resultatet blir skikkelig skjolete og fargen skaler av svært ugjevnt etter noen dager.. :( Må jobbe utrolig fort med den for å få det gjevnt.. :/

Jeg har en god del erfaring med selvbrunere og har aldri blitt sjolet tidligere.

Er det mulig at den har gått ut på dato? Jeg har sølt litt på utsiden av flasken som har tørket, og dette er blitt skikkelig grønt! Eller kan den være falsk??

Den var også veldig vanskelig å få av hendene sist gang jeg påførte den i forhold til første gang, selv om jeg brukte kortere tid sist gang..

Noen som kjenner det igjen, eller IKKE kjenner det igjen?

Skrevet
Nå er jeg kjempeirritert! Resultatet blir skikkelig skjolete og fargen skaler av svært ugjevnt etter noen dager.. :( Må jobbe utrolig fort med den for å få det gjevnt.. :/

Jeg har en god del erfaring med selvbrunere og har aldri blitt sjolet tidligere.

Er det mulig at den har gått ut på dato? Jeg har sølt litt på utsiden av flasken som har tørket, og dette er blitt skikkelig grønt! Eller kan den være falsk??

Den var også veldig vanskelig å få av hendene sist gang jeg påførte den i forhold til første gang, selv om jeg brukte kortere tid sist gang..

Noen som kjenner det igjen, eller IKKE kjenner det igjen?

Jeg har nettopp kjøpt denne selv. Første gang jeg prøvde den var jeg storfornøyd, syns det ble en kjempe fin farge. Men det ble fort stygt i hendene, så jeg leste at det kunne være lurt å ha på engangshandsker. Så da måtte jeg jo prøve det..

Resultatet andre gang da med handsker ble forferdelig. Det ville ikke smøre seg inn og la seg kjempe skjoldete.. Jeg tenkte at det var pga handskene så jeg tok de av. Men det bare fortsatte sånn.. Merklige greier. Veldig synd, for jeg elsker fargen...

Gjest Løve66
Skrevet

Aller først; jeg har egentlig aldri funnet en brun-uten-sol jeg synes har vært sånn "wow - denne var perfekt". Og på meg er det ingen av de jeg har prøvd som har sittet mer enn èn dag uansett. Det handler mest om at det er blir en grei farge, at det ikke blir skjoldete og at huden ikke får urenheter. Sånn sett har jeg vært fornøyd med Faux Tan.

Jeg har heller ikke blitt stygg på hendene, ei heller skjoldete. Jeg har også sølt på utsiden og det blir litt grønnaktig, så tror ikke den er gammel eller falsk av den grunn.

Hvis det blir skjoldete - prøv peeling først, deretter fuktighetskrem 5-10 min. før selvbruningen - da bør det ikke bli skjoldete.

Skrevet

Jeg vet at selvbruning som har gått ut på dato kan gi grønnaktig farge så det er mulig det er det som er problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...