Gå til innhold

Etter fødsel...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det tre mnd og en uke siden fødsel og vi har enda ikke gjort seksuelle aktiviteter eller samleie!

Tror det var på Lommelegen.no eller liknende at jeg leste at om man ikke har hatt sex etter 6 mnd, burde man kontakte sexolog e.l.

Hvem tok initiativ til den første sexen og samleiet og hvor vellykket ble det?!

Hvis en av dere var kåte før det ble snakk om sex, var det en av dere som onanerte da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde samleie 2,5 uker etter fødselen. Da hadde vi allerede kost og kjælt med hverandre en stund. Jeg var litt anspent før han trengte inn i meg, men det var ikke vondt i det hele tatt. Bare deilig:) Vi har vært veldig bevisste på å være kjærester i tillegg til småbarnsfoeldre, så vi pleier kjærligheten hver dag. Var vel ingen som tok initiavtivet mer enn den andre, det are ble sånn.

Gjest Gjest
Skrevet

3mnd her i heimen. Og det var vel på mitt initiativ.. Kunne godt ha forsøkt tidligere.

Sex under ammeperioden var egentlig alltid bare tørt, så utstyr dere med glidemiddel så går alt helt supert. :)

Skrevet (endret)
Vi hadde samleie 2,5 uker etter fødselen. Da hadde vi allerede kost og kjælt med hverandre en stund. Jeg var litt anspent før han trengte inn i meg, men det var ikke vondt i det hele tatt. Bare deilig:) Vi har vært veldig bevisste på å være kjærester i tillegg til småbarnsfoeldre, så vi pleier kjærligheten hver dag. Var vel ingen som tok initiavtivet mer enn den andre, det are ble sånn.

Veit ikke hva dere gjorde, men hadde dere sex på soverommet med babyen der? Litt turnoff for meg...Går jo an å ha sex andre steder seff, men jeg trenger å høre hvordan andre takler dette.

Endret av Solskinnsbolla
Gjest Bigboobs
Skrevet

Hei!

Vi hadde sex igjen 10 dager etter fødselen :jepp:

Helt sykt, egentlig.. men hu mor var så horny at det var ikke sjangs å vente lenger! Ufattelig deilig å bli kvitt den schvære magen, gitt! :fnise: Gikk helt fint det altså! Han brukte kondom da - pga evt. infeksjonsfare..

Tror riktig svar er at du kan ha sex igjen når du er klar for det! Viktigste av alt er vel at man føler seg avslappet og ikke blir stresset av babyen. Kanskje dere kan ordne dere barnevakt til en "kjæresteaften"? ;)

Lykke til! :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Veit ikke hva dere gjorde, men hadde dere sex på soverommet med babyen der? Litt turnoff for meg...Går jo an å ha sex andre steder seff, men jeg trenger å høre hvordan andre takler dette.

Ja, babyen lå i senga si og sov. Det syns jeg var helt uproblematisk:) Så lenge babyen sover, så aner den jo ikke hva som foregår.

Gjest Shelob
Skrevet

Eh... aldri mer.

Neida, ikke så ille, men ganske ille likevel. Det tok 6 måneder. Så hadde vi kanskje 2 ganger i måneden i snitt.

Så sluttet vi helt.

Så sluttet vi å ta på hverandre.

Så sluttet vi å se på hverandre. Og hvis vi så på hverandre, ble jeg kvalm av forakt.

Så tvang jeg meg selv til å ha sex med han.

Jeg antok sexlivet mitt var ødelagt for alltid.

Så ble det endelig slutt...

Så, etter 1,5 år i selvpålagt sølibat og nøye tankevirksomhet, løsnet det litt, og nå 3 år etter, er jeg sammen med ny mann.

Moralen er: pass godt på nærhet og sexliv hvis det er han du vil beholde.

Skrevet
Eh... aldri mer.

Neida, ikke så ille, men ganske ille likevel. Det tok 6 måneder. Så hadde vi kanskje 2 ganger i måneden i snitt.

Så sluttet vi helt.

Så sluttet vi å ta på hverandre.

Så sluttet vi å se på hverandre. Og hvis vi så på hverandre, ble jeg kvalm av forakt.

Så tvang jeg meg selv til å ha sex med han.

Jeg antok sexlivet mitt var ødelagt for alltid.

Så ble det endelig slutt...

Så, etter 1,5 år i selvpålagt sølibat og nøye tankevirksomhet, løsnet det litt, og nå 3 år etter, er jeg sammen med ny mann.

Moralen er: pass godt på nærhet og sexliv hvis det er han du vil beholde.

Men hvordan var sexlivet før graviditet og fødsel da? Fantes det noen faresignaler allerede da? Var det kun sexen som avgjorde forts på forholdet eller var det EN av indikasjonene...

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...