Gå til innhold

Nye Twist-biter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På butikken i dag oppdaget jeg at Freia har lansert tre nye biter i Twist-posen! Sjokoholiker som jeg er klarte jeg selvsagt ikke å motstå fristelsen... :wink: Og til min store overraskelse likte jeg faktisk alle de nye bitene! Det ser ut til at det bare er Cherry fra den "gamle" Twist-posen som er skiftet ut, og for min del gjorde ikke akkurat det så mye. De nye bitene er:

*Black (fylt med flytende salt lakris) - mmmm! :)

*Strawberry (fylt med flytende jordbærfyll)

*Orange (appelsincrisp)

Er det noen andre som har smakt de nye bitene? Hva synes i så fall dere?

Skrevet

Og jeg som håpet og håpet at jeg skulle få bananen igjen når de skifte på ny :x

Skrevet

Det høres jo lovende ut da... men jeg er fortsatt fornærmet så jeg vet ikke om jeg vil prøve...

Skrevet
Og jeg som håpet og håpet at jeg skulle få bananen igjen når de skifte på ny  :x

Nei, banan var dessverre ikke blant de nye bitene. Likte den jeg også... Men de nye var gode de også, så nå er det ingen biter jeg ikke liker lenger! :) (Likte ikke aprikos og vanilje, som heldigvis ble fjernet i forrige omgang.)

Det høres jo lovende ut da... men jeg er fortsatt fornærmet så jeg vet ikke om jeg vil prøve...

Hva er det du er fornærmet for da?

Skrevet

De har tatt vekk så mye av godisen de siste årene, s det til slutt bare ble igjen vanlige sjokolader, bare mindre :evil: Hva er det for noe da...

Men jeg skal tenke på det... *fortsatt litt fornærmet*

Gjest Anonymous
Skrevet

Marianne - har du smakt den nye "smil" med banan? Den er jo nesten den samme som var i Twist-posene... nam, nam!

Skrevet
Marianne - har du smakt den nye "smil" med banan? Den er jo nesten den samme som var i Twist-posene... nam, nam!

Smil med banan var det største skuffelsen på lenge. Det smaker bare gammel og dårlig smil, sånn som lå igjen på hytta fra forrige påske.

Skrevet
Marianne - har du smakt den nye "smil" med banan? Den er jo nesten den samme som var i Twist-posene... nam' date=' nam![/quote']

Den var grei nok den, men twist bananen hadde mørk sjokolade så det ble ikke det samme.

Gjest Pjusk
Skrevet

Dette er faktisk et svært alvorlig tema! Hjemme slåss vi om favorittene og sambo har begynt med et nytt lumpent triks: Han setter seg nå på de han vil ha (!!). Jeg har nå resignert og isteden begynt å smugle noen av favorittbitene ut av skåla før jeg bærer de inn i stua. Okay, det er feigt og jeg er juksemaker pipelort, men hva skal en stakkar gjøre?? Han er jo sterkere enn meg!

Vår favoritt er for tiden Cafè - Mmmmmm!

Ellers sørger jeg stadig over Banan.

Snehvit skriver:

(Likte ikke aprikos og vanilje, som heldigvis ble fjernet i forrige omgang.)
Ånei, slike utsagn håper jeg ikke Freia ser. De var jo sååå gode!!!

Og hva er det tullet med mini Japp osv. i Twist'en? Vil jeg ha japp, kjøper jeg da ikke Twist??

Makan!!!!!

Ellers takk for tipset: Skal prøve ut de nye bitene i helgen.

Skrevet
Vår favoritt er for tiden Cafè - Mmmmmm!

Ellers sørger jeg stadig over Banan.

Snehvit skriver:

Ånei, slike utsagn håper jeg ikke Freia ser. De var jo sååå gode!!!

Vi kunne tydeligvis ha delt samme Twist-pose, Pjusk - du liker tydeligvis de bitene som jeg ikke er så begeistret for! :ler: Cafè er faktisk den biten som blir liggende igjen til slutt hos meg (men den går ned til slutt den også).

Ellers liker jeg de fleste bitene, men mine favoritter er:

*Black (en av de nye - kjempegod! :))

*Lakris

*Marsipan

*Dajm

*Montelino

*Chocolate toffé (er det egentlig det den heter?)

Skrevet

mmmm.....sjokolade!!!!!

Som Pjusk, så er min favoritt Cafè!

Tror ikke jeg vil dele min Twistpose (om jeg så hadde en, da!) med Pjusk! Isåfall vil jeg stå på kjøkkenet og helle i en skål...... :ler:

Gjest Helenius
Skrevet
Og jeg som håpet og håpet at jeg skulle få bananen igjen når de skifte på ny  :x

Jeg savner ogsaa banantwisten... Det var den ubestridte vinner paa toppen over god twist.

Jeg og en jeg datet en gang eller to, fant hverandre i sorgen over banantwistens bortgang. Dessverre hadde vi ikke saa mye mer til felles.. . :ler:

Skrevet

den nye smil sjokoladen; med banansmak. Smaker akkurat som den gamle banantwisten. NAM

Skrevet
  [den nye smil sjokoladen; med banansmak. Smaker akkurat som den gamle banantwisten. NAM

NEI OG NEI OG NEI! DEN GJØR IKKE DET!

Gjest Liten
Skrevet

Ellers liker jeg de fleste bitene, men mine favoritter er:

*Black (en av de nye - kjempegod! :))

*Lakris

*Marsipan

*Dajm

*Montelino

*Chocolate toffé (er det egentlig det den heter?)

Jeg skal hvertfall ikke dele twist-posen min med Snehvit, ser jeg... :kgblunk:

Skrevet
Jeg skal hvertfall ikke dele twist-posen min med Snehvit' date=' ser jeg... :kgblunk:[/quote']

:ler: Nei - favorittbitene skal vernes med omhu, så vi bør nok ha hver vår pose i så fall!

Skrevet

Jeg var inne på Kraft Foods sider...måtte jo se hva de skulle ta bort... og ble ganske trist - mine favorittbiter forsvinner!! :cry:

Jeg hadde endelig kommet over "skandalen" med at banan var borte og funnet ut at Wildberry og Café kunne "ta over rollen" som mine go´biter....men hva gjør Freia da???

Joda - de fjerner begge fra de nye posene....så beklager alle Café elskere (ser at det bare er jeg som vil savne Wildberry :wink: ....) - de gjorde det igjen!!Tok bort vår favoritt.... :evil:

Vel....heretter streiker jeg - skal ikke spise Twist mer, jeg....*furt, furt*

For dere som vil se selv, her er linken:

http://www.kraftfoodsnordic.com/newsroom/p...baFile2414.html

Skrevet
Jeg hadde endelig kommet over "skandalen" med at banan var borte og funnet ut at Wildberry og Café kunne "ta over rollen" som mine go´biter....men hva gjør Freia da???

Joda  - de fjerner begge fra de nye posene....

Hmm... jeg mener da bestemt at Café var i den Twist-posen jeg kjøpte - men kanskje det bare er i en overgangsperiode. Wildberry var riktignok borte.

Ellers er jeg tilsynelatende omtrent den eneste her som er storfornøyd, ettersom jeg ikke var så veldig begeistret for verken Café eller Wildberry. Bananbiten savnes derimot sårt. :cry:

Er det noen andre som har smakt de nye bitene da? Jeg synes de var kjempegode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...