Gå til innhold

Graviditessymptomer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

:forvirret: Hei!

Jeg er temmelig sikker på at jeg må ha opplevd en kjemisk graviditet, ettersom

jeg frem til mensen kom oppkevde ekstremst mange og sterke graviditetssymptomer som umulig kan være noe annet.

Nå fem dager ettter mensen kom (helt som vanlig) føler jeg fortsatt et svakt press/trykk nederst i magen (selv om murring er borte), er litt støl øverst i rumpa og tendens til småkvalm (kan hende det siste skydles at jeg brygger på noe, evt. har sovet lite).

Noen som vet om man kan ha symptomer en tid etter at mensen kommer???

Er takknemlig for svar, da dette undrer meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det faktisk på samme måte. Symptomene vedvarte utover mens og i så stor grad at jeg faktisk tok en test i dag (negativ). Men så har jeg begynt med akupunktur for å bli gravid, så kanskje det er helt andre ting som skjer nedi der...

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar.

Jeg har også testet negativt, så da tar det kanskje bare litt tid før kroppen er i vanlig gjenge igjen, men man blir jo litt usikker. Tenker, kan jeg likevel være gravid? Men oddsen for det er jo så og si null. Får vel bare slå meg til ro med det.

Lykke til med videre prøving!

Skrevet

Men en kjemisk graviditet er vel et tilfelle hvor man først tester positivt, men så rekker egget aldri å feste seg, og mensen kommer nesten til samme tidspunkt som normalt?

"Graviditetssymptomer" kan forårsakes av mange ulike prosesser i kroppen, ikke bare av graviditet.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg testet ikke positivt, men alle gjør ikke det så tidlig så vidt jeg vet. Følte meg annerledes helt fra eggløsning, ekstrem murring i magen, så jeg nesten ikke fik sove, tissetrengt, kvalm og mye mer. Helt annerledes enn vanlig pms. Har ikke brukt p-piller e.l.på over ti år, så kan ikke være noe sånt, hva annet kan det være som virker på denne måten da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...