Gjest LC Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 jeg har lenge vurdert å begynne å bleke barten (har barbert til nå). det eneste som beskymrer meg litt er at en venninne som også har sort hår fikk veldig blonde og glinsende hårstrå over leppa så det nesten syntes bedre enn før hun bleket. Noen som har noen erfaring med dette som kan anbefale et merke/butikk? og dessuten om det blir bra resultat når man har såpass mørkt hår
superlady Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Hva med voksing da? Kan gjøres hjemme med strips og fungerer kjempefint.
Vilje Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Fins mange sånne blekepakker på parfymerier og vita osv. Hvis du bleker for lenge vil hårene bli glinsende og hvite - hehe, been there. Men stopper du i tide blir det så fint så! Det er bare å passe på og prøve seg frem.
Gjest Naria Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Jeg ser virkelig ikke poenget med å bleke barten. Voksing må jo være mye bedre, det er vel ikke fargen på damebarten som er problemet?
Pjukset Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Du må ikke finne på å barbere barten ihvertfall, det er å be om trøbbel. Jeg var så dum å gjorde det selv, det endte med at det måtte gjøres hver dag, og det ble slags "tagger" som syntes veldig godt i spesiellt lys. Jeg lot det gro og fikk barten vokset. Det ble glatt og fint, men jaggu spratt det frem mye småkviser! Nå tar jeg pinsetten, det blir ikke like glatt som ved voksing, men det funker fint. Hvis jeg hadde hatt mørke hår hadde jeg nok vokset barten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå