Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om det er mulig å sjekke selvangivelser over nettet? Jeg får tilsendt per post på min folkeregisterte adresse som jeg bor et stykke unna.

Videoannonse
Annonse
Gjest Miley
Skrevet

Ja, skal vel være mulig på Altinn.

Gjest LanaLane
Skrevet

Får bare opp 2006 og 2007 der jeg :(

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også.... Er det kanskje fordi den "er på vei"?

Gjest Gjest
Skrevet

Det hadde vært så mye greiere om de som ville det, fikk alt på Altinn med en gang. Skulle vært sånn avkryssningsgreie på skattekortet; jeg vil ikke ha selvangivelse pr post.

:)

Skrevet

Får bare opp 2006 og 2007 jeg også.. Er det noen som vet når den skal ligge der? Jeg bor også langt fra min folkeregistrerte adresse, så håper den kommer snart :(

Gjest Gjest_mimmi_*
Skrevet
Får bare opp 2006 og 2007 jeg også.. Er det noen som vet når den skal ligge der? Jeg bor også langt fra min folkeregistrerte adresse, så håper den kommer snart :(

tidligere har det vært slik at den ikke er tilgjengelig på altinn før etter at alle skal ha mottatt sin i posten. Datoen i 2009 er for dette 3 april. Så mulig den ikke ligger der tilgjengelig før dette

Gjest Gjest_Bille_*
Skrevet

Men uansett så må dere jo bruke kodene dere har fått tilsendt i posten for å komme inn på nettet og sjekke selvangivelsen.

Gjest Gjest
Skrevet
Men uansett så må dere jo bruke kodene dere har fått tilsendt i posten for å komme inn på nettet og sjekke selvangivelsen.

Ja...?

Man kommer ikke inn på altinn uten kodene med mindre man har registrert passord og får koder på telefon eller bruker buypass.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kommer inn på altinn. Har brukt det i flere år jeg. ;) Men det var ingen selvangivelse for 2008 der. :( Så dumt at det ikke er tilgjengelig nå. Det må jo bare være et par tastetrykk i datasystemet? Alt er jo klart på papirversjonen, så hvorfor ikke vise det samme elektronisk - samtidig?

Gjest LanaLane
Skrevet

ÅÅÅH jeg er så spent! tror jeg får igjen,men om det motsatte skjer vil jeg ha tid til å grine og en unnskyldning til å kjøpe masse godteri og kake...

Gjest Miley
Skrevet

Kommer den 24 mars på altinn synes jeg at jeg leste en plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...