Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er bare helt fantastisk... følte bare for et opprop for herlige kjærester. Det var så mye triste og problematiske tråder her.

Gutten min er det beste som noen gang har hendt meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære er jevnt over fantastisk. Ingen som kan gjøre meg så sinna som han, og ingen som gjør meg så lykkelig. :hjerte:

Gjest Gjest
Skrevet

Min, min, min, min!

Det er rart hvor mye man kan savne en person man til vanlig ser hver eneste dag når den personen plutselig befinner seg på andre siden av jorden for en tid.

Skrevet

Jeg har verdens beste kjæreste! Ingen er bedre enn ham :)

Gjest in love
Skrevet

Jeg har verdens beste kjæreste..! Rimelig ferskt, men han er helt fantastisk.

Gjest Gjest jente
Skrevet

Jeg har verdens mest fantastiske samboer :strix:

Har vært sammen i 1 1/2 år, og føler meg utrolig heldig som har funnet et unikum som han :)

Selvfølgelig har vi våre krangler innimellom, men det hører med, og aldri noe alvorlig når jeg ser tilbake på de.

Er rett og slett verdens heldigste jente, og elsker ham utrolig høyt!

Han er intelligent, snill, morsom, omtenksom, og har masse integritet.

Heldige, heldige, heldige meg :hug: :rødme:

Skrevet

Jeg har også verdens herligste samboer ;) Han er høflig, snill, intelligent, masse humor og humør og ikke minst kjekk! Klarer alltid å få meg i godt humør om jeg er trist eller sur, og vi krangler faktisk aldri! Ikke en eneste gang på 4 år! :yvonne:

Gjest rabbid
Skrevet

Verdens beste? Det vet jeg ikke, jeg kjenner ikke alle verdens folk.

Men mannen min er den flotteste mannen jeg vet om.

10 år og teller, og jeg kan enda ikke forstå hvorfor folk mener det er arbeid å holde et forhold ved like.

Det kommer vel for oss det også, selvsagt, men frem til nå har det vært liljer og blå himmel.

Uansett hvor vanskelig resten av verden er, uansett hva slags problemer vi har med andre og annet, så er det alltid oss.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Jeg vet ikke om han er verdens beste, men han er den beste jeg noen gang har hatt. :yvonne: Vi har vaert sammen i tre aar naa, og jeg satser paa at det blir mange flere!

Skrevet

Jepp, min kjære er helt fantastisk! :yvonne: Har aldri vært så glad i noen i hele mitt liv. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Min er også helt fantastisk. Fatter nesten ikke at jeg har vært så heldig og funnet ham :hjerter_rundt:

Skrevet

Har også verdens beste =)

Flink til å ta sin del av husarbeid, middagslaging, oppvask, uten at man må gnåle, gir meg kaffe og te og et pledd og tenner stearinlys! =) Smart og morsom, og får meg til å le flere ganger om dagen :D Jeg er også kjempeheldig! Hjelper meg med problemer med fag på skole og :P hehehe...

Så heldige vi er =)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Selvfølgelig er kjæresten min verdens beste! For meg da ;)

Det er fantastisk å være 41 år og endelig ha funnet sitt livs kjærlighet. Han er den jeg har ønsket meg hele livet, og endelig fant vi hverandre :hjerter_rundt:

Skrevet

Min er verdens beste :rødme:

Skrevet

Min er verdens beste!

Han står på, får til ting han bestemmer seg for. Er kjærlig, morsom, søt og kosete. Drar meg opp når jeg er nede, og lar meg dra han opp når han har det tøft. Min aller beste venn, gjennom 13 år, kjæreste i 9 og et halvt og ektemannen min de siste tre årene.

Vi har hatt tøffe perioder, og har jobbet oss gjennom dem sammen. Føler absolutt at vi har blitt voksne sammen, sterkere sammen og at de gode følelsene bare blir sterkere. Og nå skal vi snart bli foreldre sammen.

Jeg er verdens heldigste :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vært sammen i snart 2 år nå. Han er verdens herligste fyr! Han kan irritere meg imellom, men han er et mester i å gjøre meg veldig lykkelig! Og jeg elsker den gutten over alt annet:)

Skrevet

Jeg har verdens beste kjæreste/samboer og bestevenn :rødme:

Skrevet

Samboeren min er rett og slett helt fantastisk :yvonne: Føler meg utrolig heldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...