AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:14 #4261 Skrevet mandag kl 22:14 De største gjerrigknarkene er el. bileierne, som snylter på mange avgifter som ferjebilletter, bomavgifter, moms, strøm, etc. Dert er ikkje utan grunn at el.bilene har fått navnet "snytebiler" Anonymkode: 92c3f...374 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:20 #4262 Skrevet mandag kl 22:20 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De største gjerrigknarkene er el. bileierne, som snylter på mange avgifter som ferjebilletter, bomavgifter, moms, strøm, etc. Dert er ikkje utan grunn at el.bilene har fått navnet "snytebiler" Anonymkode: 92c3f...374 Men når du er på butikken og en vare er på medkems tilbud, ber du da om å betale full pris selv om du er medlem? Alle kan kjøpe elbil og få de godene det gir, ingen vits å bli sur på de som slår til. De ekstra godene ved elbil var ikke avgjørende for vårt kjøp, men når de var der takket jeg selvfølgelig ikke nei. Anonymkode: 8415a...ea2 15 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:21 #4263 Skrevet tirsdag kl 04:21 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De største gjerrigknarkene er el. bileierne, som snylter på mange avgifter som ferjebilletter, bomavgifter, moms, strøm, etc. Dert er ikkje utan grunn at el.bilene har fått navnet "snytebiler" Anonymkode: 92c3f...374 Dakar… har du lyst på elbil du også så du får snyltet på lik linje som oss andre 🫣 Anonymkode: 13388...33f 10 4
Scorpion Skrevet tirsdag kl 04:42 #4264 Skrevet tirsdag kl 04:42 På arbeidsplassen min har det blitt servert gratis pølser, is og brus i tidsrommet 10-14 3 dager i uken hver sommer de siste årene. Jeg blir fortsatt forferdet over hvordan folk mister hodet helt når det serveres gratis mat og klemmer i seg så mye som mulig. Har kollegaer som skryter av å ha spist 10-12 pølser i brød i tillegg til 2-3 is og kommer med en brus i hver lomme tilbake fra matstasjonen. Er det mulig?? Dette tilbudet gjelder bare de 3 dagene i uken og fryserne med is står jo der resten av uken også. Så i fjor brøt noen opp den ene fryseren på en dag uten servering. Dette spredte seg som gjetord og brått var fryseren tom. Arrangør måtte informere om at dette er tyveri og at tilbudet kom til å legges ned om dette var takken. Frekkhet og grådighet på sitt verste 🙈🙈 15 1
Alice123 Skrevet tirsdag kl 18:43 #4265 Skrevet tirsdag kl 18:43 Scorpion skrev (13 timer siden): På arbeidsplassen min har det blitt servert gratis pølser, is og brus i tidsrommet 10-14 3 dager i uken hver sommer de siste årene. Jeg blir fortsatt forferdet over hvordan folk mister hodet helt når det serveres gratis mat og klemmer i seg så mye som mulig. Har kollegaer som skryter av å ha spist 10-12 pølser i brød i tillegg til 2-3 is og kommer med en brus i hver lomme tilbake fra matstasjonen. Er det mulig?? Dette tilbudet gjelder bare de 3 dagene i uken og fryserne med is står jo der resten av uken også. Så i fjor brøt noen opp den ene fryseren på en dag uten servering. Dette spredte seg som gjetord og brått var fryseren tom. Arrangør måtte informere om at dette er tyveri og at tilbudet kom til å legges ned om dette var takken. Frekkhet og grådighet på sitt verste 🙈🙈 Atte HÆ?! Forstår ikke at (det jeg antar er?) vanlige folk glemmer all verdighet for å spare småkroner! 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:16 #4266 Skrevet tirsdag kl 22:16 Djungelvrål skrev (På 21.9.2024 den 17.47): Hvis de ber om pose må de betale etterpå. Butikker gir ikke bort poser til 5,50. Enig. Har av og til ikke nok poser. Men betaler selvfølgelig for meg. Og står klar med betaling for det. Er vel ikke kundens feil hvis kunden får poser slengt gratis etter seg. Anonymkode: df760...18f 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:35 #4267 Skrevet tirsdag kl 22:35 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Enig. Har av og til ikke nok poser. Men betaler selvfølgelig for meg. Og står klar med betaling for det. Er vel ikke kundens feil hvis kunden får poser slengt gratis etter seg. Anonymkode: df760...18f Finner meg ei "nesten tom " kasse i ei av butikkhyllene Anonymkode: 720e7...ab8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:43 #4268 Skrevet tirsdag kl 22:43 AnonymBruker skrev (På 3.6.2025 den 0.14): De største gjerrigknarkene er el. bileierne, som snylter på mange avgifter som ferjebilletter, bomavgifter, moms, strøm, etc. Dert er ikkje utan grunn at el.bilene har fått navnet "snytebiler" Anonymkode: 92c3f...374 Det er da bare å kjøpe deg elbil hvis du vil? Anonymkode: 09b42...74d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå