Gå til innhold

er dette orgasme?

Fremhevede innlegg

Gjest oda gjest
Skrevet

Hei. Jeg har et problem. Jeg tror ikke at jeg får orgasme.

Det kan være veldig deilig når jeg koser med meg selv og til slutt så får jeg litt rykninger og så føler jeg at det er en sperre, at jeg ikke kan ta mer på meg selv. At jeg er ferdig på en måte. Er dette orgasme? eller kan jeg ikke få orgasme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være veldig deilig når jeg koser med meg selv og til slutt så får jeg litt rykninger og så føler jeg at det er en sperre, at jeg ikke kan ta mer på meg selv. At jeg er ferdig på en måte. Er dette orgasme? eller kan jeg ikke få orgasme?

er det bare rykninger eller blir klitten "øm" på en måte? og er det ikke deilig i det du får rykninger?

Gjest oda gjest
Skrevet
er det bare rykninger eller blir klitten "øm" på en måte? og er det ikke deilig i det du får rykninger?

jo, det er jo deilig:) men trodde det skulle være mye bedre. den blir litt øm.

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet
Ingen som kan hjelpe meg ?
Hvis det minner om en skikkelig god nys som virkelig bygger seg opp før du nyser, men er mye deiligere, så er det sikkert orgasme ;-D
Gjest oda gjest
Skrevet
Hvis det minner om en skikkelig god nys som virkelig bygger seg opp før du nyser, men er mye deiligere, så er det sikkert orgasme ;-D

ok, tusen takk:)

Gjest Charming
Skrevet (endret)

Jeg kaster meg på denne. Jeg har nemlig lurt på AKKURAT det samme. Folk forklarer det jo som en sånn overveldende følelse. Jeg kjenner noe bygger seg opp, og så kommer det rykninger - men det varer jo bare 2 sekunder eller noe. Og etterpå gjør det nesten "vondt" å være i nærheten av klitoris :O Men det er jo ikke noe å skrive hjem om liksom?

Endret av Charming
Skrevet
Jeg kaster meg på denne. Jeg har nemlig lurt på AKKURAT det samme. Folk forklarer det jo som en sånn overveldende følelse. Jeg kjenner noe bygger seg opp, og så kommer det rykninger - men det varer jo bare 2 sekunder eller noe. Og etterpå gjør det nesten "vondt" å være i nærheten av klitoris :O Men det er jo ikke noe å skrive hjem om liksom?

det er vel sånn at enkelte kommer sterkere enn andre. og er også en del folk som sier at sex blir bedre med åra. om man slapper av og ikke tenker så mye så kanskje det blir en deiligere orgasme. men nå om dagen er så og si alt som har med sex og gjøre skrytt opp i skyene. men prøv med en dildo eller vibrator inni deg mens du onanerer. da får i hvertfall jeg en sterkere orgasme. og om man er skikkelig kåt og våt da selvfølgelig:)

Skrevet (endret)

Jeg hadde det sånn før, men nå har jeg lært meg hva jeg skal gjøre for å komme lenger enn de små rykningene. Nå har jeg det helt fantastisk!

Endret av havregrøt
Gjest KateW
Skrevet

Når det blir sånn, så fortsett, ikke stopp. Da blir det en skikkelig orgasme. Flytt fingrene/tunga fra direkte på klitten, til områdene rundt, også tilbake til selve klitten... Og når det begynner å bli deilig, så IKKE stopp... Tro meg...

Skrevet (endret)

Agreed :jepp:

Endret av havregrøt
Skrevet
Når det blir sånn, så fortsett, ikke stopp. Da blir det en skikkelig orgasme. Flytt fingrene/tunga fra direkte på klitten, til områdene rundt, også tilbake til selve klitten... Og når det begynner å bli deilig, så IKKE stopp... Tro meg...

YES!

I lang lang tid stoppet jeg og var så irritert og bare "hva faen, kan jeg ikek få orgasme?", men etter en stund som kroppen ble litt vant til denne nye aktiviteten eller what, så slappet den mer av og poff "Damn! Nice!"

Skrevet

Når jeg var "ung" så stoppet jeg også og blei lit "eehh hva skjer?" når det kom rykninger, men da må man jo bare fortsette!!! :D Det skjønte jeg ikke før lenge etterpå! Bare fortsett i samme takt og tone helt til du føler deg helt ferdig.... Når jeg vet jeg er ferdig er det fordi bena mine liksom drar seg sammen og lukker seg automatisk ...

Kjør på !! =)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg holder på så lenge jeg klarer, men når rykkningene blir for store, klare jeg ikke å holde på lengre selv om jeg ahr lyst... så da gir jeg meg et halvt minutts pause der jeg bare kjenner på pulseringen før jeg fortsetter, men jeg føler alltid at jeg kunne/burde ha strukket de litt lengre enn det jeg får til...

Lengter etter min første skikkelige orgasme, den var så kraftig at jeg lå å skalv i sikkert en time etter på... selv om vi gjør akkurat de samme tingene, blir det ikke det samme... det må ha vært noe med spenningen i luften den kvelden...

Gjest Logget ut
Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det for en del år siden, jeg vil si fra jeg var 17 og begynte og eksperimentere, til jeg var 25 og fikk min første ordentlige kjæreste. Så jeg var sent ute med å debutere, men det tok ikke mange gangene da før jeg fikk fantastiske orgasmer sammen med kjæresten min. Det var som om fokus ble flyttet litt når jeg var sammen med ham, det ble noe annet enn å prøve på egen hånd. Jeg får fortsatt mye bedre orgasmer når jeg er sammen med kjæreste enn når jeg er alene. Det er liksom ikke noe futt i de jeg får på egen hånd, så det er sjelden jeg gidder. Men jeg vet ikke hvorfor det er sånn, det er mulig jeg er mer avslappet sammen med han.

Skrevet
Akkurat sånn hadde jeg det for en del år siden, jeg vil si fra jeg var 17 og begynte og eksperimentere, til jeg var 25 og fikk min første ordentlige kjæreste. Så jeg var sent ute med å debutere, men det tok ikke mange gangene da før jeg fikk fantastiske orgasmer sammen med kjæresten min. Det var som om fokus ble flyttet litt når jeg var sammen med ham, det ble noe annet enn å prøve på egen hånd. Jeg får fortsatt mye bedre orgasmer når jeg er sammen med kjæreste enn når jeg er alene. Det er liksom ikke noe futt i de jeg får på egen hånd, så det er sjelden jeg gidder. Men jeg vet ikke hvorfor det er sånn, det er mulig jeg er mer avslappet sammen med han.

Har noen av dere prøvd å strekke skikkelig ut med bena etter en orgasme? Det jeg pleier å gjøre etter en fantastisk orgasme er å trekke bena helt opp mot magen (fosterstilling) når jeg ligger på ryggen, for så å strekke kroppen helt ut (så langt det går). Da får jeg en enda mer (om mulig) orgasme. Anbefales på det sterkeste :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Det du beskrev der er mannens orgasme... :sjenert:

Gjest Aeris
Skrevet

sånnne jeg også får når jeg "jobber alene" ;) men fortsett,... jeg har ikke fått til ennå en sterkere en alene,.. men fått 3 stk på samme "runde". deilig ^^

Når jeg er med typen min så får jeg de mer kraftigere versjonene ^^

Skrevet

stemmer dette :jepp:

Gjest oda gjest
Skrevet

Jeg klarer ikke å fortsette! Det er liksom stopp. nesten vondt å ta på meg selv etter dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...