Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Lar overskriften tale for seg. Hvis din kjære som du elsket, og som elsket deg i retur hadde blitt skjenket over alle grenser på sitt eget utdrikningslag - kunne han vært utro eller tror du ikke det hadde skjedd samme hvor dritings han hadde blitt?

Vet det har skjedd på noen utdrikningslag - en veldig lite hyggelig tanke!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..kanskje?

Man vet vel aldri... Han er ikke typen til det egentlig

Skrevet

Kan selvsagt aldri vite. Men jeg tror ikke det. Hvis jeg hadde trodd sånn om min kjære, så hadde jeg ikke vært sammen med han.

Gjest Gjest
Skrevet
hm..kanskje?

Man vet vel aldri... Han er ikke typen til det egentlig

Ikke min heller. Men han sa for noen uker siden at han og kameratene hadde blitt enige om at utdrikningslag som kunne føre til utroskap ikke var ønskelig, og da tolket jeg det som at de muligens unngikk det fordi de er redde for å være utro bare de får bøttevis innabords.. Ble ganske lei meg, men har ikke nevnt det siden.. Hadde jeg grunn til å bli lei meg? Jeg vil jo ikke at muligheten skal være der samme hvor full de (han) blir.

Skrevet

Jeg håper ikke det, men sikker kan man aldri være. Under ekstrem påvirkning av både alkohol og "kompiser" er jeg redd det meste kan skje de fleste. Men liker ikke tanken, nei.

Skrevet

Mannen min var overstadig full da han ble drukket ut.

Når mannen min blir full så glemmer han damer og blir sittende helt rolig og glise. Så skulle det skjedd noe måtte han vært "god og brisen" og kameratene lagt opp til at det var noen damer som eglet seg innpå han.

Om han kunne vært utro på utdrikkningslaget ? - Tja..da måtte ivertfall hele opplegget vært lagt opp slik at det var lett tilgjengelig og at det var "litt mening" at noe skulle skje. Men jeg ville jo håpet han kunne stått imot det "presset" .

Skrevet

Nei.

Han var kjempefull i utdrikningslaget uten at det skjedde noen ting. Det var feiring med gutta, ikke damer.

Hvis mannen er utro noengang er jeg sikker på at det ikke er fordi han er full, men fordi han vil. Men gud forby!

Skrevet

Sier som en her over: hadde jeg trodd det, hadde jeg aldri vaert sammen med ham.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan kun ta min X som et eksempel, men nei, ikke "med vilje" tror jeg.

Men at han kunne blitt utsatt for såpass gruppepress eller hva jeg kan kalle det til at noe hadde hendt er en annen sak. Men jeg vil ikke rutinemessig kalle det for utroskap alikevel.

Litt vanskelig å forklare. Men om kameratene hans skjenker han dritings, og betaler noen for å gi han en BJ og være den "aktive" så er jeg langt fra sikker på om han i absolutt alle situasjoner hadde klart å sagt nei. Samme gjelder for meg selv. Jeg vet jeg kan bli såpass påvirket av alkohol at om noen med viten og vilje går inn for å få meg såpass motstandsløs at noen kunne hatt sex med meg er det fullt mulig. Om jeg da putter det i kategorien for en form for overgrep eller utroskap er jeg usikker på...

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min er 100% ute av stand til å ha sex etter å ha inntatt mer enn et par øl. Han blir gjerne litt ekstra kjælen og hvisker "frekke" forslag til meg, men ikke snakk om at han klarer å få ereksjon.. Så sjansene for at han er utro i en slik sammenheng er heller fraværende.

Nå kjenner jeg også alle kameratene hans og ingen av dem er typen til noe sånt, så et eventuelt utdrikningslag ville nok stort sett bestå av whiskey og mimring.

Skrevet

Tviler sterkt på at han ville ha vært utro på utdrikkningslaget sitt eller i en annen situasjon. Han er såpass bestemt når det kommer til det med utroskap, spesielt med tanke på at hans far var utro mot moren hans så han vet hvor ødeleggende det er for alle. Ville nok ikke gitt etter for det hvis han hadde blitt presset heller, han hadde dratt før ting hadde gått i nærheten til så langt :) Og skulle de klare å sjenke han fra sans og samling så sier jeg bare lykke til med å gi han reisning

Skrevet
Lar overskriften tale for seg. Hvis din kjære som du elsket, og som elsket deg i retur hadde blitt skjenket over alle grenser på sitt eget utdrikningslag - kunne han vært utro eller tror du ikke det hadde skjedd samme hvor dritings han hadde blitt?

Man skal aldri si aldri! Jeg tror ikke det, men skal ikke banne på det heller. Om han skulle begynne å vingle mot sidestreken, hadde hvertfall et par av kompisene hans dratt han inn igjen!

Skrevet

Jeg tror ikke han ville vært det, han har _veldig_ klare meninger om utroskap. Han har selv kjent det på kroppen tidligere hva sånt kan gjøre da xn hans var utro mot ham. Så jeg tror ikke han ville vært utro. Men som sagt, man skal aldri si aldri. Tør ikke å banne på det.

Skrevet

Mye drikke til brudgommen er bare et pluss for å unngå utroskapsfella. Alkoholen bedøver junior ganske så effektivt.

Jeg tror faktisk at faren er langt større for vordende bruder som blir drukket ut.

Skrevet
Kan selvsagt aldri vite. Men jeg tror ikke det. Hvis jeg hadde trodd sånn om min kjære, så hadde jeg ikke vært sammen med han.

Singnerer den. Dessuten tror jeg ikke kameratene hans ville gjort noe sånt mot han. Utroskap er ganske fy-fy i vennegjengen!

Skrevet

Jeg har vært med på noen utdrikningslag opp gjennom årene, og har inntrykk av at gutta jevnt over passer godt på hverandre når man er ute. Hvis brudgommen (eller en av de andre) er i ferd med å tråkke over grensen, så sitter man ikke passiv og lar ulykken skje. Det er dårlig kameratskap som ikke fører noe godt med seg.

Det er verre når førtisene drar på byen. Da får hver mann passe sine egne saker.

Gjest Gjest
Skrevet

Min kjære er nok dessverre av den typen som noen få ganger i året kan drikke seg så dritings at han ikke vet hvem han er engang. Men kameratene hans er fine mennesker og noen av dem veldig nære venner av meg, jeg vet de ikke ville plassert en prostituert i fanget hans eller noe sånt. Tror planen deres er paintball og hyttetur med bare gutta, så om han vil være utro så må han isåfall skifte fil :ler:

Men utover det så skal man aldri si aldri, jeg vet at han i et tidligere forhold ble med ei dame hjem, kledde seg naken og la seg sammen med henne.. men fikk ikke noe ereksjon og sovna imens han klinte med henne! Det er jo dårlig gjort uansett da, men.. Egentlig en grei kroppslig mekanisme at når han blir så full at han omtrent ikke vet hva han gjør, så er han også for full til å ha sex.

Skrevet

Nei. Godt hende han drikker seg dritings, men utro? Nei, det tviler jeg sterkt på.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Ja det er nok helt klart at en mann kan bli utro om han er overstadig beruset. Like sannsynlig er det vel for jenter at de i likestillingens navn gjør noe når de er dritings.

Jeg er selv mann og drikker selv meg selv sjeldent mer beruset enn at jeg har total kontroll over meg selv. Jeg har venner som ikke klarer å være i kontroll, og jeg har mang en gang måtte dra dem vekk fra andre kvinner og jenter og minne dem på at de er gift eller samboer, og disse kvinnene er jo gjerne gift eller samboere selv, og ganske beruset selv.

Å gå rundt å innbille seg at i dagens samfunn hvor sex blir sett på som nærmest barnslig underholdning at folk kan få lov til å drikke seg møkkings uten å henfalle til denne tingen som nå blir gjort av "alle" er bare tull.

Om dere har partnere som drikker seg sanseløse, og dere gjør det selv, så bør dere ta ansvar for det å gjøre de i kun situasjoner hvor det er kun et kjønn til stede, på fest hjemme for.eks, eller bare sammen. Å gjøre det på utested med folk på jakt etter sex er egentlig bare å be om bråk.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Ja det er nok helt klart at en mann kan bli utro om han er overstadig beruset. Like sannsynlig er det vel for jenter at de i likestillingens navn gjør noe når de er dritings.

Jeg er selv mann og drikker selv meg selv sjeldent mer beruset enn at jeg har total kontroll over meg selv. Jeg har venner som ikke klarer å være i kontroll, og jeg har mang en gang måtte dra dem vekk fra andre kvinner og jenter og minne dem på at de er gift eller samboer, og disse kvinnene er jo gjerne gift eller samboere selv, og ganske beruset selv.

Å gå rundt å innbille seg at i dagens samfunn hvor sex blir sett på som nærmest barnslig underholdning at folk kan få lov til å drikke seg møkkings uten å henfalle til denne tingen som nå blir gjort av "alle" er bare tull.

Om dere har partnere som drikker seg sanseløse, og dere gjør det selv, så bør dere ta ansvar for det å gjøre de i kun situasjoner hvor det er kun et kjønn til stede, på fest hjemme for.eks, eller bare sammen. Å gjøre det på utested med folk på jakt etter sex er egentlig bare å be om bråk.

Du virker til å ha fantastiske verdier i forhold til dette tema=).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...