Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Skal prøve å renske opp i pc'en min ved å kjøre gjenopprettings-cd'en, men får det ikke til. Lenge siden jeg gjorde dette sist, men husker ikke at det var så avansert (eller er det bare meg som gjør det feil?) Det står i bruksanvisningen at jeg må starte BIOS-setup ved å trykke F2. Har prøvd både dette, og bare kjøre platen helt vanlig.. Ingenting skjer. Plata starter ikke, har prøvd å starte den "manuelt" også, men ingenting skjer. Får bare opp et vindu med tekst (readme/informasjon), etter det skjer det ingenting. (Har trykket på pilene "videre" i dette vinduet også, men skjer ikke noe da heller..) Er det noen som har god peiling på dette og kan gi meg en bruksanvisning med teskje:) Eller er det grunn til å tro at cd'en er ødelagt? PC'en er ca. 3 år, og cd'en har aldri vært ute av posen sin, så skjønner ikke hvorfor den skal være ødelagt heller...
Aftensol Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Du må gå inn i bios vis f2 knappen sånn som du skrev, så må du velge hvor maskinen skal boote fra... Sånn som den står automatisk så booter den fra harddisk, men siden du skal kjøre recovery må du velge at førstevalget skal stå til cd eller dvd rom (får bare opp cd eller dvd, ikke begge....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå