Gjest Gjest_tristesse_* Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hei alle sammen! synes det burde bli tatt et tak her: da jeg skulle gifte meg for 1 år siden så var jeg inne på KG hele tiden i forkant av dagen for å få hjelp, ideer og støtte, STØTTE folkens! og det fikk jeg! i bøtter og spann av kvinner der ute som selvom de ikke var enige prøvde å gi gode råd uten å være fordømmene om dokurver, fri bar, bryllupsreise, bridezillas osv! det var lite eller ingen sånne slemme kommentarer og meninger som for tiden HAGLER her inne! jeg synes oppriktig synd på de jentene som planlegger bryllup nå som ikke får oppleve den støtten og de gode rådene jeg fikk da jeg var her mye! sier ikke at dette gjelder alle, det er fortsatt mange her som er forståelsesfulle, snille, hjelpsomme og ålreite! håper dere alle kan gå inn i dere selv og innse at folk er forskjellige og det er ingen grunn til å være lusne mot hverandre av den grunn! hilsen Tristesse
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Ja, hva skjedde virkelig? Er det slik at vi har fått Bridezillaens motsvar, nemlig Grinchzilla? Hvem er de? Og hva gjør de her?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Kanskje det er noen som har gått litt lei av bridezillaene her inne? Å si at det var annerledes for et år siden er bare tull. Jeg har vært har i flere år og sett både ekstremt seleopptatte bridezillaer og gjester som har tatt til motmæle mot dem. Det kan også se ut som om bryllupsforumet har blitt et underholdningsforum for mange. Og det kan jo faktisk virkelig være underholdende der inne, blant dokurver og monogram på truseinnlegget.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Har du virkelig sett noen som har skrevet at vil ha monogram i truseinnlegget? Har du?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Har du virkelig sett noen som har skrevet at vil ha monogram i truseinnlegget? Har du? Bare vent, det kommer nok, nå når ideen er gjort kjent.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 eller bilde av brudeparet, på truseinnlegget, pent plassert i dokurven.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Og der kom gode eksempler på hva trådstarter snakker om.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 eller bilde av brudeparet, på truseinnlegget, pent plassert i dokurven. Dere som skriver slik som dette er mer opptatt av å snakke om disse dokurvene, monogramene og alt annet ekstremt dere mener vi bruder tar opp av tema en vi faktisk gjør. Jeg skjønner heller ikke hvorfor dere som ikke skal gifte dere ellere er gift gidder å henge her inne på bryllupsforumet bare for å komme med sure oppstøt!
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 Jeg giftet meg også ganske nylig, og er enig med deg i at stemningen her inne var annerledes for i allefall et halvt år siden (da jeg styret på som verst med min planlegging...) Jeg stikker fremdeles innom her av og til, for å se om det er noe jeg kan bidra med som nygift, og det er fremdeles gøy å beskjeftige seg litt med bryllupstanker - men det er få av trådene nåtildags som jeg gidder å svare i, det meste blir tullet bort, virker det som, og beveger seg off-topic.
leirbål Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Jeg vet ikke hvordan det var her for et halvt år, eller et år siden. Men ja, jeg reagerer ofte på at spørsmål som f.eks hva en dokurv bør inneholde, blir besvart med spydige komentarer om hvor ille det er at noen vurderer dokurv. Jeg synes synd på de som er følsomme på hva andre mener om valgene deres, det er ikke koselig når de blir rakket ned på av bitre damer som ikke kan godta at andre velger anderledes enn dem selv. Det er trist når ordtaket : kvinne er kvinne verst, stadig blir bekreftet her inne.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #11 Skrevet 17. mars 2009 ENIG! Jeg gidder snart ikke svare eller legge inn spørsmål her inne lenger. Det er en en del som er ganske flinke til å forpeste stemningen her inne for tiden. Man kan sitte igjen med følelsen av å være både grådig, egoistisk, overflatisk, gjerrig, stygg, bridezilla osv. bare fordi man skal gifte seg på den "gode gammeldagse måten".
DDuck Skrevet 17. mars 2009 #12 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er ganske enig jeg.. Holder meg unna å legge inn spørsmål i bryllups-forumet pga dette, og legger heller spørsmålene inn i dagbøkene til folk... Der er vi en hyggelig gjeng ihvertfall
Disco Biscuit Skrevet 17. mars 2009 #13 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er ganske enig jeg.. Holder meg unna å legge inn spørsmål i bryllups-forumet pga dette, og legger heller spørsmålene inn i dagbøkene til folk... Der er vi en hyggelig gjeng ihvertfall Helt enig dinedama Det er mye mer koselig og oppriktige folk i dagbøkene.
Kanutten Skrevet 17. mars 2009 #14 Skrevet 17. mars 2009 Jeg holder også med Dinedama der. Man tør jo ikke starte tråder inne på bryllupsforumet lengre. eg er også enig i at det har forandret seg mye det siste året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå