Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg har lyst å fri til min mann. vi har vært sammen i 4 år. å stor koser oss sammen, vi har aldri sakt til verandre at vi elsker verandre,

men jeg gjør det, å ser på han og at han gjør det, vi har begge vanskelig for å snakke om følser til verandre, men er flinke til å lese verandre,

så hvordan fri til en mann?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

mente sambo min da :fnise:

Skrevet

Du kan jo velge et sted som betyr mye for dere begge, eller spesielt mye for ham. Fortell ham at han betyr veldig mye for deg. nå kan jo være en god dag å si: "jeg elsker deg", for første gang, om du ønsker det.

Ellers fortell ham at du ønsker å dele resten av livet med ham, og hvorfor du er så glad i ham.

Så kan du spørre om han vil gifte seg med deg. Når han sier ja, kan dere sette dato, og dere er forlovet. :)

Lykke til.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Det er ikke så vanskelig å fri om man er helt sikker på sine følelser.

For all del, hjertet hoppet og blodet bruste og jeg var rød fra topp til tå.

Det første jeg ville gjort var vel å få en bekreftelse på at den andre personen elsket meg også. Er litt rart å fri uten at man har blitt fortalt av den andre at han/hun elsker deg. Det neste er rett og slett å bygge opp litt mer tillitt til hverandre, snakke om fremtid og være sikker på at dere har de samme ambisjojnene og målene med livet, og at dere kan se for dere å leve sammen selv når det blir vanskelig - for de kommer.

Det er mange ting som er vanskelig i et forhold og det viktigste er å ha en god og ærlig dialog, og være villig til å inngå kompromisser.

Er dere klare for det, så vil akk ritualet med å fri bare være flott - selv hvor "flaut" det kan virke.

Han/hun vil se på det som bare en ting og det er ekte kjærlighet, og ingenting er bedre enn å føle det.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...