Avalon Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Noen som har handlet fra dette nettstedet? Sender de til norge, evt hva kommer frakten på? Og hvis jeg skulle ha kjøpt noe der til $28 + frakt, hva måtte jeg ha betalt i toll? Mange spørsmål, men håper noen kan hjelpe
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Noen som har handlet fra dette nettstedet? Sender de til norge, evt hva kommer frakten på? Og hvis jeg skulle ha kjøpt noe der til $28 + frakt, hva måtte jeg ha betalt i toll? Mange spørsmål, men håper noen kan hjelpe De sender ikke til Norge eller i det hele tatt internationalt:/ 28 US er 192 kr og frakt blir ikke medberegnet. Så da blir det ikke noe toll;) men du kan jo prøve her: www.cheapsmells.com www.fragrancedirect.co.uk www.beauty4net.com
Avalon Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 De sender ikke til Norge eller i det hele tatt internationalt:/ 28 US er 192 kr og frakt blir ikke medberegnet. Så da blir det ikke noe toll;) men du kan jo prøve her: www.cheapsmells.com www.fragrancedirect.co.uk www.beauty4net.com jeg har sett på dem, men de har ikke det jeg ville ha, den selger de kun på sephora :/
desert_rose Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 I feel ya.. skjedde samme med meg, men fant produktet på perfumedirect.com. du kan jo sjekke der. litt ukjent side, men de har gratis frakt.
Avalon Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 I feel ya.. skjedde samme med meg, men fant produktet på perfumedirect.com. du kan jo sjekke der. litt ukjent side, men de har gratis frakt. Det skal jeg sjekke ut takktakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå