Gå til innhold

Trenger kjolehjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ina_*
Skrevet

Jeg har søkt og lett og spurt.....jeg finner ikke det jeg leter etter. Kanskje noen snille sjeler her inne vet hvor jeg skal se?

Har kjøpt en kjole, stroppeløs, som går vannrett over bysten. Dette snittet ser veldig nakent og fremmed ut for meg, og jeg kunne tenkt å dekke meg litt til. Tenkte i utgangspunktet på en bolero, men ikke de i tykt brudekjolestoff. En slags gjennomsiktig bolero eller noe...vet dette er veldig vagt, men er det noen som har peiling?

Evt. kunne jeg tenkt meg å sy på hemper og feste ermer på kjolen. Noen som har gjort dette selv, eller vet om noen kit eller ermer eller noe man kan få kjøpt på nett (ebay) etc? Prøvde kjolen med sjal til, men det ble mer i veien enn det ble fint...

Alle andre tips mottas også med stooor takk! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest frk.fin
Skrevet

Alfred Angelo sin side har en del vakre bolero både i tynt blondestoff og annet. Har ikke tid til å finne nøyaktig link til det, men se på alfredangelo.com

Skrevet

Jeg vet at på brudekjolebutikker kan de sy på stropper på hvilken som helst stroppeløse kjole, så du kan nok gjøre det på din kjole også. Har ingen tips til hvor du kan få kjøpt slike ting.

Lite hjelp her i gården egentlig. :sjenert:

Skrevet
Alfred Angelo sin side har en del vakre bolero både i tynt blondestoff og annet. Har ikke tid til å finne nøyaktig link til det, men se på alfredangelo.com

Takk for link! De hadde et par fine :) Litt den typen jeg ser for meg, men kanskje litt mye...(kresen og vanskelig i dag :sjenert: )

De hadde ingen utsalg i nærheten av meg, og ingen mulighet til å handle på nett så vidt jeg ser (mulig jeg leter fryktelig dårlig i dag..)

Koselig med kjapt svar! :)

Skrevet
Jeg vet at på brudekjolebutikker kan de sy på stropper på hvilken som helst stroppeløse kjole, så du kan nok gjøre det på din kjole også. Har ingen tips til hvor du kan få kjøpt slike ting.

Lite hjelp her i gården egentlig. :sjenert:

:) Setter pris på svar jeg. Kanskje jeg kan høre med brudekjolebutikk ja.. Har fått deet for meg at det blir fryktelig dyrt (jeg er på budsjett), så hadde slått det litt fra meg. Men det skader vel ikke å spørre :)

Skrevet (endret)

Lilly har noen boleroer og sånt, men vet ikke om de er gjennomsiktige nok. Se f.eks. her og her. De har også en del stolaer.

Endret av Phaedra
Gjest Gjest
Skrevet

Sincerity hadde i sin 2008-kolleksjon (på modell 3326) en stormasket (fiskenett) bolero med lange tropetarmer. Vet ikke hvor lett det er å finne den igjen, men du kan eventuelt ta en telefon til en forhandler.

Skrevet
Jeg har søkt og lett og spurt.....jeg finner ikke det jeg leter etter. Kanskje noen snille sjeler her inne vet hvor jeg skal se?

Har kjøpt en kjole, stroppeløs, som går vannrett over bysten. Dette snittet ser veldig nakent og fremmed ut for meg, og jeg kunne tenkt å dekke meg litt til. Tenkte i utgangspunktet på en bolero, men ikke de i tykt brudekjolestoff. En slags gjennomsiktig bolero eller noe...vet dette er veldig vagt, men er det noen som har peiling?

Evt. kunne jeg tenkt meg å sy på hemper og feste ermer på kjolen. Noen som har gjort dette selv, eller vet om noen kit eller ermer eller noe man kan få kjøpt på nett (ebay) etc? Prøvde kjolen med sjal til, men det ble mer i veien enn det ble fint...

Alle andre tips mottas også med stooor takk! :klemmer:

Jeg har samme 'problem' og valgte en trang chiffon bolero uten blonder. Disse små boleroene er overraskende dyre!!! Tror min er fra Pronovias, finner ikke bilde av den.

Monsoon har også boleroer av den typen.

http://www.monsoon.co.uk/icat/bridalsepara...bridalseparates

Skrevet

jeg får sydd på litt brede stropper på min kjole. Synes det ble altfor nakent med stroppeløst.sjal og bolero blir litt i veien for min del :goodbye:

Skrevet

Dette er KUN et spørsmål fordi jeg er nysgjerrig: Hvordan ser slike boleroer ut bakfra, egentlig? Bildene viser jo kun forfra.

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, jeg fant den i bildeserien som det vises til på venstre side. Det sto hvem som har levert kjolene som ble vist. Kanskje du kan høre med redaksjonen her?

Gjest Gjest
Skrevet

Det ser ut til at det bare var 3 salonger som sto for klærne. Da burte den la seg lokalisere.

Gjest lucky08
Skrevet

Agape har noen fine boleroer, dette er fra 2008 modellene, men finnes sikkert ennå.

( kjole nr 1118 og 1119 har bolero)

Agape

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...