Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

eg synes det er vanskelig å finne en fin highlighter til å ha i øyenkroken og under brynbeinet. Ønsker en i en varm lys tone med e anelse gull skimmer i som passer fint til bronze og brune skygger.

Ser på youtube at det er noen som er veldig populære som Stila sin Kitten og Nars sin Albatross. Har dere noen innpill eller erfaringer å gi videre om disse eller andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig gode erfaringer med High Beam fra Benefit, kanskje Moon Beam kunne vært noe for deg?

Skrevet (endret)

Takk for link Stjernedryss. De to har jeg ikke hørt om før. så interesante ut...

har hatt skikkelig dilla på highlightere i det siste og prøvd litt forskjellige.Strobe Cream fra MAC som blandes i foundation og gir en nøytral og veldig naturlig glød til huden. kjempefin.

YSL sin Complextion Enhancer har likevel blitt favoritten fordi den viser mer på huden. bruker denne spesielt på kinnbeina, øyebrynsbenet, haka ol. Denne fra Wet 'n Wild er også fin å bruke på enkelte steder i ansiktet som man vil framheve, lysner veldig fint!

Ellers så kan jeg på det varmeste anbefale Guerlains Meteorites. Skal legge ut bilder når jeg får tatt av de i dagslyset. skikkelig lekre altså!

Endret av desert_rose
Gjest Gjest
Skrevet

Herlig om du legger ut bilder med Guerlain Meteroites, har bestandig hatt de i bakhodet, hvilken farve har du? har litt lyst på beige chic. Glitrer de mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...