Gjest Gjest_brud09_* Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg skal ha min to år gamle niese som brudepike og har lyst til å betale kjolen. Har vært og tittet litt og fant en til 800,- som var helt nydelig. Er jeg smågal som bruker så mye på en liten kjole som skal brukes i et par timer? Eller er det ganske vanlig pris? Jeg er så i tvil hva jeg skal gjøre... Men den kan jo selges etterpå. (Hvis noen forslår e-bay, så har jeg ikke tenkt til det, med mindre jeg har sett kjolen i virkligheten først.)
Cæmis Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Regner med at det er der prisen ligger uten at jeg skal uttale meg for mye om det da jeg ikke skal ha brudepike/brudesvenn i mitt bryllup. Hun skal jo ha på seg kjolen hele dagen regner meg med, så det blir vel mer enn et par timer sånn sett. Fine kjoler koster litt og. Det finnes alltid alternativer som feks søte sommerkjoler på Cubus eller andre forretninger som selger barneklær... Har du sett på Finn.no? Kanskje den kan kjøpes brukt?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har kjøpt 2 til hhv. 850kr stykket fra brudesalong. Det som er litt værre i denne situasjonen er skoene siden mine er 10 og 12 år. De trenger voksenstørrelse og de ender nok opp med brudesko. Og disse koster jo fra 500... og oppover. Mine egne kostet 2000...
Solstrålejenta Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Vi kjøper 2 brudepikekjoler til 699 kr per stk... Det synes jeg ikke egentlig er så dyrt for fine brudepikekjoler.. Da følger det med tiara Har iallefall sett mange i salong som er langt dyrere... Endret 16. mars 2009 av Solstrålejenta
jippijaja Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Det finnes mange på finn.no! Det er jo ikke noe i veien å si nei, hvis du ikke vil ha den etter å ha sett på den?
Kimura Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har kjøpt to stk til over 1000 kroner pr. stk...det var da på salg..Opprinnelig pris var 1390,- Synes i utgangspunktet det er for dyrt, men med tanke på at de bare skal ha de på seg den ene timen i kirken og fotografering, så blir de ikke akkurat slitt, så satser på å få solgt de etterpå.... Kjolene var nydelige, og hadde det samme snittet som i min kjole.. Fikk en positiv overraskelse da jeg hentet kjolene, noe særlig jentene satt pris på; vi fikk med brudepikekjoler til bamser..For to jenter som har Build a bear bamser var dette stas.. Dette var hos Agape i Oslo..
Spatula Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Kjøpte på ebay til 173 kr pr stk. Ordentlige fine prinsessekjoler storfornøyd med kvaliteten. Anbefaler og se der hvis du vil spare litt penger Endret 16. mars 2009 av Agnethe
Gjest ØSTLANDSMAMMA Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjøpte nydelige brudepikekjoler på Nameit til 299,99 (mener jeg det var - iallefall rundt 300,-) per stk. Der fikk jeg også str.bukser og jakker som passet til. De ble brukt i helgen, og kom akkurat ut av vaskemaskinen like fine!!! Anbefalles på det sterkeste, også ga det oss jo en mulighet til å prøve dem - noe som du jo ikke får hvis du kjøper på e-bay.
Gjest Gjest_brud09_* Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 ts her. Takk for svar. Godt å høre at det er flere som har brukt litt på disse søte kjolene og at de vanligvis koster en del, med mindre de kjøpes på nettet. (de på name it var utsolgt) Jeg klarte ikke å holde meg unna, så har nå kjøpt kjolen:) Den var utrolig søt på!
Gjest Gjest_Vimsa_* Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Vi kjøper 2 brudepikekjoler til 699 kr per stk... Det synes jeg ikke egentlig er så dyrt for fine brudepikekjoler.. Da følger det med tiara Har iallefall sett mange i salong som er langt dyrere... Hei hvor kjøpte du dine kjoler som du fikk tiara med på kjøpet?Kjekt å spare litt penger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå