Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Nå er jeg ikke med på statistikken til TV3 som ser deres Paradise Hotel, men setter likevel spørsmålstegn ved konseptet. Ser idag (på nettet) at de kjører igang med elskere og ex'er om hverandre for å skape konflikter i programmet. Hvem f... er det som synes det er MORRO/intersant å se på hvordan ex'er og nye elskere skaper konflikter ovenfor hverandre ? Hvem synes det er underholdning å se en som er blitt dumpet, gråtende blir satt utenfor når gamlekjærestens nye elsker overtar soverommet ? Jeg har som sagt ikke sett programmet, men synes TV3 synker VELDIG dypt når de velger en slik linje om jeg har forstått artikkelen på nettet riktig (Ida's elsker sjekker inn på Paradise Hotel) Greit nok at en ikke er interesert i ex'er. Det er også "greit" at en ønsker å knuse ex'en, om det gjøres hjemme i egen stue. Men å skape konflikter på TV er rett og slett smålig, og jeg synes TV3 har gått langt over streken. DETTE ER IKKE UNDERHOLDENDE TV.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jeg syns det er helt på trynet kjedelig, så jeg ser ikke på det. Men det er åpenbart en del mennesker som syns det er kjempestas. Ikke bare når det er "ekte" (dokusåpe... like ekte som en del av de puppene), men også på vanlig film. Folk (skal vi driste oss til å si at en stor del av de er kvinner?) liker sånt. Hvis du er så missfornøyd så foreslår jeg at du maser til tv3 og ikke til tilfeldige folk på et forum. Også burde du kanskje finne deg en hobby eller noe så du slipper å bli provosert av sånne småting.
Hilde Christina Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg synes det er festlig, ene og alene fordi jeg gikk på skole med en av dem. Er big brother noe bedre...? Det er dette som gir seere, så lev med det. Endret 16. mars 2009 av Hilde Christina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå