Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 jeg har en kattunge på 9 uker, den snøs er det normalt når den er så liten? trodde ikke at dem mista pels før dem ble kjønnsmoden. noen som vet noen om kattunger som snøs
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Beklager, men jeg skjønner ikke hva "snøs" betyr. Er det dialekt?
juliane Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Også jeg som fikk for meg at "snøs" betydde "nøs", og lurte på om du mente katten var allergisk mot sin egen pels...
Vodecka Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er fra sørlandet, forstod snøs! Nei altså, en kattunge som snøs er vel ikke så vanlig... Har du vært å sjekka den for midd eller anna dyr i pelsen? Skabb er jo vanlig og skylder ikke ureinslighet, men er jo fælt å det klør. Midd eller lus og oxo vanskelig å oppdage, men kan føre til at pelsen detter av. Ni uker var litt tidlig til å bytte til voksenpels oxo, men kan være den snøs litt pga det? Gitt den ormekur? Kan være en grunn det au.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå