Gå til innhold

beste vannfaste maskara?

Gjest tasha

Anbefalte innlegg

Gjest tasha

da er det dags att sette kursen mot syden :)

men har noen noe gode forslag til vannfast maskara jeg bør kjøpe?

har prøvd en del men ikke vært fornøyd, vil veldig gjerne ha en ordentlig som kan være ut hele dagen med bading, og kvelden også..

må jo da tåle en del svette og saltvann osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker veldig godt Shiseido Long Lasting Lift mascara. Står ikke på den at den er vannfast, men det er den (veldig gøy å oppdage første gangen jeg kjøpte den og ikke hadde sminkefjerner for vannfast mascara hjemme..). Den kan være litt vanskelig å påføre når man ikke er vant til den (rar børste), så du bør øve hjemme på kvelden eller noe sånt før du drar ;)

Jeg har en tørr børste fra en mascara jeg liker børsten på som jeg bruker som hjelp til å påføre Long Lasting Lift. Litt mer arbeid enn en annen mascara kanskje, men jeg synes det er verdt det! Vippene får også en flott bue som holder hele dagen.

Men jeg tror kanskje jeg ville anbefalt å vaske vekk sminken/mascaraen etter stranden, og påføre ny sminke/mascara før du går ut på kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe Clarins Fix mascara, og bare bruke den over den mascaraen du pleier å bruke?

Suverent, syns jeg. Vippene blir desto mer markere og lengre... Og mascaraen sitter som støpt selv om det er varmt og en er i vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp maybelline sin volum mascara(husker ikke helt hva den heter nå) er lys blå,volum booster eller noe sånt. Den har vært i mange år,og funker alltid:)

Har selv prøvd mange andre merker,men er alltid denne jeg vender tilbake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathena

Jeg er super fornøyd med Loreàl sin "røde" mascara, den med hvit i den ene enden og sort i den andre, den finnes bare i sort tror jeg.

Denne sitter utrolig godt i all slags aktiviteter og det beste med den er den trenges bare varmt vann for å fjernes, ikke noe gris, du bare drar tubene av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...