Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Hei, jeg og datteren min på 16 skal reise på en 4 dagers tur til Ålborg i Danmark. Vi skal bo på hotel Hvide Hus. Er det noen som har tips til ting vi kan gjøre der..aktiviteter..hyggelige restauranter/kafeer etc. ?? Vi skal selvfølgelig besøke Zoo'en og Tivoli. men bortsett fra det er vi helt "blanke". Har vært innom websidene til Ålborg turistkontor, men hadde vært greit å få noen tilbakemeldinger fra dere som har vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMMA2 Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Jomfru Ane-gade er ett MUST. Det er "restaurant/bar-gaten" fremfor noe i Aalborg. Kjempekoselig. Anbefaler Benzon. Ellers må dere få med dere shopping i gågatene. Masse søte små butikker med billiigere priser enn hjemme på berget, og ett godt vareutvalg. KOS DERE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clea Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei! Det hotellet er fint! Jeg synes resepsjonen har litt "luksus" preg over seg... Frokostsalen er i toppetasjen så der har dere utsikt over ålborg... (Hvis det er fint har dere mulighet til åsitte ute og spise...) Håper dere får ett fint opphold!! Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenguru Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei, og tusen takk for tips begge to (logga inn som gjest sist men det var meg som spurte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. juli 2003 #5 Del Skrevet 10. juli 2003 Fant denne til deg jeg! http://www.aalborg-tourist.dk/showpage.asp?ID=34 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå