Nadine Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Nå har jeg vært å shoppet som en gal på fryd til 50%, men fått stopp fra sambo helt til posesalget starter. Dermed lurer jeg på om det er noen som vet når posesalget begynner i Kristiansand?
marthes Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 skal de ha posesalg?????????????? wæææææææ ikke fått med meg det jeg. bor i Oslo området. var på fryd på fredag og shoppet litt på 50%... men denne jenta vil ha mer :D er jo masse små supre ting der, til bursdag og meg selv
Nadine Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Ja, det er masse masse fantastisk Vet ikke om det blir noe posesalg, men hørt noen rykter.. og det hører jo med? Vet ikke hvor lenge de har lokalene.. men det er nok masse som ikke blir solgt uten et posesalg. Håper jeg hvertfall ¤krysse fingrene¤
Nadine Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 Hvor ligger Fryd i Kristiansand? Det ligger nederst på sørlandssenteret. Ved siden av Mcdonalds Er ikke så mye igjen, er ganske ribbet.. Men litt er det allikevel.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Jeg ville iallfall ikke ventet med å kjøpe noe for å vente på posesalg. De butikkene jeg har vært på ser ut til å tømmes veldig fort. Vet noen om det er noe særlig igjen på Strømmen storsenter? Jeg lurer på å ta en tur til Fryd-butikken der, men gidder ikke betale for togbillett hvis det er helt raka.
marthes Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 jeg har ikke vært på strømmen, var på stovner på fredag... noen som vet om en hjemmeside adresse hvor det står hvor de har butikker? han på stovner sa at de får varer så lenge hovedlageret har...og hørtes ut som det var en del der.. får ta meg en tur igjen på fredag når lønna kommer tror jeg;)
marthes Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 Her er en liste over alle Fryd-butikkene. tusen takk
Gjest Fryd-ansatt Skrevet 24. mars 2009 #11 Skrevet 24. mars 2009 Blir ikke posesalg desverre for dere, og til glede for oss...! For maken til kaos som regjerte da vil vi nok ikke se igjen. Men det er derimot 70% på alt fra idag og frem til dørene stenger for godt, trolig fredag eller lørdag nå i uke 13. God handel!
flickan Skrevet 24. mars 2009 #12 Skrevet 24. mars 2009 Kan noen fortelle en stakkar uopplyst om hva slags butikk Fryd er? Ble nysgjerring, selv om jeg så at det ikke finnes i Trondheim..
Gjest Jente38 Skrevet 24. mars 2009 #13 Skrevet 24. mars 2009 Kan noen fortelle en stakkar uopplyst om hva slags butikk Fryd er? Ble nysgjerring, selv om jeg så at det ikke finnes i Trondheim.. Fryd er en gave/interiør butikk som selger alt fra småmøbler, interiørartikler og baderoms ting og tang. Et sammensurrium av varer a la Black Design og Åhlens. Når de hadde konkurssalg, gikk folk av skaftet (jr NIB-bloggene) for å handle der! Personlig handlet jeg ikke på Fryd, fordi jeg liker ikke den type stæsj som de solgte!
flickan Skrevet 24. mars 2009 #14 Skrevet 24. mars 2009 Fryd er en gave/interiør butikk som selger alt fra småmøbler, interiørartikler og baderoms ting og tang. Et sammensurrium av varer a la Black Design og Åhlens. Når de hadde konkurssalg, gikk folk av skaftet (jr NIB-bloggene) for å handle der! Personlig handlet jeg ikke på Fryd, fordi jeg liker ikke den type stæsj som de solgte! Takk for svar
Gjest Gjest_sanna_* Skrevet 24. mars 2009 #15 Skrevet 24. mars 2009 Jeg ville iallfall ikke ventet med å kjøpe noe for å vente på posesalg. De butikkene jeg har vært på ser ut til å tømmes veldig fort. Vet noen om det er noe særlig igjen på Strømmen storsenter? Jeg lurer på å ta en tur til Fryd-butikken der, men gidder ikke betale for togbillett hvis det er helt raka. Tror ikke du skal satse på at det er så mye igjen på strømmen, det var helt skrapa der allerede for noen uker siden..-og da visste jeg ikke at de hadde gått konk engang
Wonders Skrevet 24. mars 2009 #16 Skrevet 24. mars 2009 HÆÆÆ??? Dette må ha skjedd fryktelig fort, jeg var Strømmen og Stovner og handlet for bare en uke siden...Alt var bare fryd og gammen. Til og med den på Oslo City var tipp topp...Skjønner ikke noe jeg....Ikke tegn til salg for under 2 uker siden... Skal de kanskje kvitte seg med de som ikke selger...? :dåne: 1
Wonders Skrevet 25. mars 2009 #17 Skrevet 25. mars 2009 Jammen meg! Var innom på Stovner i stad, der var det kanskje 20 ting igjen, å kø langs heeeele veggen!!! Søren å, skulle visst dette før. Et snev av vemodighet når en interiørbuitkk legger ned. De måtte nok satt ned prisen på alt om det skulle gått rundt. 1
Hexagon Skrevet 25. mars 2009 #18 Skrevet 25. mars 2009 Jammen meg! Var innom på Stovner i stad, der var det kanskje 20 ting igjen, å kø langs heeeele veggen!!! Søren å, skulle visst dette før. Et snev av vemodighet når en interiørbuitkk legger ned. De måtte nok satt ned prisen på alt om det skulle gått rundt. Da er jeg glad jeg ikke dro innom Stovner i dag allikevel Det har vært salg på Stovner en stund nå. var der å kjøpte en lampe på 30 %, og det er ganske lenge siden 3-4 uker. Har også kjøpt noen ting på 50% Kommer til å savne fryd.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå