AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3501 Del Skrevet 5. november 2021 Kjenner en kar som var ute på restaurant med kjæresten. Etter hovedretten, når hun skulle se på dessert menyen, ville han dra hjem. De hadde jo en first price 2 liters isboks liggende i fryseren. Og slik ble det. Forholdet er slutt nå. Anonymkode: 87c55...f46 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3502 Del Skrevet 5. november 2021 Vi har nettopp fått beskjed av mine foreldre at det ikke blir julegaver i år fordi de er pensjonister og har så dårlig råd. Altså, de har nettopp pussa opp halve huset.. Vi skal feire jul hos dem i år, så det blir gøy. Har alltid prøvd å holde prisen på gaveønsket nede fordi jeg vet at de ikke prioriterer oss,men at de ikke kunne avsett en 200lapp til hver av ungene, undrer jeg meg over. Lurer på hva de kommer til å kreve for middagen. Anonymkode: d8ab7...68f 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3503 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har nettopp fått beskjed av mine foreldre at det ikke blir julegaver i år fordi de er pensjonister og har så dårlig råd. Altså, de har nettopp pussa opp halve huset.. Vi skal feire jul hos dem i år, så det blir gøy. Har alltid prøvd å holde prisen på gaveønsket nede fordi jeg vet at de ikke prioriterer oss,men at de ikke kunne avsett en 200lapp til hver av ungene, undrer jeg meg over. Lurer på hva de kommer til å kreve for middagen. Anonymkode: d8ab7...68f Bruk pengene dere hadde tenk å bruke på deres gave til barna da 🙂 Anonymkode: 22602...9d6 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. november 2021 #3504 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bruk pengene dere hadde tenk å bruke på deres gave til barna da 🙂 Anonymkode: 22602...9d6 Støtter dette forlaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3505 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruk pengene dere hadde tenk å bruke på deres gave til barna da 🙂 Anonymkode: 22602...9d6 Enig, ingen gaver går begge veier. La barna få en ekstra gave hver fra dere isteden Anonymkode: df96a...542 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3506 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Samboer fikk 200 000 kr i gave av sine foreldre. Vi har 3 barn og vært sammen i 15 år. Samme måned som han fikk disse pengene hadde vi ekstreme utgifter på konfirmasjon, rett før denne et par mnd med unormal høy strømregning og jeg hadde også en ganske heftig tannlegeregning. Han visste godt at min bufferkonto var tom. Han satte alle pengene på sin egen bufferkonto og kjøpte seg noen kule ting. Ingenting gikk til noe felles for familien/ hus. Han har ikke brukt en krone på oss, selv om han vet det var kjipe tider. Altså, det er greit det! Det er hans penger, jeg forventer ikke at han skal gi noe til meg eller betale noe ekstra egentlig. Men han kunne gjort noe for ungene eller gitt dem noe de trenger. Ikke nok med det, samme mnd han fikk pengene, hadde han handlet utenfor matkortet. Han sendte meg et vipsskrav på 179 kr.. Altså.. Kjempe fint at han er pengebevisst og måteholden, men noen ganger...... Anonymkode: c7ceb...9db Oj da hadde jeg blitt sur, arv kommer hele familien til gode her i huset Anonymkode: e1b78...e0e 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3507 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (På 29.1.2018 den 17.23): På jobben min har vi kantine med buffet , men man må betale på en maskin før man forsyner seg, maskinen gir en kvittering som man må vise til en kantineansatt i en sluse før man forlater kantineområdet. Så noen av gutta i de øverste etasjene (dvs. de med høyest lønn), har funnet på et genialt rotasjonssysten. Når én er ferdig kommer han opp med kvitteringen, og nestemann går ned i kantina med samme kittering. Slik kan samme kvittering få både fem og seks runder i kantina. Anonymkode: ff8e1...28a Dette er jo stjeling, ikke bare gjerrighet. Gjøre seg til tyv for lunsj når man har penger- det forstår jeg ikke. Har en venninne som alltid kjøper billigste sort. Det er helt greit det til vanlig, men sinnsykt kjipt de gangene vi er i utlandet og hun kjøper vin. Samme dame snek på buss og trikk gjennom hele studiet og også etter vi hadde begynt å jobbe. Tålte dårlig når jeg påpekte at sniking er det samme som stjeling. Har ellers en kompis som da han flyttet ut av kollektivet skrøt av at han aldri hadde betalt dopapir. Spesielt å skryte av det til oss som faktisk hadde betalt dopapir. Anonymkode: 6b5d8...959 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3508 Del Skrevet 5. november 2021 En kunde som alltid "glemmer" å bestille poser før etter hun har betalt. Alltid spør hun og sier jeg glemte pose kan jeg få pose. Jeg må gi fordi jeg behandler neste kunde! Så neste gang hun kom slo jeg inn pose uten at hun sa det og hun merka etterpå (så på kvitteringen) og ble fly forbanna! Men hun trengte jo pose! Anonymkode: 86ce0...469 47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3509 Del Skrevet 5. november 2021 På jobben har vi en ordning der de som drikker kaffe tar med to poser kaffe hver sin uke. Så har vi selvsagt et par kollegaer som ikke er med på ordningen, som stadig vekk sniker seg til en kopp kaffe… Gjerrige snyltere! Anonymkode: edef3...b55 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3510 Del Skrevet 5. november 2021 Synes ikke det er noe galt å være sparsom. Hvem tar ikke ekstra salt og pepper poser når en kjøper take away? Vi får take away mat når vi jobber overtid,tar bestandig ekstra krydderposer,kjøper hverken salt eller pepper hjemme. Bruker å fylle på sårt på en tom brusflaske, så slipper vi og kjøpe saft hjemme. Det drikkes mye brus av ungdommene på jobb, tar med tomflasker og panter de,blir mye lørdagsgodt til barna i helgene. Anonymkode: 90f08...022 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 Populært innlegg #3511 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes ikke det er noe galt å være sparsom. Hvem tar ikke ekstra salt og pepper poser når en kjøper take away? Vi får take away mat når vi jobber overtid,tar bestandig ekstra krydderposer,kjøper hverken salt eller pepper hjemme. Bruker å fylle på sårt på en tom brusflaske, så slipper vi og kjøpe saft hjemme. Det drikkes mye brus av ungdommene på jobb, tar med tomflasker og panter de,blir mye lørdagsgodt til barna i helgene. Anonymkode: 90f08...022 Så du stjeler på jobb altså? På min jobb tok folk med seg kaffe. Ente med at alle må betale pr kopp. Jækla klipt for oss som ikke stjal. Anonymkode: 246d4...07f 54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 5. november 2021 #3512 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 20.41): Det har da ingenting med gjerrighet å gjøre? Anonymkode: a7338...8de Jo, skal en kjøpe en tjeneste så må rn jo betale for den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 5. november 2021 #3513 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes ikke det er noe galt å være sparsom. Hvem tar ikke ekstra salt og pepper poser når en kjøper take away? Vi får take away mat når vi jobber overtid,tar bestandig ekstra krydderposer,kjøper hverken salt eller pepper hjemme. Bruker å fylle på sårt på en tom brusflaske, så slipper vi og kjøpe saft hjemme. Det drikkes mye brus av ungdommene på jobb, tar med tomflasker og panter de,blir mye lørdagsgodt til barna i helgene. Anonymkode: 90f08...022 Det er tyveri og underslag. Skjønner ikke folk som gidder å gjøre seg til tjuv for småpenger 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3514 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du stjeler på jobb altså? På min jobb tok folk med seg kaffe. Ente med at alle må betale pr kopp. Jækla klipt for oss som ikke stjal. Anonymkode: 246d4...07f Om je drikker saften på jobb eller ikke har vel ikke så mye å si. Fru Uperfekt skrev (16 minutter siden): Det er tyveri og underslag. Skjønner ikke folk som gidder å gjøre seg til tjuv for småpenger Om jeg drikker saften på jobb eller ikke har vel ikke så mye å si. Anonymkode: 90f08...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3515 Del Skrevet 5. november 2021 Jobber kun overtid får at vi får mat,det er penger spart. Anonymkode: 90f08...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3516 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om je drikker saften på jobb eller ikke har vel ikke så mye å si. Om jeg drikker saften på jobb eller ikke har vel ikke så mye å si. Anonymkode: 90f08...022 Men du drikker kanskje noe annet istedet? Da tar du isåfall med saft itillegg til feks kaffe du drikker Anonymkode: 246d4...07f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3517 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du drikker kanskje noe annet istedet? Da tar du isåfall med saft itillegg til feks kaffe du drikker Anonymkode: 246d4...07f Kaffe er jo noe helt annet,drikker 2 kopper hver dag på jobb. Glemte å si at nå når strømmen er såpass dyr dusjer jeg der, sparer varmtvann. Anonymkode: 90f08...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. november 2021 #3518 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En kunde som alltid "glemmer" å bestille poser før etter hun har betalt. Alltid spør hun og sier jeg glemte pose kan jeg få pose. Jeg må gi fordi jeg behandler neste kunde! Så neste gang hun kom slo jeg inn pose uten at hun sa det og hun merka etterpå (så på kvitteringen) og ble fly forbanna! Men hun trengte jo pose! Anonymkode: 86ce0...469 Kan du ikke bare spørre om hun vil ha poser underveis? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. november 2021 #3519 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kaffe er jo noe helt annet,drikker 2 kopper hver dag på jobb. Glemte å si at nå når strømmen er såpass dyr dusjer jeg der, sparer varmtvann. Anonymkode: 90f08...022 Herregud for et liv. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pachka Sigaret Skrevet 5. november 2021 #3520 Del Skrevet 5. november 2021 (endret) Kaffe på jobb skulle jeg ønske jeg kunne drikke... Den er helt ufiltrert! Det fører til dårlig kolesterol i blodet og gjør meg dårlig i magen, så jeg drikker ikke kaffe på jobb. Kaffe misfarger også tennene dine. Det er mange som synes det er fint, og jeg skjønner det bare ikke. 18 minutter siden, Peonjenta said: Kan du ikke bare spørre om hun vil ha poser underveis? Ikke den som la dette ut, men jeg begynte å spørre absolutt alle om de ville ha pose. Hvis de takket nei og spurte etter en pose etterhvert, så begynte jeg å ta betalt for poser og kreve at de dro kortet om de skulle ha. Jeg har fått stygge kommentarer fra kunder for dette "ja, ingenting er gratis i denne butikken nei", og det fra han som jobber i kommunen og oftest handler i en billigere butikk i annen kommune for å spare penger... Det er en miljøavgift, så betal de få kronene dette koster... Selv har jeg glemt poser og sagt at jeg skal ha en pose, og da betaler jeg også for denne. Jeg prøver å ikke bruke plastposer siden dette ikke er noe bra for miljøet. Endret 5. november 2021 av Pachka Sigaret 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå