Gjest Gjest_Kjersti_* Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Jeg lurer på om det er noen her inne som har prøvd procurves plus? Det er piller/krem + treningsøvelser som skal hjelpe på å få større pupper. Har hørt mye negativt om kremer og piller før, men disse reklamerer med leger og spesialister som anbefaler produktet, samt vitnebrev fra fornøyde kunder. I tillegg får du pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd... Virker jo litt seriøst da? noen som har prøvd det? link til nettsiden: http://no.procurvesplus.com/ Håper på svar!
Gjest Mathilde Skrevet 17. august 2011 #2 Skrevet 17. august 2011 Hei! Jeg har bestilt disse og venter spent. Kommer med oppdatering når jeg har begynt på de Går også på siluette-kremen, men har akkurat begynt så er litt tidlig å si noe om den enda.
Sugerøret Skrevet 17. august 2011 #3 Skrevet 17. august 2011 At dere lar dere lure? Eneste måten å få større bryster er : Legge på seg ,silicon/saltvannsinnlegg Litt større kan en bli av trening av brystmuskler men da ikke særlig stort for de fleste. Humbug og lureri! 2
Gjest Trine Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Har også lyst til å prøve disse! Men har noen prøvd de?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå