Gjest Lunana Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hei. Jeg er den heldig utvalgte som skal være forlover for min venninde. Er det noen som har noen ideer til leker man kan finne på? Det skal være alkoholfritt og hun vil ikke dumme seg ut.
Gjest Cupcakes Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 spa behandling, masasje, manikyr o.l. hadde jeg satt STOOOR pris på selv i et utdrikkinhslag, eventuel samle venne gjengen til en bedre middag på restaurant for å skarevle og kose seg
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 kjøre gocart curling sjokoladesmaking dansekurs spa massasje
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Hei. Jeg er den heldig utvalgte som skal være forlover for min venninde. Er det noen som har noen ideer til leker man kan finne på? Det skal være alkoholfritt og hun vil ikke dumme seg ut. Server henne "brus" som du har spritet opp. Få henne god og full. Deretter får dere henne til å strippe på et utested og "selger henne" til en av guttene der. Etter det er kvelden over for deres del, og såvidt begynt for hennes del. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå