Gjest Logget ut Skrevet 17. mars 2009 #21 Skrevet 17. mars 2009 Jeg hadde følt det nedverdigende å bli sprutet i ansiktet. Hvor som helst ellers er greit, men ikke i ansiktet. Jeg er helt enig i dette!
Ethereal Skrevet 17. mars 2009 #22 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er ikke stor fan av sprut i ansiktet, men jeg liker å få det over magen og brystene. Hvis jeg skulle vært med på det måtte gutten hvertfall fortalt meg om det først. Hvis han plutselig spruta meg full i ansiktet hadde nok reaksjonen vært noe som "hva faen er problemet ditt?!". Ta det opp med den eventuelle jenta. Det er ikke farlig å spørre. De fleste er villige til å prøve, men det er nok ikke alle som liker det. Men det er jo individuelt
FantasDick Skrevet 17. mars 2009 #23 Skrevet 17. mars 2009 Jeg føler for å legge til noe; jeg mente ikke at partneren min må spørre meg først - hver gang han vil sprute i ansiktet mitt, men at jeg mener at han må spørre meg første gangen. Evt hver gang hvis det er noen jeg ikke har fast seksuell omgang med. Altså - samboeren min må spørre meg først gangen om jeg synes det er greit, men når vi har funnet ut at vi vil gjøre det flere ganger er det fritt fram!
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #24 Skrevet 18. mars 2009 1) Bør jeg snakke med damene på forhånd (før sexen)? Ja 2) Bør jeg spørre rettt før det går for meg? Ja, men trenger ikke om du kjenner henne godt og du vet hubn liiiker det. Kvinner som gjør det kun for å please deg orker nok ikke å gjøre det hver gang. Så spør rett før så lenge det ikke er en kvinne som elsker det. 3) Bør jeg bare sprute uten og spørre? NEEIII! 4) Bør jeg glemme hele greia for at nesten ingen kvinner vil ha sprut i ansiktet? Nei, det er jo bare å spørre. Men statistisk sett så er kvinnene som liker dette i svært fåtall, så du bør forberede deg på å få et nei. Men du vet jo ikke før du faktisk SPØR.
FoxyFish Skrevet 19. mars 2009 #25 Skrevet 19. mars 2009 4) Bør jeg glemme hele greia for at nesten ingen kvinner vil ha sprut i ansiktet? Nei, det er jo bare å spørre. Men statistisk sett så er kvinnene som liker dette i svært fåtall, så du bør forberede deg på å få et nei. Men du vet jo ikke før du faktisk SPØR. Jeg lurer på hvor denne statistikken kommer fra, jeg?!
Gjest Erfaren Skrevet 19. mars 2009 #26 Skrevet 19. mars 2009 Absolutt alle damer digger å bli sprutet i ansiktet. Noen vet det bare ikke selv. Sprut dem ned. Første gangen griner de kanskje litt på nesen, men deretter vil de bare rope "mer, mer"!
Visiter Skrevet 19. mars 2009 #27 Skrevet 19. mars 2009 Absolutt alle damer digger å bli sprutet i ansiktet. Noen vet det bare ikke selv. Sprut dem ned. Første gangen griner de kanskje litt på nesen, men deretter vil de bare rope "mer, mer"! Enig. Absolutt alle menn liker å bli bæsjet i øret også, så det er bare å kjøre på. Sier de nei mener de det egentlig ikke, så la for all del ikke det stoppe deg fra å gjøre det igjen.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #28 Skrevet 19. mars 2009 Med en ONS kan det nok føles nedverdigende, men med en fast partner man er trygg på, erdet bare deilig - litt rått, liksom! Om du synes det er vanskelig å bringe temaet på bane (selv synes jeg ofte det er litt rart å diskutere sånne ting utenfor sammenhengen), kan du spørre henne der og da - "kan jeg komme i ansiktet ditt?". Man er jo varierende grad av kåt under sex - vent til en gang det er ekstra hett, da er sjansen større for at hun sier ja! Helt enig !! Ikke med en ONS, men med en kjæreste eller en man har datet en stund - da kan det være kult nok det
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 20. mars 2009 #29 Skrevet 20. mars 2009 Jeg hadde foretrukket å bli spurt før selve akten. Synes ikke det er spesielt sexy, men jeg hadde gjort det for mannen min en og annen gang.
Gjest Gjest_Varsia_* Skrevet 20. mars 2009 #30 Skrevet 20. mars 2009 Jeg liker det, og vil helst ikke bli spurt om det. Jeg skjønner jo at det er en stor risk for en mann å ta å sprute ei han ikke kjenner så godt i ansiktet uten å vite om hun liker det, men personlig foretrekker jeg at han bare tar tak i meg og spruter nøyaktig hvor han vil... Men av en eller annen grunn liker jeg enda bedre å få spruten på magen. Vet ikke hvorfor, det er jo ikke like "nasty" som i ansiktet, men det er nå hvertfall enda mer opphissende!
Gjest StockDama Skrevet 20. mars 2009 #31 Skrevet 20. mars 2009 1) Bør jeg snakke med damene på forhånd (før sexen)? -ja 2) Bør jeg spørre rettt før det går for meg? -ja 3) Bør jeg bare sprute uten og spørre? -for guds skyld nei 4) Bør jeg glemme hele greia for at nesten ingen kvinner vil ha sprut i ansiktet? -sikkert noen, men spør først.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #32 Skrevet 20. mars 2009 Jeg skal virkelig elske en mann hvis jeg gir han lov til å sprute noe som helst i fjeset mitt;)
Gjest gege Skrevet 20. mars 2009 #33 Skrevet 20. mars 2009 Hei Håper og få svar hos "vanlige" kvinner på mitt spm på dette forumet. Jeg synes og få sprute en dame i ansiktet er ett veldig opphissende scenario. Sånn skjer jo mye av på film men hva synes egentlig den "vanlige" kvinnen om det? Jeg har egentlig aldri turt og spørre om det hos de partnerne jeg har hatt. Det har hendt noen ganger at de selv har merket at det går for meg så har de overtatt med munnen til jeg kom. Det er jo også superdeilig men da forsvinner "alt" i munnen. Ett par ganger har jeg sprutet på brystene og det har kommet noe tilfeldig opp til ansiktet. Men det jeg ønsker er og få komme i ansiktet slik at det ikke er noen tvil hos partneren at det er det jeg ønsker. Spørsmålene er da: 1) Bør jeg snakke med damene på forhånd (før sexen)? 2) Bør jeg spørre rettt før det går for meg? 3) Bør jeg bare sprute uten og spørre? 4) Bør jeg glemme hele greia for at nesten ingen kvinner vil ha sprut i ansiktet? Kom igjen kvinner, gi meg et ærlig svar. hilsen singel jeg ville ikke spurt noen på et one-night stand om dette, spar det til kjæresten. når det er sagt: du bør definitivt ta opp temaet på forhånd. du bør virkelig ikke spørre rett for noe som helst, er litt vanskelig å si nei da...... du bør IKKE IKKE IKKE gjør noesomhelst av det uten å ha snakket om det og jeg tror ikke du skal glemme det, ofr det er sikkert noen som synes det er helt ok - om de er i humør den dagen. et ja betyr ikke at de er klar for dette hver gang. selv hadde jeg blitt sur og fysisk kvalm(ja.) om noen gjorde dette uten på spørre, og jeg hadde synes det var ekstremt respektløst selv om det var en kjæreste. og til sist: husk å ikke bomme i øyet:P det gjør j...vondt. jeg synes det er helt greit å bli spurt om det meste, men man må akseptere å få et nei. en god måte å ta det opp på hvis du synes det er litt flaut er jo å ta opp temaet generelt...... "en kamerat fortalte at dette skjedde...blabla, hva synes du om det?" er jo egentlig litt teit, men man kan jo la den andre unngå et flaut nei ved å la dem si noe om en annen situasjon.
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 20. mars 2009 #34 Skrevet 20. mars 2009 1) Bør jeg snakke med damene på forhånd (før sexen)? -ja 2) Bør jeg spørre rettt før det går for meg? -ja 3) Bør jeg bare sprute uten og spørre? -for guds skyld nei 4) Bør jeg glemme hele greia for at nesten ingen kvinner vil ha sprut i ansiktet? -sikkert noen, men spør først. Enig i disse svarene. Personlig liker jeg det ikke.
waco Skrevet 20. mars 2009 #35 Skrevet 20. mars 2009 Hei dere som er hypp på å prøve noe dere ikke vil fortelle pappaen deres. Prøv å få ham til å sprute i en shotglass, - og drikk den etterpå. PS, - må svelge hvis ikke så er det ganske respektløst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå