Gjest Gjest_bitten_* Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hei allesammen:) Jeg har motatt en prøvepakke fra dermasee of norway ( antirynke krem og tabletter), Syns produktet har en viss effekt og er glad for det MEN..! Føler meg ikke i form for tiden, slapp energiløs og lite lyst på å gjøre noe som helst. Lurer derfor på om det er noen der ute som også tester dette produktet og har noen opplevelser rundt dette produktet og kan gi tilbakemelding da jeg er noe usikker på om formen min faller på grunn av det her kosttilskuddet.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Hei! Har du blitt bedre? Så akkurat reklame for produktet og googlet det. Opplegget synes heller tvilsomt da det virker som Dermasee er det tidligere Dermavito og baserer seg på samme studie, men selges til høyere pris. En svensk lege sår tvil om forskerens seriøsitet, og hevder at tidsskriftet studien er publisert i ikke er særlig seriøs. http://buldr.no/2009/04/07/dermasee-dermav...og-hoyere-pris/ Lurer på hvordan det har gått med deg, om produktet har hjulper, og om det har vært andre grunner til din nedsatte allmenntilstand. Kjersti
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Høres ikke veldig seriøst ut. Hvis det virkelig var funnet opp noe mot rynker og noe som kunne øke produksjonen av kollagen så tror jeg det ville ha blitt publsert mye større i massemedia. Det ville også vært patent på dette og blitt solgt for en langt høyere pris. Anbefaler ikke folk å kjøpe kosttilskudd på postordre, tror mye er svindel og du aner ikke hva du putter i deg. Nei betaler heller litt ekstra og vet at produktet iallefall er testet og kontrolert at det inneholder det det står på etiketten... Alt er heller IKKE sundt selv om det er et naturmiddel, mye giftige vekster i naturen.... noe kan være bra i små doser for enkelte ting og plager, men får man i seg større doser så er det rett og slett giftig!
Gjest Gjest_reidun_* Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Hei! Jeg har også motatt prøvepakke, men har så negativ erfaring av å ta inn dette kosttilskuddet, at jeg ikke tør fortsette. Heller rynkete og frisk.....
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Hei! Jeg har også motatt prøvepakke, men har så negativ erfaring av å ta inn dette kosttilskuddet, at jeg ikke tør fortsette. Heller rynkete og frisk..... Nuform er en useriøs aktør-advarer alle mot å ha noe å gjøre med denne aktøren!
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Hei. Jeg fikk tilbud om Dermasee gjennom NUform. Jeg bestilte en prøvepakke, og før prøveperioden var over hadde jeg altså forpliktet meg til 1/2-års forbruk av Dermasee til nesten kr. 1800,-. Jeg fikk magetøbbel som følge av tablettene. Jeg forsøkte et opphold, og ble bra i magen. Da jeg startet igjen, kom problemene tilbake. Dette er tvers igjennom useriøst, så jeg kan ikke få advart nok om dette produktet!!!
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Hei. Jeg fikk tilbud om Dermasee gjennom NUform. Jeg bestilte en prøvepakke, og før prøveperioden var over hadde jeg altså forpliktet meg til 1/2-års forbruk av Dermasee til nesten kr. 1800,-. Jeg fikk magetøbbel som følge av tablettene. Jeg forsøkte et opphold, og ble bra i magen. Da jeg startet igjen, kom problemene tilbake. Dette er tvers igjennom useriøst, så jeg kan ikke få advart nok om dette produktet!!! Jeg prøvde også dette i noen mnd. og pakkene strømmet på i posten! Da jeg forsøkte å returnere en uåpnet pakke til 600 kr, måtte jeg betale likevel på grunn av regler..? skjønner ikke hvorfor ikke man kan få lov å bestille de varene man ønsker selv? et useriøst triks av postordre firmaene
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Hvor dum går det an å bli. Er det virkelig noe som tror på dette tullet. Det er noen som tjener penger på andres enfoldighet. Jeg er selv 64 år. Jeg har aldri røkt, drikker vin med måte. Men jeg har heldigvis gode gener, så derfor holder jeg med godt ifølge andre mennesker. Ja jeg har speil på veggen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå