Liss Skrevet 19. mars 2009 #21 Del Skrevet 19. mars 2009 Så bra at du fant noe du likte da! Hørtes kjempefin ut den kjolen. Vi må få se bilde, ja! Sko kan du jo finne i dag eller i morgen? Du finner sikkert noen andre som passer til den også, med hæler du faktisk klarer å gå med.. Er ikke fan av for høye hæler jeg heller, det funker bare ikke.. Men det er kanskje bare øvelse som skal til da.. Uansett, lykke til me shopping av sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OneWingedAngel Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja. Da var bilde av kjolen her..... Disse støvlettene har jeg stående her.. kan jeg bruke dem til kjolen?? Finner ingen fine pumps var å tittet idag også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 19. mars 2009 #23 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja. Da var bilde av kjolen her..... Disse støvlettene har jeg stående her.. kan jeg bruke dem til kjolen?? Finner ingen fine pumps var å tittet idag også.... Utrolig stilig kjole ser det ut som!! Legg gjerne ut et bilde av den på deg også, men den ser iallfall råtøff ut. Jeg har faktisk akkurat de samme støvlettene hjemme, og bruker de ofte til "lette" sommerlige kjoler for å røffe det opp litt. Personlig synes jeg det er fint med litt kontrast sånn at det ikke blir små sko med stiletthæler til en ettersittende og kanskje litt liten kjole. Det skaper et annet helhetsinntrykk med støvletter. Jeg synes absolutt du kan gå med dem! Du kommer til å se råbra ut! Og så bilde av kroppen din forresten, drømmekroppen min iallfall ;p Skulle ønske jeg så så bra ut. Skikkelig klassisk timeglassfigur. Heldig du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 19. mars 2009 #24 Del Skrevet 19. mars 2009 Kjolen så jo ganske stilig ut da, kult med de rynkene. Har selv en svart kjole med rynker i sidene og jeg bare elsker den. Støvlettene var foresten kjempe kule, men kan det være at de blir litt for tøffe for den kjolen? Jeg vet ikke helt egentlig, blir så vanskelig når jeg ikke ser dem i lag på liksom.. Så du fant ingen andre sko?? Trodde ikke svarte pumps skulle være det vanskeligste å finne da, men.. Er kanskje ikke helt sesong for det nå? Du har ikke noen støvletter som er litt enklere da?? Alternativt noen litt enkle svarte skoletter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OneWingedAngel Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Tusen takk Stine. Blir litt flau her. Jeg synes ikke jeg har nor særlig fin figur..... Litt dårlig bilde, men dere ser nå hvordan det ser ut... Hva synes dere? passer det med støvlettene?? Liss: jeg er ikke noe mote menneske i det hele tatt. og de støvlettene er de eneste jeg har... Kikka på pumps idag og igår.. Enten var de vonde å ha på, eller så var det noen syke hæler på de, og det klarer jeg ikke gå på...... Slenger vanligvis på meg dongribukse, topp/genser og thats it liksom.... Endret 19. mars 2009 av OneWingedAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 19. mars 2009 #26 Del Skrevet 19. mars 2009 Litt dårlig bilde, men dere ser nå hvordan det ser ut... Hva synes dere? passer det med støvlettene?? Liss: jeg er ikke noe mote menneske i det hele tatt. og de støvlettene er de eneste jeg har... Kikka på pumps idag og igår.. Enten var de vonde å ha på, eller så var det noen syke hæler på de, og det klarer jeg ikke gå på...... Slenger vanligvis på meg dongribukse, topp/genser og thats it liksom.... Ja, den så somsagt bra ut, men en sånn kjole ser stortsett mye bedre ut på; så jeg tror at du blir smashing på den festen! Likte støvlettene dine kjempegodt jeg, og kan godt være at de blir kjempe fine til kjolen også da.. At de tøffer den litt opp liksom, kan være kult det også! Regner med at du har prøvd de til kjolen? Hva syns du selv da?? Hvilket smykke og hvilke øredobber tenker du foresten å bruke til? Ble litt nyskjerrig her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 19. mars 2009 #27 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) hei hei. er ingen more ekspert selv meeen... synes kanskje det ble litt krasj i stilen på støvelettene og kjolen, men som sagt er det jo ikke sååå lett å se på bilde da.. men hvis du ikke finner noe sorte pumps, eller pumps i en annen farge for den saks skyld ( ) så går det jo greit med de støvelettene da on noe annet røft tilbehør til skal du ha noe form for cardigans, bolero eller sjal til og åssen smykker tenker du å ha til, og strømper? skal du ha noen grove og en litt røff cardigans/bolero til kan støvelletten passe veldig bra. men sånn bare kjolen ble det litt crasj for meg, men det er jo meg da..hehe.. tilbehør og slik har mye å si for blant annet sko valg, hvertfall pleier det det for meg men kjolen var drit lekker! Endret 19. mars 2009 av Cupcakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OneWingedAngel Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 19. mars 2009 Skal ha på meg søv smykke og øredobber med svarte detaljer i.. Og kommer ikke til å ha noe over skuldrene da det kommer til å være varmt i lokalet vi skal være i.. Er som sagt ca 700 mennesker som kommer... Kunne dere vist meg noen bilder med forslag til sko som kan passe så kan jeg prøve å titte mer imorgen etter jobb og se om jeg finner noen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 19. mars 2009 #29 Del Skrevet 19. mars 2009 Kjolen så kjempebra ut på deg! Men jeg ville ikke brukt støvletter til. Jeg ville brukt sorte eller hudfargede pumps til. Noe i gate med disse. De har jo halvhøye hæler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 19. mars 2009 #30 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) tittet litt rundt på nette nå og fant litt forskjellig (som jeg syntes var fine da, er jo ikke sikkert de faller i smak hos deg forde da, hehe) en sko enda en sko en annen sko en sko til og enda en her også litt lavere hel Endret 19. mars 2009 av Cupcakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. mars 2009 #31 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg tror det hadde blitt penere med pumps til den kjolen, men den er jo enkel og fin så du kan bruke hvilken farge du vil! Det må da gå an å oppdrive et par pumps som er gode å gå i! Jeg selv har bl.a disse, både i svart og gull. Billige, ja, men faktisk veldig gode å gå med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mangopai Skrevet 19. mars 2009 #32 Del Skrevet 19. mars 2009 You look good! Når jeg leser kommentarene dine om at du ikke har peiling etc så minner du veldig om meg selv, og jeg syns det er superfint med røffe støvletter til den type kjole, så du kan definitivt gå sånn som det der! Viss du vil ha pumps likevel så kan det være greit å sjekke økonomisko(!), de har relativt billige pumps med hæl som faktisk går an å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OneWingedAngel Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Huff... Jeg synes dette er litt vanskelig gitt... Er innmari dårlig på å pynte meg, og enda verre på å se hva som passer sammen og ikke... Vil igrunn ikke bruke penger på sko, ting og klær som jeg kansje bare bruker 2 ganger i året. Er litt dumt at det bare blir hengende i skapet... Kjolen fikk jeg av mamma så det gjorde forøvrig ikke noe. Noen sier at støvlettene blir fine til kjolen, andre sier pumps hadde vært finere.. Jeg har brede føtter så sliter litt med å finne sko som ikke klemmer på tærne... Jeg blir sånn i tvil at jeg nesten ikke får lyst til å gå en gang!!! Og hva slags strømpebukse er pent å bruke?? De TYNNE nylomstrømbebuksene i feks lysebrun eller hva anbefaler dere?? Eller har jeg denne jeg kan bruke om den passer til kjolen da.. Blir mye sort menmen... jeg føler meg så håpløs.... Endret 20. mars 2009 av OneWingedAngel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 20. mars 2009 #34 Del Skrevet 20. mars 2009 Huff... Jeg synes dette er litt vanskelig gitt... Er innmari dårlig på å pynte meg, og enda verre på å se hva som passer sammen og ikke... Vil igrunn ikke bruke penger på sko, ting og klær som jeg kansje bare bruker 2 ganger i året. Er litt dumt at det bare blir hengende i skapet... Kjolen fikk jeg av mamma så det gjorde forøvrig ikke noe. Noen sier at støvlettene blir fine til kjolen, andre sier pumps hadde vært finere.. Jeg har brede føtter så sliter litt med å finne sko som ikke klemmer på tærne... Jeg blir sånn i tvil at jeg nesten ikke får lyst til å gå en gang!!! Og hva slags strømpebukse er pent å bruke?? De TYNNE nylomstrømbebuksene i feks lysebrun eller hva anbefaler dere?? Eller har jeg denne jeg kan bruke om den passer til kjolen da.. Blir mye sort menmen... jeg føler meg så håpløs.... ikke føl deg håpløs! det med at folk sier så forskjellig kommer mye av at vi alle har forskjellige stiler. som jeg nevnte kan det godt hende støvelletene passer fint til kjolen, men da ville jeg hatt noe røft tilbehør og muligens en cardigans/bolero som var litt røff i stilen, som f.eks. den du viste og da ville jeg heller kanskje valgt noen 40 denier strømper og kanskje ikke de som heter smooth and shine (på Lindex heter de det hvertfall) men en litt grovere enn den. Ta støvelettene, overdelen du viste, røffe tsrømper og smykker til så blir du så fin. Prøv deg frem og hvis det til samboeren din så får tu tips av han , det gjør jeg med min, og har er DØNN ærlig faktisk, ser jeg litt lubben ut i et antrekk sier han det rett ut og til slutt så finnes det jo helt enkle svarte pumps som er billige og fforholdsvis goe å gå i på din sko og økonomisko og pfte har de mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OneWingedAngel Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvis det ender opp med at jeg går med støvlettene så gjør jeg som du sier. litt røffere strømper og med cardiganen.. Men om jeg skulle være så heldig å finne noen svarte enkle fine pumps. hva strømpebukse bør jeg gå for da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 20. mars 2009 #36 Del Skrevet 20. mars 2009 Men om jeg skulle være så heldig å finne noen svarte enkle fine pumps. hva strømpebukse bør jeg gå for da?? da ville jeg gått for en 20 eller 25 deniers tynn strømpebukse, enten i hudfarget eller sort. velger du hudfarget; pass på at den passer til resten av huden din som synes sånn at ikke benene blir mye lysere eller mørkere enne resten. åssen stoff er kjolen i? er det bomull ville jeg ikke valgt så mye shimmer/ glans i dem, men er det mer "fint" stoff gjør det ikke noe med llitt glans, men akkurat det er en smaks sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #37 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har egentlig ikke peiling på om jeg er pære eller timeglass. Men Bilde Her så kan dere hjelpe meg å vurdere hvilke av de to jeg er?? Både gleder og gruer meg til shopping idag. Tenk om jeg ikke finner noe?? Tror jeg skal prøve å finne "den lille sorte kjolen" dere snakker om. Så kan jeg bruke den ved andre anledninger også. Men får se hva jeg ender opp med. Nå fikk jeg gåsehud... Det kunne ha vært meg! :-O Du har faktisk nesten helt lik kropp som meg..! Nesten så jeg lurte på om det var meg... Jeg er 168 cm høy, veier ca. 56 kg og har str. 70D i BH. Jeg tror at du kunne ha sklidd inn i alle mine kjoler... :-D Herregud, til og med hårfargen og lengden på håret er likt... :-P For å besvare spørsmålet ditt: Vi har timeglassfasong. :-) Alle kjoler med lengde til rett over kneet, v-utringning eller båthals er fine til oss. Omslagskjole er fint. Det er også fint med kjoler som har det strammeste punktet rett under bysten. Jeg vil tro at du kler omtrent de samme fargene som meg: Dyp blå (ikke pastell!), turkis, svart, rosa og brunt... Ikke oransje, grønn, hvit eller lyse farger (pastell). Den blå kjolen her er et godt eksempel på en nydelig kjole til deg: http://www.kvinneguiden.no/magasin/klaer_o...timeglass/52750 Dette er også en kjole du vil kle: http://www.mote.no/forside/plugins/content...tos.dress-2.jpg Her er noen flere eksempler på hvordan man kan kle seg etter fasong: http://www.mote.no/forside/index.php/helse...ppsfasongen-din På Vero Moda/Only og Floyd by Smith har de endel klær som passer til oss. Nå merker jeg at jeg ble veldig ivrig, ha ha! Skulle gjerne ha vært med deg ut på shopping. :-P Du bør ha et par klassiske, svarte støvletter med litt hæl. Jeg har et par yndlinger som jeg bruker til korte kjoler, skjørt og bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #38 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja. Da var bilde av kjolen her..... Disse støvlettene har jeg stående her.. kan jeg bruke dem til kjolen?? Finner ingen fine pumps var å tittet idag også.... Så fin kjole! Må bare si at du har en dritfin kropp! Vær stolt av den, vis den frem (altså, ikke vis den frem, men løft haken og skyt ut brystet og vær stolt av deg selv!), rett deg opp i ryggen og smil! Ut i fra de to bildene jeg har sett av deg tror jeg at du er litt usikker på deg selv, og at du er litt redd for å synes. Prøv å late som om du har god selvtillit, det hjelper faktisk! Hvis du klarer å lure andre til å tro at du har god selvtillit vil de behandle deg som om du har god selvtillit og så vil du få bedre selvtillit. Dette har jeg prøvd ut de siste ti årene, det funker for meg... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 20. mars 2009 #39 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg syens du kan ha både cardiganen og støvlettene Med noen smykker blir du røff og kul Hvis du synes du blir for røff i forhold til andre kan du bare ta av cardiganen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OneWingedAngel Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg spurte samboern min hva han ville jeg skulle bruke. Støvlettene eller pumpsa (som ligger gjemt langt inni et skap jeg ikke kommer til for øyeblikket). Han svarte: Støvlettene uten tvil. og det lyselyserosa perlekjedet du har som har likt armbånd... Så jeg tror jeg bare driter i å stresse med sko og går med støvlettene... Så et nytt spørsmål da.. Passer et lyserosa perlekjede til antrekket?? Hvis dere mener det passer så tror jeg jammen jeg har antrekket klar til imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå